|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
hardisk er bortevekk :|
åkæi,jeg skurdde på pcen min nå og skulle sette på musikk,men det gikk ikke fordi både D: disken og G: disken min er plutselig borte,de var her da jeg skurdde av pcen,men nå vil de ikke vises fram,har sjekka at allt er pluggi i riktig osv,erre noen som veit hva i alle dager som kan ha skjedd??(jeg tror ikke det er et virus siden jeg ikke har lasta ned noe annet en Winamp og MSN)
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 20:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mouw
Främling

Ble Medlem: 27 Apr 2005 Innlegg: 2
|
mjau
oki, virus kommer inn på maskina di heile tida, du er nesten aldri trygg for virus. og me tanke på at du har lasta ned MSN, som er et microsoft produkt så ville eg ikke utelukke muligheten for at du har maskina di full av virus. skaff deg antivirus programm, bygg en ruter som kan ta seg av nett tilgangen din. det er en veldig fin ting å ha en ruter i hjemmenettverk.
mjau mjau. lykke til.
|
Skrevet: Ons 27 Apr 2005, 21:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Å surfe uten antivirus med oppdaterte virusdefinisjoner er som å hoppe strikkhopp uten strikk, så mye er sikkert. Rent ut over det aner jeg ikke hva det kan være.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 27 Apr 2005, 23:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
Re: mjau
mouw skrev: | oki, virus kommer inn på maskina di heile tida, du er nesten aldri trygg for virus. og me tanke på at du har lasta ned MSN, som er et microsoft produkt så ville eg ikke utelukke muligheten for at du har maskina di full av virus. skaff deg antivirus programm, bygg en ruter som kan ta seg av nett tilgangen din. det er en veldig fin ting å ha en ruter i hjemmenettverk.
mjau mjau. lykke til. |
så man får automatisk virus hvis man innstallerer MSN Messenger?
det må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge!
jeg har brukt Windows/MSN Messenger i flere år uten å få virus.
Nei, jeg tror det heller er partisjonstabellen din som har hikka litt. ta en titt i Disk Management (Control Panel > Admin. Tools > Computer Management > Disk Management) og sjekk om du finner partisjonene der. Mest sannsynlig så mangler de bare en driveletter.
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
har jo fikset dette problemet for lenge siden nå var faktisk harddisken som var slitt.men takk for svar
og nå som jeg fikk fikset harddisk problemet har jeg et skjermkort problem; skjermkortet mitt brenner nesten opp,det ligger på 80-85 grader når jeg spiller jeg har fjerna allt av støv osv,men det hjalp jo ikke mye må bygge meg ny PC snart,CPU'en ryker sikkert hvis jeg fikser skjermkortet,dominoefekt 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 13 Aug 2005, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Det finnes en mengde forskjellige kjølevifter på markedet nå så å putte på et par vifter på skjermkortet ditt burde levetida øke mye. Pass også på å ha nok vifter som drar den varme lufta ut av pcen. Hadde et tilfelle med pcen min der jeg hadde nok vifter, problemet var bare det at de trakk ut den kalde lufta istedet for den varme. Litt flytting fikset hele problemet.
|
Skrevet: Søn 14 Aug 2005, 11:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
har vifte på det,har alltid hatt det,men jeg har jo et slikt "barebone" kabinett,det er 18cm bredt og 24cm høyt så du kan tenke deg hvor liten plass det er der,har klart og få inn 3 vifter,men det var det er jo bare nå i det siste det har blitt så varmt,har jo hatt dette skjermkortet veldig lenge nå så det er vel påtide og oppgradere uansett snart 
|
Skrevet: Søn 14 Aug 2005, 12:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chillman
Främling

Ble Medlem: 06 Mar 2007 Innlegg: 15
|
hadde varme problemer med et gammelt 6600skjermkort før , løste problemet med å putte inn en "pci" vifte , en liten vifte som passe i et pci spor som suger inn luft og blåser det rundt, passet fint i spore vedsiden av skjemkortet
**tror det kostet rundt 100kr fra microplex
|
Skrevet: Ons 07 Mar 2007, 15:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |