DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Når kommer den første leiren til Norge?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 NÃ¥r kommer den første leiren til Norge?

Jeg bare spør! Hva er det med folk?

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/06/21/435294.html

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 16:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
sikkert foreldre med skam. de gjør hva som helst for å få sønnen til å bli hetero.

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 18:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
det jeg lurer på er, hva bestemmer egentlig om man er hetro eller homo? For sier ikke folk at "det er det indre som teller" burde da det ha noe å si om Vedkomne er jente eller gutt? Personlig tenner jeg på gutter, men er jo flere gutter som jeg "tenner på" som jeg aldri kommer til å gjøre noe som helst med fordi de ikke er helt min type. Så har det egentlig noe å si? om man blir sammen med en av motsatt kjønn eller en av samme kjønn? Når det faktisk er det indre som teller?

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 18:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
om man blir homo eller ikke er det ingen som bestemmer. man bare blir det liksom.. en jeg kjenner homofil, og jeg husker foreldrene lurte på om det var deres feil, men de fikk med engang beskjed om at det var det ikke. det er noe som ligger "Patent" i kroppen liksom..

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 19:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Om det kun hadde vært utseendet og samleie som telte, så hadde alle vært heterofile, ville jeg tro. Om vi kun søkte en partner som vi kunne formere oss med. Men nå har det seg sånn at vi søker en slags sjelevenn, en vi kan dele alt med, en vi stoler på, og en vi har spesielle følelser for. En vi respekterer, og ser opp til, samtidig aksepterer vedkommendes dårlige sider. Hva slags kjønn vedkommende har, spiller da ingen rolle. En kan lure på om det hadde vært flere åpne homofile om vi hadde blitt oppdratt annerledes. Vi lærer tidlig at "gutter kan ikke være kjærester med andre gutter", først i de senere år lærer vi om homofili. Da har de fleste allerede akseptert at det ikke går an.

Dette ble en ganske rotete post, men jeg håper poenget mitt kommer fram, mellom alle eventuelle selvmotsigelser og logiske brister. Smile

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 22:24
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Marilla_sila skrev:

Dette ble en ganske rotete post, men jeg håper poenget mitt kommer fram, mellom alle eventuelle selvmotsigelser og logiske brister. Smile

Jeg tok poenget, for det er det jeg mener selv, hvertfall dette med at vi søker en sjelevenn uavhengig av kjønn, og når folk da sier at De leter etter en partner uavhengig av utseende, så må jo det gjelde for om personen har en penis eller ei også. For et forhold er tross alt ikke bare sex, så om jeg tente på en kar men var forelsket i en kvinne ville jeg fulgt hjertet ikke mine seksuelle lyster. begjær går over, det gjør ikke ekte kjærlighet. Så egentlig er disse filiene, mer basert på hva man tenner på, ikke hva man kan forelske seg i, men jeg tror du har rett i at mye har med oppdragelse å gjøre. (jeg har lenge hatt en "misstanke" om a vi alle egentlig er født bifile. Men at det "alltid" har vært slik at menn og kvinner er den rette kombinasjonen. Så kanskje er ikke en homofil, totalt homofil, men han har hunnet sin sjelevenn i en mann, og dermed er han altså homofil. det forklarer hvordan enkelte "plutselig" kan bli omvendte. Og gå fra å være homofil til å være hetrofil. Eller? ble mye surr dette også

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 22:32
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Det finns sikkert allerede diverse uoffisielle konverterings plasser rundt omkring i Norges Land.
Var det ikke en eller annen vekkelsespredikant på sørlandet som sa at han kunne "helbrede" homofile. Syke folk

InnleggSkrevet: Ons 22 Jun 2005, 23:39
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
slike mennesker burde bli pint med stumpe gjenstander over en 10 års periode

InnleggSkrevet: Tor 07 Jul 2005, 17:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Det der lyder som noe som hører hjemme i middelalderen.. Bare at den gangen kunne homofile MENN kastrere seg. Da ble de kastrater, og ble sett på som et 3. kjønn. På den måten kunne de være sammen med andre menn...
Dette hører jo i grunnen sammen med sang. Kastralsang. Menn lot seg kastrere innen stemmeskiftet for å beholde sin vakre, lyse stemme.

InnleggSkrevet: Tor 07 Jul 2005, 18:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan

Ble Medlem: 08 Apr 2003
jaja smak og behag antar jeg, kastrers før steme skftet pføy!

InnleggSkrevet: Tor 07 Jul 2005, 22:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
fucks sake,kristene folk er gale Neutral "la oss sende sønnen vår på kristencamp så han kan bli hetro"....

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 09 Jul 2005, 04:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Shocked
Teite mennesker..!

Men en enkel forklaring kan være at mange mennesker er redde for det ukjente..
Homofili kan være ganske ukjent i enkelte kristne grupper, kanskje foreldrene tilhørte en av disse?

Men uansett, om de er redde eller hvasomhelst, dette er da ikke akseptabelt!
Noen burde få tak i de foreldrene, og sette de i en leir for å bli homofile! Laughing

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 18:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
...eller kanskje bare for å få aksept. Mange mener at man ikke kan omvendes i slikt, og jeg tror det stemmer veldig bra.

Og at det er ukjent i visse kristne grupper... frykt for det ukjente er jo såklart en grunn, men blandt de kristne tror jeg det er mer "gud skapte Adam og Eva, 2 kjønn, og da SKAL det være slik!"
Vil de kristne at vi skal miste respekt for dem, eller..? Er det ikke guds oppgave å dømme, ikke menneskets?

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 17:59
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Indigo skrev:
Er det ikke guds oppgave å dømme, ikke menneskets?

Joda, på samme måte som "Du skal elske din neste" men ikke homofile?

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:04
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
hehe! Er flere nettsider som har skrudd sammen feil i bibelen, men det er for mange til at jeg har sett gjennom alle. Er sikkert en del ute på sider som http://www.satanisk.com og http://nst.ordoilluminatorum.com

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 18:07
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet