DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Røyk så mye du vil i skolegården!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [82 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Haaa skrev:
Tittan skrev:
JC\forum skrev:
Er du derimot der alene, og det kommer en kar etter deg som ikke røyker, så er det opp til han og pent be deg om å slukke røyken hvis det plager han:)

Og hvis jeg sier nei?

Det har skjedd at jeg stumper røyken for røykeren hvis han/hun nekter, rt ganske artig egentlig å se utrykket i fjeset til personen når du knuser røyken mellom to fingre Laughing
Wink

Så tåpelig Rolling Eyes
Ja, vet du hva? Skulle jeg blåse røyk opp i trynet ditt fordi jeg synes det er artig? Nå du synker til ett slikt nivå, er du jo værre enn røykeren selv

InnleggSkrevet: Lør 02 Jul 2005, 17:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004
Ronja skrev:
Haaa skrev:
Tittan skrev:
JC\forum skrev:
Er du derimot der alene, og det kommer en kar etter deg som ikke røyker, så er det opp til han og pent be deg om å slukke røyken hvis det plager han:)

Og hvis jeg sier nei?

Det har skjedd at jeg stumper røyken for røykeren hvis han/hun nekter, rt ganske artig egentlig å se utrykket i fjeset til personen når du knuser røyken mellom to fingre Laughing
Wink

Så tåpelig Rolling Eyes
Ja, vet du hva? Skulle jeg blåse røyk opp i trynet ditt fordi jeg synes det er artig? Nå du synker til ett slikt nivå, er du jo værre enn røykeren selv

vel tror nok du missforsto litt, jeg gjør det ikke fordi jeg syns det er artig, jeg gjør det fordi jeg plages av røyken, men i tillegg er det jo artig Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Lør 02 Jul 2005, 17:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [82 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet