|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
prøvde å holde så stor avstand som mulig til jentene i klassen på barneskolen (smart gutt, skulle fortsatt sånn) men tror første forelskelsen var i 3. klasse, første ordentlige forelskelsen kom vel i 5. eller 6. klasse
|
Skrevet: Søn 24 Okt 2004, 15:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bad_kitty
Främling

Ble Medlem: 22 Nov 2004 Innlegg: 3 Bosted: der hvor de røde og hvite er i fra.. hehe
|
Husker ikke akkurat helt nåe den var.. men det var i begynneslen av 3 klasse eller noe... hehe.. det var en gutt som likte meg og ejg likte han.. og alle de andre i klassen sa vi var sammen. og da begynnte jeg å gråte å sa det til frøkna mi.. hehe
|
Skrevet: Man 22 Nov 2004, 15:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Hmmm, føler enda at jeg ikke har vært sånn ordentlig forelsket, bare betatt hittil, vil forelske meg skikkelig, i en som er forelsket i meg og
Hadde ikke det vært noe....
Trenger spenning i hverdagen føler jeg....
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Man 22 Nov 2004, 19:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| cyan_26 skrev: | Hmmm, føler enda at jeg ikke har vært sånn ordentlig forelsket, bare betatt hittil, vil forelske meg skikkelig, i en som er forelsket i meg og
Trenger spenning i hverdagen føler jeg.... |
*veive med armene*
Hitover!
Joda, kjenner meg igjen i den der.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 22 Nov 2004, 23:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg har veldig forelsket i en gutt som bodde i samme gate da jeg var liten, han hadde tenner som sto ALLE veier og bollesveis. Å han var jeg forelsket i i flere år.
|
Skrevet: Fre 26 Nov 2004, 12:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Ble vel betatt i 1/2. klasse på barneskolen, men skikkelig forelsket ble jeg vel ikke før i 4/5. (men om det strides de lærde)
Hun: søster til kjæresten til broren min, men gikk også i klassen min
Tror også det ble gjengjeldt, siden en gang vi var på klassefest hos henne, så fant jeg ut at hun hadde bilde av meg på skrivebordert sitt.
Merkelig at det aldri ble noe mer egentlig.
Nå er det åtte år siden sist jeg hadde kontakt med hun, på tide å invitere med på kafe og snakke om gamle dager kanskje...
|
Skrevet: Fre 26 Nov 2004, 19:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| Jos skrev: | Ble vel betatt i 1/2. klasse på barneskolen, men skikkelig forelsket ble jeg vel ikke før i 4/5. (men om det strides de lærde)
Hun: søster til kjæresten til broren min, men gikk også i klassen min
Tror også det ble gjengjeldt, siden en gang vi var på klassefest hos henne, så fant jeg ut at hun hadde bilde av meg på skrivebordert sitt.
Merkelig at det aldri ble noe mer egentlig.
Nå er det åtte år siden sist jeg hadde kontakt med hun, på tide å invitere med på kafe og snakke om gamle dager kanskje... |
DET ville jeg også gjort.. just 4 fun
Jeg for min del var SKIKKELIG forelska da jeg var 15.. i Maja.. mm.. gikk i klassem min.. traff hu et par ganger på kveldstid på klubben på skolen... så var jeg solgt.. husker en gang. Vi var på fest ute i skauen med andre skolevenner. Hu skulle ligge over ute, mens jeg måtte hjem.. Jeg dro hjem leeenge etter jeg måtte for mamma.. og syklet ditt i s#tans fart kl. 0700 morgenen etterpå bare i håp om å møte henne.. hun likte meg også viste det seg. Dette fikk jeg vite samtidig som jeg skulle reise 14 dager til spania.. når jeg kom tilbake var hun sammen med bestekompisen min.. og han fortalte meg at han var kun sammen med henne i håp om å få hu til sengs.. FORTVILA!! Jeg måtte si dette til henne.. men hu trodde meg ikke og levde i illusjonen (skjerp dere jenter. våkne! man skal kunne merke det på slike karer hva de er ute etter, ikke overse de signalene) Uansett da.. det ble slutt.. da han tilslutt lot være å ta kontakt etter hun sa hun ikke var klar for sex.. Og der sto jeg mutters alene.. uten min store forelskelse som likte meg.. og med en ulojal kompis ..
puh
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg savner den følelsen man har første gangen jeg.. altså første forelskelsen.. den er så DIGG.. jeg får den følelsen noen ganger når jeg savner typen sånn kjempe intenst.. hihi..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| aniraC skrev: | | jeg savner den følelsen man har første gangen jeg.. altså første forelskelsen.. den er så DIGG.. jeg får den følelsen noen ganger når jeg savner typen sånn kjempe intenst.. hihi.. |
DET er digg ja.. man må nesten fra hverandre litt å kjenne at man savner det trygge gode.. kjenne hva man trenger nært
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
| Mareth skrev: | | Hadde ikke noen kjæreste før jeg var 14. |
hm...så du mener det var sent? Har alltid vært singel, jeg. ...og jeg er 18...
|
Skrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
| røverdatter'n skrev: | | Mareth skrev: | | Hadde ikke noen kjæreste før jeg var 14. |
hm...så du mener det var sent? Har alltid vært singel, jeg. ...og jeg er 18... |
Vel, jeg har i hvert fall en venn som er.. eh.. 24? og som fikk kjærste første gang litt før jul omtrent. Og en annen som er 25 og som fortsatt aldri har hatt..
Hm...
Første jeg var forelsket i..? Husker jeg likte en i klassen til søstra mi en gang på barneskolen (dvs, _søstra mi_ gikk på barneskolen; jeg hadde ikke begynt på skolen..), men det var mens jeg var så liten at jeg fortsatt trodde jeg var forelska i alle gutter som ikke var helt forferdelige, så det teller vel egentlig ikke..
Første som kvalifiserer til betegnelsen forelskelse var kanskje 1.kl på vgs? I en veldig god venn. Men gikk over. Ganske greit egentlig.
|
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 01:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Første forelskelse var da jeg var svært liten i fetteren min, Frode, som var vel ti år eldre enn meg.
Jeg virkelig elsket ham.. Heheh.
Han var jo selvsagt fullstendig klar over dette. En sommer på slektstreffet fant noen ut at vi skulle gifte oss. Jeg kan ikke ha vært mer enn fem år, ellerno.? Liten blond solstråle.
Så vi bygde en kirke av et klatrestativ og fikk alle kusiner og fettere og barna i nærheten til å være publikum.
Så fikk vi en av de elste til å være prest og gikk opp midtgangen.
Mens hele publikum sang: Daramtaraaaaa og så videre!
SÃ¥ var vi gift!
Etter "bryllupet" så jeg at en annen fetter, Bjørn, sto og så så trist ut.
Jeg gikk bort og spurte hva det var og han sa litt snufsete: Det er ingen som vil gifte seg med MEG!
SÃ¥...
Da giftet jeg meg med ham og!
Dermed ble mitt harem skapt!
Min første mann har giftet seg på nytt uten å ta ut skilsmisse med meg.
Min andre er meg fortsatt trofast.
Jeg er ikke forelsket i noen av dem nå lenger.
Selv om jeg skjønner hvorfor jeg var det.
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 13:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Første forelskelse var vel i en som jeg gikk i klasse med på barneskolen, Adrian. Alle jentene i klassen var forelsket i han, men jeg hoppet liksom litt fra han og over til en som het Ole Martin ganske ofte liksom. Var jo sånn at alle jentene i klassen likte de samme så når en likte den andre begynte nesten alle de andre å like han da :p Tragisk jaah,men vi gikk jo bare i 4 klasse eller noe sånt da:p hehhe...
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 17:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Min første forelskelse var i en gutt i barnehagen. Ingen av oss visste at vi var forelska i hverandre da, men har vært bestekompiser siden. Sånt er så knall 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 20:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004 Innlegg: 272 Bosted: The staff of anger
|
hvordan vet du egentlig at du er forelsket? Er det bare sånn hjertebank og blushing? Fnising og sånn?
Eller er det noe mer?
|
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stående stilling.
"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham 
Skrevet: Lør 07 Mai 2005, 14:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

|
hm...fra Bergen, du, eller, aneena? 
|
Skrevet: Ons 11 Mai 2005, 23:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
| sjokoladekjeks skrev: | hvordan vet du egentlig at du er forelsket? Er det bare sånn hjertebank og blushing? Fnising og sånn?
Eller er det noe mer? |
du merker det.
kroppen bruser over av alt.
alt blir litt numment, alt blir mye bedre, kiling i magen, rødming, fnising, tenker mye på en person, merker at du blir kåt i nærheten av personen...
alle følelser i sving.
det er så mye
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 22:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

|
| Glahn skrev: | | cyan_26 skrev: | Hmmm, føler enda at jeg ikke har vært sånn ordentlig forelsket, bare betatt hittil, vil forelske meg skikkelig, i en som er forelsket i meg og
Trenger spenning i hverdagen føler jeg.... |
*veive med armene*
Hitover!
Joda, kjenner meg igjen i den der. |
Jeg også....*sukke*
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 09:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
var jo masse "forelska" på 6'ern (førskoleting ), jeg husker vi jentene løøp etter guttene og skulle kysse de..
Uff, snakk om å trenge seg på
Men første seriøse forelskelse begynte vel i begynnelsen av 10. klasse.
Victor:) En jeg hadde vært betatt av stort sett hele 8. og 9. klasse:P
Jeg dumpa til og med kjæresten jeg hadde i begynnelsen av 8. klasse fordi jeg likte Victor.
Jeg syns han var nydelig på alle måter.
Og vi rota faktisk litt.
Men så fikk jeg høre noe han sa til en kompis av meg (og han) etterpå, og det ødela vel mesteparten av det bildet jeg hadde danna meg
"Ikke lett å komma ned i buksa på a"
Errr! Det var jo ikke det han skulle si, ikke sant!
Men det gikk bra, det er lenge siden og vi er venner=)
Dessuten; nå har jeg verdens nydeligste kjæreste! Som er alt det jeg trodde Victor var, og sååå mye mer 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 01:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg var mildt sagt ikke særlig populær på barne skolen. Dvs. jeg var også en av de stygge.. På ungdomskolen gikk jeg i tenåringsopprør.
Kysset ikke noen før jeg var 14.
Er litt usikker på hva min første forelskelse var.. Kommer helt ann på hvordan man definerer det.
Men min første store avstands forelskelse var når jeg var 13, i en gutt som het Morten, og brukte å henge på Trondheim torg (et kjøpesenter). Snakket aldri med han, syntes bare han lignet på Robbie Williams.. Ganske overfladisk.
Neste store forelskelse var i en gutt med sort hår og mørke øyne, som var veldig spennende. Men han var ikke så veldig interessert i meg. Min første kjærlighets sorg! Da var jeg 15..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 12:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |