|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Små, feminine gleder
Er det ikke litt snodig hvor lite som skal til noen ganger, for å løfte humøret opp i skyene? Som denne helgen, for eksempel. Jeg har shoppet et par nye antrekk, noe pyntedill (litt interiørfreak, skjønner dere..) og ny øyeskygge, og er superglad og fornøyd! Føler meg nesten som et nytt menneske, iallfall som et litt stiligere menneske. Det er en helt unik følelse å komme hjem utslitt i bena etter å ha trålet tusen-og-førti butikker, med hendene fulle av poser - og følelsen av å vite at det henger nye, stilige klær i skapet, og for ikke å snakke om lukten av nye klær... mmmmmmmm det er ren nytelse. Så da er det vel egentlig samma for meg om det er litt overfladisk. Jeg blir jo glad av å donere bort penger til gode formål også, men noen ganger trenger man å gjøre noe godt for seg selv. Så til eventuelle surmulere; invester i en handledag på byen, kjøp mer eller mindre nyttige ting og kjenn hvor deilig fornyende det føles! Juhuu!! 
|
_________________ Det er bedre å sitte inne med unyttig viten, enn å ikke vite noen ting.
Skrevet: Søn 06 Mar 2005, 22:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Atdetvar..? Tusenogførti butikker? *dåne* Takke seg til webshops 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 07:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg tror den gleden der er erstattet av å pyre hos meg ! 
|
Skrevet: Tir 22 Mar 2005, 03:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Pyrrepyrre. Det er artig. *glise masse*
Dagen min i går ble overlegent bra fordi jeg hadde en kjempeartig kveld med et par kamerater. Vi var hypre alle sammen, og hadde det kjempegøy.
Sånna handleturer er virkelig ikke noe for meg. Jeg er ikke noe shoppingmenneske, og jeg kvier meg hver gang jeg må til byen for å få tak i ditt og datt.
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Tir 22 Mar 2005, 11:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Shopping er en superting til å bli glad av, bare man finner noe. Er ikke særlig gøyt å vandre rundt i butikker og prøve bukser og genser og slikt. Og hvis man finnre noe man liker så er det enten forstort eller forlite. Det stresser jeg med, så er ikke alltid jeg kommer glad hjem fra en shopping runde likevel.
Men hvis jeg er lei meg er alt jeg trenger å få en liten melding på mobilen av en venn som skriver at hun/han er glad i meg, eller å høre en sang på radioen, eller andre små ting som egentli ikke betyr særlig mye 
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Hihi. Shaved legs. Venusreklamen er så dust, men jeg liker den høvelen.
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Søn 08 Mai 2005, 11:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
dillema: du er for lat til og gå ut og shoppe og du har ikke tolmodighet til og vente på at varene du bestiller fra nettshop skal komme fram
kjipt og være meg altså 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 10 Jul 2005, 06:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
darkfrog skrev: | dillema: du er for lat til og gå ut og shoppe og du har ikke tolmodighet til og vente på at varene du bestiller fra nettshop skal komme fram
kjipt og være meg altså  |
Løsning: bruk norske webshopper som sender samme dag, så har du det dagen etter.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 12 Jul 2005, 09:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Ã…Ã¥h..
Mange småting som gleder;
* Å være nyshava
* Å stå i dusjen til alt varmtvannet er borte
* Å få nydelig melding av kjæresten når dagen er grå
* Finne ei bukse som passer perfekt
* Å ordne seg sammen med ei god venninne før en fest du veit blir bra
Og sikkert tusen andre ting til jeg glemmer i farta 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Tir 19 Jul 2005, 01:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Jeg bør kanskje ikke uttale meg så mye her, men... Vil si at min tankegang kan ligne mer på en kvinne enn mann, så... her er noen ting:
- Å se/høre om en player som har driti seg ut
- Å føle seg spesiell, å føle at man betyr noe og at man føler seg akseptert
- Å kjøpe/eie et plagg som man føler seg vel i, som man virkelig liker og andre liker
- Å kunne se seg selv i speilet og tenke: "jøss, det er da ikke så ille?"
Kun et par ting...Veit ikke om min uttalelse engang var ønsket her, men jeg har mer på lager hvis noen er veldig nysgjerrige?
|
Skrevet: Tir 19 Jul 2005, 19:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Du er så nydelig du!
