Deprecated: Implicit conversion from float 259168.99999999997 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - stønning/kommunikasjon under sex
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
stønning/kommunikasjon under sex
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 4 [75 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Av Innlegg
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Indigo skrev:
hvis min partner vil at jeg skal lage lyd - si ifra!

Men det blir vel bare dumt hvis det ikke kommer naturlig?
Syns nå jeg ihvertfall.

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 17:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Tja, smak og behag. Med noen kommer slikt etterhvert også, at man ikke tør helt å være seg selv og lignende også. Noen liker å få instrukser om hva som skal gjøres (jeg bl.aWink), mens noen får helt anfall hvis de får råd.

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 17:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Å lage lyd på komando bilr bare teit! Wink
jeg kan godt få intrukser om hva jeg skal gjøre, men altså.. Et sted går grensa.. Tunge

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Joda... men jeg gjenntar:
Sitat:
Med noen kommer slikt etterhvert også, at man ikke tør helt å være seg selv og lignende også.

(wuuu, sitere seg selv)

Noen liker å bli kommandert i større grad enn andre... jeg foretrekker dominans foran å dominere selv (nei, ikkeno S&M).

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:05
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
God kommunikasjon utgjør forskjellen mellom god sex og super sex! Det å tørre å si ting som "ja, litt hardere!", "akkkurat der", "mhm... litt lenger opp/ned/høyre/venstre" er helt essensielt når det kommer til å oppnå den best mulige nytelsen.

I tillegg, det å snakke kinky, noen liker det, noen blir råtent på det, mens andre ikke liker det i det hele tatt...
Setningen: "Jeg skal råpule fitta di!" kan være støtende på noen, og det er viktig å huske!! Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 19:05
Tinydevil
Främling
Främling

Ble Medlem: 19 Jul 2005
Tittan skrev:
God kommunikasjon utgjør forskjellen mellom god sex og super sex! Det å tørre å si ting som "ja, litt hardere!", "akkkurat der", "mhm... litt lenger opp/ned/høyre/venstre" er helt essensielt når det kommer til å oppnå den best mulige nytelsen.

Her har Tittan HELT rett...
Man kan ikke vite om du treffer AKKURAT med mindre du får noen små hint Wink det være seg en hånd som flytter hånden din, eller ord som forklarer deg veien dit du skal... om du skal ta det roligere, hardere, fortere, mykere osv...

Personlig er små ord, lett hviskende, er absolutt en ting JEG tenner på!
Og jeg kommer automatisk med små klynk, tung pust, småstønn og småbiting i puta/dyna/nakken whatever....
det er min måte å reagere på, og min måte å forklare for sexpartneren at DETTE er bra Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 21:27
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Tinydevil skrev:
Her har Tittan HELT rett...

Legg merke til det dere!! JEG har HELT rett!! Very Happy

Personlig bruker jeg å fortelle henne akkurat hvordan jeg vil ha det, og så kan hun velge om hun vil høre på meg eller ikke Wink (henne i overført betydning!)

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 21:31
Enyen
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jul 2005
Jeg synes det er sinnsykt sexy når kjæresten min stønner. Som regel stønner han mest når jeg gjør noe jeg aldri har gjort (med/på han), eller det er lenge siden sist jeg gjorde det. F.eks hvis jeg suger han når han har vært ute og reist en ukes tid... Wink Eller bare hvis han er ekstra følsom den dagen.

InnleggSkrevet: Tor 11 Aug 2005, 10:40
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
stønning er bra, stønning er digg Very Happy

hvis typen min hadde ligget helt musstille under sexakten, hadde jeg blitt litt redd for å si det rett ut.. men det er viktig å stønne når det er godt, ikke bare fake..det blir for dumt

InnleggSkrevet: Tor 11 Aug 2005, 13:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

DER har du et godt argument! Faking er ufattelig teit - ser ikke vitsen i det hele tatt!

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 06:52
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Også høres det så ufattelig teit ut. Har heldigvis opplevd det en gang og da måtte jeg bare le.. Smile

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 16:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

mathianus skrev:
Også høres det så ufattelig teit ut. Har heldigvis opplevd det en gang og da måtte jeg bare le.. Smile

Er du sikker på at du bare har opplevd det en gang? Twisted Evil
Noen jenter er utrolig flinke til å fake... Tro meg, jeg har vært på fest hvor jentene hadde fake-konkurranse, så jeg vet... 9/10 av dem hadde lurt meg!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 20:40
mathianus
l33t
l33t

jeez.. Har nok fylleangst som det er Smile

InnleggSkrevet: Søn 14 Aug 2005, 16:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Men hvis jenta vil seg selv så vondt at hun faker istedenfor å faktisk fortelle deg hva hun trenger for at det skal funke... Så er vel egentlig ikke det ditt problem?
Men er jo annerledes hvis man faker stønningen litt ved å legge på litt ekstra når man vil få frem et budskap... det kan jo være kommunikasjon.

InnleggSkrevet: Man 15 Aug 2005, 11:10
mathianus
l33t
l33t

Det var forsåvidt ingen krise siden vi bare lo av det etterpå. Ho trodde jeg kom til å bli skuffa siden vi hadde holdt på en stund. Var bare komisk. Litt glad jeg fikk oppleve det.

InnleggSkrevet: Man 15 Aug 2005, 18:06
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 4 [75 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet