|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
nå har jeg gått over til ryvita knekkebrød med sesam og philadelphia light til lunsj, funker fint det altså, få kalorier:D men om man er fryktelig sulten må man jo spise endel da..
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 08:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg driver å går ned i vekt, og til høsten skal jeg ha gått ned 25 kilo om jeg bare følger treningsplanen min og spisedietten min..
SÃ¥nn er den:
Frokost: 2 fiber-rik med lett smørost
10:00: 1 yougert (0,1%)
Lunsj: 2 firkornsbrødskiver med lett smørost, 1 kokt egg + 1 tomat
14:00: 1 eple
Middag: Det folket lager hjemme (men får ikke lov å spise potet)
Kveldsmat: 1 fiber-rik med lett smørost
+ jeg drikker opptill 4 liter vann hver dag.. og det er VELDIG viktig når man driver å går ned i vekt 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 08:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
25 kilo?????
ok jeg skal ned 20 selv da..og da er jeg akkurat "normal" i følge BMI og det gjør jo ikke noe om jeg går ned 5 til egentlig.. men jeg har 14 igjen for å nå målet om 20 
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 10:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
når jeg kom hjem fra karibien veide jeg rundt 55-60 kilo.. nå veier jeg _nesten_ 80.. er heeelt sykt.. tror det har noe med at jeg har sluttet å røyke.. så nå trener jeg og greier og har lagt om maten min heeelt..
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 11:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
jeg veide 89..nå veier jeg 83...og skal ned i 69(HVERTFALL!!) Jeg har aldri vert tynn, eller slank egentlig ikke så lenge jeg kan huske hvertfall.. jeg fikk ikke gå i barnehage så jeg hadde jo ingen å leke med så jeg spiste når jeg kjedet meg... 
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hrmf.. jeg har heller aldri gått i barnehage.. har alltid hatt bsånn nanny hjemme jeg.. men det er ikke grunnen til at jeg er litt rund av meg
normalt skal jo "valpefettet" av sånn i tenårene..men det håpet har jeg gitt opp 
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 12:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
Valpefett baah hehe nei her hjelper bare nedkutting på kalorier.. jeg husker jeg prøvde milkshake diett, jeg ble skikkelig dårlig!!!! og jeg bare orka ikke og gikk og spiste en stor bakt potet istedet. hehe
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 12:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Njaaa... Det kan jo gå motsatt vei, men får former, mer mage ol.
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 12:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Har spist lapskaus (veldig lite fett i det) til alle måltider i noen dager nå ikke sant...
SÃ¥ i dag lagde jeg to 100g burgere og 200 g pomfri med remulade, og spiste opp alt sammen.
Det er en grunn til at man blir sulten av sunn mat.
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 14:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Hmm, jeg håper egentlig jeg holder meg her jeg er nå. Har gjort det en stund så. Men jeg er ikke så supersunn av meg da Spiste en gigaporsjon med nesquick frokostblanding i natt
Og til frokost spiste jeg 3 knekkebrød med majones og kaviar, og et egg og 3 glass melk Men det er det meste jeg har spist på mange dager da
Hihi.
Hadde noen nekta meg å spise poteter hadde jeg blitt veldig lei meg 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 14:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
du skal ha en liten baby, så du er unnskyldt noen sier jo at man får lyst på de merkligste ting da hehe jeg jobberpåsykehus så jeg har gått og sett på de bitte bittesmå barna i kuvøse de siste dagene.. de erså små!! (ikke fød for tidlig!!!)
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 17:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Spise regelmessig og kutte ut snop i hverdagen, og trene. Eventuelt bare gå et par turer i uken.
Det funket på meg. For når jeg begynte på helse og sosial lærte jeg en del om kosthold og slikt. Og at man burde spise til fastetider og passe på at fikk i oss de næringsstoffene kroppen trenger. Og ettre jeg begynte å spise fast og trente fast 2 ganger i uken (noe som jeg hadde gjotr i 2 år i strekk, men da tenkte jeg ikke over at jeg skulle spise fast og jeg var like små lubben gjennom de 2 årene) begynte det endelig å gi resultat
Eneste man bør gjøre er å spise mer sunt og spise mer frukt og grønnsaker og sette opp faste tider på døgnet.
|
Skrevet: Fre 25 Mar 2005, 22:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
trikset er å spise mindre. du kan egentlig spise mindre av det du liker. selv har jeg erstattet noen måltider med nutrilett(enten milkshake eller sånn bar greie) men jeg spiser fortsatt ting jeg likerjeg spiser meg bare ikke proppa slik jeg pleide..
|
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 06:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Ikke spis for lite!
Hvis du spiser for lite i for lang tid, vil kroppen din venne seg til det, og begynne å gå på sparebluss. Da ligger du tynt an når du skal begynne å spise vanlig igjen.
Ellers er alt mulig wok-mat veldig sunt, og kan gjøres veldig magert. Ymse grønnsaker, litt ris eller nudler, noe ferdig woksaus i pose (men styr unna sauser laget av peanøtter og sånt da...), og reker. Eller magert svinekjøtt o.l Trenger nesten ikke bruke fett når du steker.
Rent bortsett fra det vil jeg vel si at det er målebåndet, speilet e.l som skal avgjøre om man er passe, og ikke vekta. For muskler veier 7 ganger mer enn fett!
Moderat trening er vel egentlig det beste rådet for å gå ned i vekt. Da forbrenner man kalorier under trening, og dessuten bruker muskelceller mer energi enn fettceller selv når du sitter stille. Og så blir du sunnere og friskere i tillegg.
Man bør bare passe på å ikke ødelegge ved å belønne seg selv med sjokolade for å ha vært flink og trene 
|
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 15:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
spørs hvor mye man spiser da seff, man skal jo ikek spise for lite heller, får man i seg veldig få kalorier skal men ikke hold epå i mer en 4 uker så vidt jeg vet. antar at kroppen da tror det er sultstreik, og begynner åt vare på fettet..
|
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 22:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror at for de fleste handler det ikke om å spise mindre, men om å spise annerledes, og å gjøre mer.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 22:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |