Side 5 av 5 [82 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Haaa skrev: | Tittan skrev: | JC\forum skrev: | Er du derimot der alene, og det kommer en kar etter deg som ikke røyker, så er det opp til han og pent be deg om å slukke røyken hvis det plager han:) |
Og hvis jeg sier nei? |
Det har skjedd at jeg stumper røyken for røykeren hvis han/hun nekter, rt ganske artig egentlig å se utrykket i fjeset til personen når du knuser røyken mellom to fingre  |
Så tåpelig
Ja, vet du hva? Skulle jeg blåse røyk opp i trynet ditt fordi jeg synes det er artig? Nå du synker til ett slikt nivå, er du jo værre enn røykeren selv
|
Skrevet: Lør 02 Jul 2005, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Ronja skrev: | Haaa skrev: | Tittan skrev: | JC\forum skrev: | Er du derimot der alene, og det kommer en kar etter deg som ikke røyker, så er det opp til han og pent be deg om å slukke røyken hvis det plager han:) |
Og hvis jeg sier nei? |
Det har skjedd at jeg stumper røyken for røykeren hvis han/hun nekter, rt ganske artig egentlig å se utrykket i fjeset til personen når du knuser røyken mellom to fingre  |
Så tåpelig
Ja, vet du hva? Skulle jeg blåse røyk opp i trynet ditt fordi jeg synes det er artig? Nå du synker til ett slikt nivå, er du jo værre enn røykeren selv |
vel tror nok du missforsto litt, jeg gjør det ikke fordi jeg syns det er artig, jeg gjør det fordi jeg plages av røyken, men i tillegg er det jo artig 
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Lør 02 Jul 2005, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 5 av 5 [82 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|