Jeg vil høre mer! 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Tir 19 Jul 2005, 23:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
konsumenter.. tsk,tsk (:
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 23 Jul 2005, 22:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Å finne verdens beste skjørt, som bare er heelt perfekt, og som står rett ut når man snurrer rundtogrundt. Og som er lilla.
Og i tillegg finne en perfekt høstjakke, som passer akkurat sånn som den skal, og som er akkurat sånn som jeg ville ha.
Og i tillegg finne det kuleste skjerfet som finnes, som passer perfekt til den perfekte jakka (men som kræsjer med skjørtet, men det er kult sammen likevel).
Og å være skikkelig ufornuftig å kjøpe alt sammen, selv om jeg ikke hadde råd til noe! Åh, for en fantastisk følelse!! Jeg elsker mastercard!
(iallfall helt til regninga kommer...)
|
Skrevet: Tir 09 Aug 2005, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Jan 2006 Innlegg: 49 Bosted: Oslo
|
Ha en venninne kveld, med ansiktsmasker, mye snakk, filmer, voksing, napping, mer prating, litt vin, no sunt godteri, go mat, mer snakk og sminking;)
En perfekt helg, kjempekoselig.. må snart samle jentene igjen:D

|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 14:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Etter en uke med influensa så er det deillig å bli dratt med ut på kjapp shopping av verdens beste svigermor (vi kommer kjempegodt overens).
Vi dro på en butikk og derifra hadde jeg med meg:
Kul cowboyaktig skjorte (hadde aldri trodd at det var min stil, men gud så kul den var)
Fake pels (boleroaktig)
Kjempedeilig grå enkel genser
Og for denne herliheten betalte man 326,- og sparte over 500,-!
Salg er deilig og gjør godt for både kropp og sjel!
Og så fikk jeg bursdagspresangen fra svogeren min, Håndved sjal i silke, fra Afghanistan. Kult!
Ellers er det en deilig å være nyshavet og nyskrubbet, og føle at huden er som silke.
Man føler seg vel fra innerst til ytterst og håret kranglet ikke. Da føler jeg meg bra.
Overfladisk, men ærlig.
(Jeg har gjort mye på frivillig basis for Røde Kors der jeg er ifra, og det føltes helt fantastisk det også og det fikk jeg også dele med venner)
|
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 14:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
En ikke så rent liten feminin glede er følelsen som kommer av å ha brukt en uhørt mengde penger på sexy og stilig undertøy. *feeling like a diva* 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Søn 12 Mar 2006, 23:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
jeg liker å være nydusjet, shavet og ha nyvasket hår som har fått gjennomgått en skikkelig hårkur. + vaska/rensa/smørt ansiktet mitt, med den digge 3-step serien fra Clinique. Åsså blandet jojobaolje i bodylotion og smørt inn hele kroppen (etter at kjæresten har fått i oppdrag å stryke en bomulsdott med ansiktsvann på oer ryggen min.) jeg er så glad i å være nystelt. åsså når jeg har sminket meg i korrekt lys, og er skikkelig fornøyd med håret mitt, og klærne mine.
jeg er ikke verden største shoppefan, men når jeg har kjøpt meg noe når jeg har penger.
men jeg får ofte dødsdårlig samvittighet.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 04 Apr 2006, 18:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg fikk presanger i går. Sviger kom hjem fra Hellas. Jeg fikk to dritkule kjoler. Men spørs om jeg tør å bruke den hvite. Den var kort, og nesten gjennomsiktig... 
|
Skrevet: Lør 13 Mai 2006, 12:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Whey! Den fikk jeg plutselig veldig lyst til å se... Så, ta den på, ta bilde, og legg ut her, o søte og vidunderlige jente! 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Lør 13 Mai 2006, 15:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Pyro skrev: | Jeg fikk presanger i går. Sviger kom hjem fra Hellas. Jeg fikk to dritkule kjoler. Men spørs om jeg tør å bruke den hvite. Den var kort, og nesten gjennomsiktig...  |
Ooooooooooh - slike feminine gleder liker også vi som er mer maskulint anlagt 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 22 Mai 2006, 19:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |