|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Saa langt i sommer har jeg vaert i Paris, Barcelona, Firenze, Roma, Venezia og Wien. Videre skal jeg til Praha og Berlin, og sannsynligvis litt Danmark. Etterpaa skal jeg sloeve paa hytta paa en oey i Oslofjorden og spise markjordbaer, dra til Tromsoe og besoeke venner, og dra hjem til Alta et par uker og spise mer jordbaer og treffe flere venner. Jeg tror dette blir en god sommer. 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Lør 25 Jun 2005, 09:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg har nettopp kommet hjem etter en fantastisk deilig roskilde! MEn nå ligger jeg alene hjemme i leiligheten i København og er dausjuk..
Når jeg blir frisk skal jeg jobbe masse, og sole meg og bade i kanalen hvis været fortsatt blir godt. Henge med venner og nyte København om sommeren.. Da er den i sitt s!
Så Skal jeg hjem til moderlandet for å pakke mine siste saker sammen, fordi min mor og stefar skiller lag og selger huset. Dvs ikke mer stort loft med lagringsplass.. Sikkert henge litt i Trondheim å hilse på venner også.
Så får vi se om jeg setter nesen mot Berlin, eller ikke... Kun tiden vil vise... *hikk*
Fortsatt god sommer!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 06 Jul 2005, 19:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
sjansen er minimal, men jeg undrer på om jeg ikke så deg på roskilde.. humm, som å finne et sandkorn blant stjernene men man vet da aldri med disse tilfeldighetene. roskilde var knall i år. sjuk som fan men..
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 06 Jul 2005, 21:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
mathianus skrev: | sjansen er minimal, men jeg undrer på om jeg ikke så deg på roskilde.. humm, som å finne et sandkorn blant stjernene men man vet da aldri med disse tilfeldighetene. roskilde var knall i år. sjuk som fan men.. |
Du også blitt sjuk? Må være all den urinen i støvet som blir sparket opp (se jeg holder meg til tema!!).. Kanke være sundt Alle disse avfallstoffene pustet inn ad luftveiene!! Hehe..
Utrolig hvor mange mennesker man går forbi på roskilde festivalen, det kan jo være vi gikk forbi hverandre.. Tror jeg så mer eller mindre gal ut!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 06 Jul 2005, 22:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg skal til Roma med kjæresten min jeg...
men før det skal jeg hjem til foreldrene mine i Rakkestad en liten uke, for å være barnevakt for gamlekatten min mens gamlingene er på seiltur.
og før det igjen skal jeg være hjemme alene en uke med Obelix, fordi Stein Jone forlater oss...
|
Skrevet: Tor 07 Jul 2005, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Denne sommeren har begynt med to uker alene uten noe å gjøre, etterfulgt av to uker med Guild Wars, så dro jeg hjem, 3 uker med papsen, venner, lesing og rydding. Muligens drar jeg ei helg sørover til Hamarområdet om jeg klarer å ordne flybillett også skal jeg til Trondheim i begynnelsen av August og konte. Jiha...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 09 Jul 2005, 15:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
ESTLAND!!!!
Skal på 10-dagers tur til Estland, blir konge!
Og så jobbe på Sildajazzen i Haugesund rett etterpå!
Snakk om fin-fin-fine avsluttningen på sommeren!!!

|
Skrevet: Lør 09 Jul 2005, 15:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe, jobbe, jobbe og forhåpentligvis pakke stæsjet mitt og flytte...
Barneskolebøker er jegerdumjeg mye pes, med bestillingsæsj, sentaldistrubisjonskklingene, oppakking, plasting og frakt..Utakknemlige skolebarn
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Lør 09 Jul 2005, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
martefine skrev: | Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe, jobbe, jobbe og forhåpentligvis pakke stæsjet mitt og flytte...
Barneskolebøker er jegerdumjeg mye pes, med bestillingsæsj, sentaldistrubisjonskklingene, oppakking, plasting og frakt..Utakknemlige skolebarn |
tør jeg spørre hvor du bor? I og med at flere steder enn ett faller under betegnelsen mongoland. Fauske f. eks .
For å holde meg til tema så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre resten av ferien. blir så tiltaksløs av å komme fra roskilde. kanskje jeg bør dra til halden..
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 13 Jul 2005, 11:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg skal jobbe, så skal jeg jobbe, så skal jeg jobbe litt til, så skal jeg se på at noen gifter seg, så skal jeg jobbe, og så skal jeg jobbe.
Oh joy.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 13 Jul 2005, 13:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg var ei veke på Malta i slutten av juni. Så har eg vore med vener og sånn. Jobbar no. Fekk pressa inn ein kjempekort helgetur til Belgia også. Jobbe, jobbe, jobbe.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 13 Jul 2005, 14:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
For første gang siden sommeren 1999: IKKE jobbe, jobbe, jobbe.
Woooho!!!
Ikke for å være slem mot alle dere som må jobbe (unnskyld! unnskyld!), men må bare si det: herlighet så fantastisk dette er.
Det på tross av at jeg derfor knapt nok eier nåla i veggen og ikke kan reise noen steder. Har råd til solkrem, da, heldigvis.
Dessuten har jeg tross alt vært på kort, men finfin hyttetur, og noen dager hos foreldrene mine. Og vært en hel masse avgårde og rodd, og bada unormalt mye.
*sympatiklem til Baj og alle andre som jobber*
|
Skrevet: Ons 13 Jul 2005, 16:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
tør jeg spørre hvor du bor? I og med at flere steder enn ett faller under betegnelsen mongoland. Fauske f. eks .
for øyeblikket bor jeg i mongo spydeberg, har bodd i Halden, og snart blir det kanskje mongo Askim...
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 14 Jul 2005, 10:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Hvor vil du helst bo? Jeg flykter nok snart til Barcelona da jeg har bodd nesten alle stedene du nevnte.
|
Skrevet: Tor 14 Jul 2005, 17:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Uh.. Ja. Jeg skal nu en liten tur til Noreg. Kjapp visit. Så er det hjem igjen, grønn konsert, bursdag (hurra, jeg blir enda større..?!), besøk fra Noreg... (gulp), muligens rekker jeg ikke sensommer treffet likevell
Folk drar sin vei, noen kommer, andre kommer tilbake. Jeg blir. Foreløbig!
(Kanskje jeg drar til Berlin, juhuu!)
|
Skrevet: Fre 15 Jul 2005, 12:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Blir en helg i oslo i slutten av juli... og det er alt!
Jeg tar det igjen til høsten med turer til Stockholm og Berlin.
|
Skrevet: Fre 15 Jul 2005, 13:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |