|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Noen half-life eksperter her? trenger hjelp!
Jeg har et problem i half-life 2.. Det gjelder andre "personer", både fiender og venner.. av og til nekter de å bevege seg! som i sandtraps, da medic-en skal følge deg ned i kjelleren og inn i hulen, da sier han stadig "come on freeman, lets go" men han beveger seg ikke. jeg måtte ty til noclip/wallhack for å komme meg ned til slutt! Så dette løste seg jo, men nå er problemet på level "entanglement", når man står i korridoren og skal bli angrepet av en haug soldater, mens Alyx prater litt.. Da jeg først kom dit funket det greit, og soldatene strømmet på.. men jeg døde, lukket half-life og åpnet det dagen etter. loadet til rett hvor soldatene stormer inn, men nå kommer de ikke! de prater seg imellom, men de er ikke der. venter jeg fem min. kommer det kanskje en enslig en.. Problemet er at disse må jo kverkes før Alyx kommer, så heg står fast! en bugfix eller "ai_" command anyone?!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 21 Jun 2005, 21:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Eneste erfaringen jeg hadde som ligner ved gjennomspilling var når jeg var litt for kjapt ute i forhold til hvem enn som var med meg. Hvis jeg lot denne personen går først, så funket alt. Veldig annoying dog
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 21 Jun 2005, 21:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
her er visst litt av problemet..:
CSceneEntity lcs_np_teleport04 unable to find actor named Alyx
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 19:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
gjennom hele hl2 måtte jeg til tider loade på nytt fordi alle monstre frøs men jeg kunne bevege meg. triggers osv fungerte men monstrene bare sto der. gjorde ravenholm eller hva det heter litt mindre skummelt ja. lurer på om det var grafikk kortet mitt men burde ikke ha noe å si siden det funket engang i blant og skjermkort skal ikke påvirke et spill på den måten.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 05 Jul 2005, 18:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Valve er nabber,utgir halvferdige spill osv 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 07 Jul 2005, 23:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
har hat ET problem med half life og det er at den krasha når jeg begynte nova prospect
forøverig så vil jeg anbefalle moden substans
http://ludus1942.ngi.it/about.html
|
Skrevet: Fre 08 Jul 2005, 05:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|