|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Denne sommeren er det kino for alle penga
29. juni 2005 gÄr verden til krig. Denne sommeren fÄr vi se en oppdatert versjon av H.G. Wells' tidlÞse klassiker "Klodenes kamp".
Tom Cruise spiller Ray Ferrier, en havnearbeider som ikke har lyktes med alt her i livet, verken som ektefelle eller som far. Like etter at Rays eks-kone Mary Ann (Miranda Otto) har levert tenÄringssÞnnen Robbie (Justin Chatwin) og lillesÞsteren Rachel (Dakota Fanning) pÄ et sjeldent helgebesÞk, oppstÄr det helt uventet en elektrisk storm like ved huset. I et veikryss like ved fÄr Ray se utrolige ting som skal komme til Ä forandre livene deres for alltid. En gigantisk, tÄrnende krigsmaskin pÄ tre ben braser opp fra dypt under gatene og sprer ild over alt i nÊrheten. Det som skulle vÊrt en helt vanlig dag blir plutselig det villeste noen i familien har opplevd-det fÞrste angrepet i et katastrofalt angrep pÄ Jorden av fremmede vesener. Ray kjemper for Ä redde barna, og de tre flykter ut av byen i hÄp om Ä unnslippe vesenene. Overalt rundt dem er mennesker pÄ flukt fra de trebente fiendene fra Det ytre rom. Men hvor enn de flykter, finner de ikke skjul for de nÄdelÞse inntrengerne. NÄr hÄpet om Ä finne et skjulested svinner blir deres siste hÄp Rays egen ubendige vilje til Ä beskytte sine nÊrmeste.
Er det noen som er med pÄ og kapre noen billetter...
Batman Begins Premieredato: 15.07.05
Hvordan kan én mann redde verden? Dette spÞrsmÄlet stÄr med ildskrift for Bruce Waynes indre blikk fra barndommen av. Siden han sÄ foreldrene bli drept pÄ usselt vis har livet hans vÊrt en balansegang mellom hevn og Ä viderefÞre farens edle innsats for Gotham City. For Ä fÄ orden pÄ tankene forsvinner Bruce fra Gotham i lang tid. Folk tror han er dÞd, men Bruce er blitt en eventyrer pÄ rastlÞs ferd verden rundt for Ä finne de viktige svarene om seg selv. Et mÞte med mystiske Ducard og en internasjonal, mektig liga fÞrer til et oppgjÞr som endelig fÄr Bruce til Ä se klart: Han mÄ vende tilbake til Gotham og kjempe mot korrupte krefter som truer med Ä lamme den engang sÄ stolte byen. Med sin trofaste butler Alfred som stÞtte begynner Bruce Ä forvandle seg til et symbol for noe han selv alltid har fryktet. Det avgjÞrende spÞrsmÄlet er om fiendene hans vil fÞle den samme frykten
Er det noen som er med pÄ og kapre noen billetter...
Ingen grunn til panikk... Vi mÄ jo apsolutt dra og se :
HAIKERENS GUIDE TIL GALAKSEN. Premieredato: 29.07.2005
Jordboeren Arthur Dent har en meget dÄrlig dag. Det kommer folk med bulldoser og vil rive huset hans, han oppdager at hans beste venn er et romvesen, og pÄ toppen av det hele skal jordkloden sprenges for Ä rydde plass til en hypergalaktisk motorvei. Arthur har bare en sjanse til Ä overleve - Ä fÄ haik med et passerende romskip. For den ferske romturisten begynner det stÞrste eventyret i universet idet jorden gÄr under og han legger ut pÄ en reise der han finner ut at ingenting er som det ser ut til. Han lÊrer at et hÄndkle er den nyttigste tingen i universet, finner meningen med livet, og oppdager at alt han trenger Ä vite stÄr i en bok - "Haikerens guide til galaksen".
Detter er den filmen jeg gleder meg mest til denne sommeren...Den mÄ jeg fÄ med meg DSGF pÄ...
Hvem er med?
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 08:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Jeg venter pÄ Sin City ogsÄ jeg.. 
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 11:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

|
Opss..Det mÄ vi ikke glemme..Baj har alt kommentert det med hevet Þyenbryn og hendene i siden. Han var meget skremmende der han stod.
Sin City
Premieredato: 08.07.05
Sin City" er basert pÄ Frank Millers tegneserie om den lovlÞse byen med samme navn. Filmen har et tydelig stilistisk preg, bÄde visuelt og pÄ dialogsiden. "Sin city" fÄr allikevel 18-Ärsgrense da den er gjennomgÄende voldsfokusert og inneholder store mengder kyniske handlinger som lemlestelser og drap.
StjerneregissÞr Robert Rodriguez og tegneserieskaper Frank Miller co-regisserer Sin City, basert pÄ serien av tegnede historier, skapt, skrevet og illustrert av Miller selv.
Robert Rodriguez og tegneserieskaper Frank Miller co-regisserer Sin City, basert pÄ serien av tegnede historier, skapt, skrevet og illustrert av Miller selv.
Sin City er myldrer av kriminelle, tvilsomme politimenn, sexy kvinner, enten pÄ jakt etter hevn eller forsoning, eller begge deler for den saks skyld. Filmen forteller en historie basert pÄ tre av av Millers tegneserier, "Sin City", "That Yellow Bastard" og ikke minst "The Big Fat Kill". Rodriguez og Miller omskrev disse til film med en stor trofasthet mot det visuelle, stemningen og dialogen i bÞkene.
Hvem er med? 
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 11:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Mens dere venter bĂžr dere se Kung Fu Hustle!! Kongefilm 
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 12:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

|
Ja denne uka braker det lĂžs...
-Blir jeg sittende alen pÄ kino tro 
|
Skrevet: Tir 28 Jun 2005, 20:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
vurderer sterk og se Sin City,"Sin city" fÄr allikevel 18-Ärsgrense da den er gjennomgÄende voldsfokusert og inneholder store mengder kyniske handlinger som lemlestelser og drap." hÞrtes ganske bra ut 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 29 Jun 2005, 01:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Re: Denne sommeren er det kino for alle penga
ellWood skrev: | HAIKERENS GUIDE TIL GALAKSEN. Premieredato: 29.07.2005
Jordboeren Arthur Dent har en meget dÄrlig dag. Det kommer folk med bulldoser og vil rive huset hans, han oppdager at hans beste venn er et romvesen, og pÄ toppen av det hele skal jordkloden sprenges for Ä rydde plass til en hypergalaktisk motorvei. Arthur har bare en sjanse til Ä overleve - Ä fÄ haik med et passerende romskip. For den ferske romturisten begynner det stÞrste eventyret i universet idet jorden gÄr under og han legger ut pÄ en reise der han finner ut at ingenting er som det ser ut til. Han lÊrer at et hÄndkle er den nyttigste tingen i universet, finner meningen med livet, og oppdager at alt han trenger Ä vite stÄr i en bok - "Haikerens guide til galaksen".
Detter er den filmen jeg gleder meg mest til denne sommeren...Den mÄ jeg fÄ med meg DSGF pÄ...
Hvem er med? |
Jeg bor i kristiansand.. Quarten er i kristiansand..
Filmquart viser fĂžr-fĂžr-fĂžr-premiere av filmen neste fredag! WUHU!
MEN: en stor skuffelse venter alle som har lest boka:
Hitchhiker's Loses Limbs
De har droppet det andre hodet og den tredje armen til Zaphod!! ARGH!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 29 Jun 2005, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |