|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Betydningen av avstemninger
Bare lurer.
|
Skrevet: Tir 09 Aug 2005, 10:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Dette er en av de første avstemningene jeg stemmer på, fordi den faktisk ga litt mening.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 09 Aug 2005, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Avstemninger er gøy! For da kan man svare selv om man ikke har noe å si...
|
Skrevet: Tir 09 Aug 2005, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
i sånne viktige avsteminger som DSGF avstemingene stemmer jeg alltid,vitkig og vise meningen sin...men i stortingsvalg og uviktig skvip som det kommer jeg aldri til og stemme på 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 15:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Haha, ja det er godt å se at du prioriterer. Så lenge du unngår å stemme borgerlig skal jeg si meg klinkende likegyldig.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 10 Aug 2005, 20:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg stemmer på alle avstemninger. Uansett. Alltid. Tror det har blitt en slags mani!!!
Hehe..
Her stemmer jeg mest fordi det er gøy å trykke på knappen. Det ser i hvertfall gøy ut, men jeg blir like skuffa vær gang..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 12 Aug 2005, 12:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |