|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Hva skal du i Sommer ?
oh yeah.. nå er det sommer for oss skoleelever...
uansett..om du er elev eller ikke.. hva skal DU i sommer??
selv reiser min bestevenninne og jeg til Rimini (Italia) på Lørdag og skal være der i en uke.. blir vel litt fyll og sånn;)
Ellers så skal jeg jobbe fra 4 juli og uttover.. Tjener phett da som kassadame på ICA
GOD SOMMER !
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 12:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg skal jobbe i Kristiansand Dyrepark, på vaskejobben og i gartneriet til onkelen min, før jeg 17 juli drar på interrail.
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 12:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg skal hjem, men først skal jeg spille guild wars en uke.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 14:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Drar til Oslo natt til søndag - kjører bil sørover
Blir en uke i Oslo før jeg kjører til Arendal og så til Risør. Ferien avsluttes med en firedagers kampsportleir hvor jeg kan leke med våpen 
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg skal jobbe og jobbe helt til slutten av juli, i begynnelsen av August skal jeg til Hellas og vasse i sand Med Katrine, og så skal jeg hjem en uke
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 15:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Hellas, sorry, men verste møkkalandet jeg noengang har vært i
Jeg skal først til Bergen på en "litt" forsinket dimmefest, deretter er det flyet til Køben, også roskilde festival..! jaggu jaggu jaggu.. også blir det sikkert en liten tur til Moss, Våler også hytta på Hvaler sikkert. JODA så det blir en travel sommer detta her.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 15:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Alle vennene mine skal til utlandet, mens lille meg skal kun en uke til Hemsedal også skal jeg være litt på hytten. Skal male masse i sommer. Hytten våres skal bli rød Så håper på fint vær når jeg skal male sånn at jeg kan bli litt brun mens jeg holder på
Også skal jeg feire bursdagen min, alene nesten. De fleste er bortreist på bursdagen min Men sånn er det å ha bursdag i sommerferien, ikke noe mre å gjøre med den saken.
Ellers skal jeg gå med avisen, må gjøre noe for å få penger.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 15:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Jeg skal være leder på et par barneleirer på et leirsted i nærheten, blir borte et par uker. Gleder meg stort, ungene er mellom 9 og 12 år, knalltøff alder. Senere skal jeg til vestlandet for å lære å dirigere. Jeg ser fram til en sommer hjemme i fedrelandet, blir nok koselig.
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
Neste uke skal jeg en tur til Trondheim. For å hente søstern min hjem og bringe flyttelasset hennes ned til hybeln hennes. Ikke minst for å treffe mitt nye søskenbarn
I slutten av august skal jeg på den transibirske jernbanen gjennom Russland, Mongolia og til Kina, det blir skøy.
Ellers blir det bare jobbing og kanskje en Tromsø tur på meg.
Damm you Erik Diesen og dine reisebrev fra Østen 
|
Skrevet: Ons 22 Jun 2005, 23:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Marilla_sila skrev: | Jeg skal være leder på et par barneleirer på et leirsted i nærheten, blir borte et par uker. Gleder meg stort, ungene er mellom 9 og 12 år, knalltøff alder. Senere skal jeg til vestlandet for å lære å dirigere. Jeg ser fram til en sommer hjemme i fedrelandet, blir nok koselig. |
CISV?
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 10:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Jeg skal springe naken gjennom en eng av brennesler....

|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 12:32 Sist endret av ellWood den Tor 23 Jun 2005, 12:37, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

|
ellWood skrev: | Jeg skal springe naken gjennom en eng av brenesler....
 |
Men det jeg faktisk skal, er og jobbe. Jeg skulle heller løpt naken gjennom en eng av brennesler en og jobbe...
sNUFS
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 12:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
ellWood skrev: | Jeg skal springe naken gjennom en eng av brenesler....
 |
Ha en pakke med smør klar på andre siden da. Ellers sier nå jeg bare LYKKE TIL!
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 12:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

|
God ide..Springe naken gjennom en eng med brennesler, for så og spise en pakke smør...he he. For siden og smøre meg inn meg honning.Liste meg innpå en bjørn og danse Spis meg spis meg, jeg er bamse godt ,dansen.
Denne sommeren blir minneverdig. 
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 12:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
haha, du høres ut som en vidunderlig person å tilbringe sommeren med ellwood. personlig har jeg faktisk løpt halv-naken gjennom en liten eng med brennesler.. om man liker gratis turer til legevakta så er det absolutt å anbefale.
drar til roskilde om 2 dager, deretter amsterdam så lenge pengene holder å jobbe som frivillighets arbeider litt på frelsesarmeen osv og så prøve å jobbe litt vanlig å tjene penger igjen.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 14:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Prosit?
Ihvertfall, er snakk om såkalte "Trialeirer", to forskjellige leirer, på leirstedet Knattholmen, som drives av Kfuk-Kfum. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 14:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

|
mathianus skrev: | drar til roskilde om 2 dager, deretter amsterdam så lenge pengene holder å jobbe som frivillighets arbeider litt på frelsesarmeen osv og så prøve å jobbe litt vanlig å tjene penger igjen. |
Skulle faen meg hengt meg på,
DET er en god sommer det.
Snufs... Missunner dere som er på vei ut av landet.Med sikte for Roskilde/Europa osv osv.
GOD TUR`A 
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 14:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Marilla_sila skrev: |
Prosit?
Ihvertfall, er snakk om såkalte "Trialeirer", to forskjellige leirer, på leirstedet Knattholmen, som drives av Kfuk-Kfum.  |
CISV = Childrens International Summer Village (eller noe sånn...) Jeg var leder for noen år siden...
|
Skrevet: Tor 23 Jun 2005, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Spise MASSE MASSE MASSE is
Også skal jeg se om det faktisk blir noe bading på meg i år. Enda ikke badet Men har jo vært drittvær også da.
|
Skrevet: Fre 24 Jun 2005, 19:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Plutselig fant jeg ut at fordi få av mine kollegaer vil legge ferieukene sine til sommerferien i år, skal jeg jobbe veldig lite i sommer. Har faktisk fire uker med bare fri. Jøsses. Har jeg ikke hatt på.... fem år. Merkelig følelse.
Men samtidig har jeg nå strengt tatt ikke råd til så mye ferie, siden jeg ikke får jobba noe særlig
Planen hittil er å ro masse, bade masse, og sole meg masse.
Grumf - bortsett fra at huden ikke er noen tilhenger av sol nå... hater soleksem!!!
Kanskje låne et telt, og stikke til skogs noen dager, sove hvor jeg nå enn måtte finne ut at det så koselig ut.
Sikkert er det ihvertfall at det blir masse avslapning!!!
Har noen andre forslag til billige ting man kan gjøre i ferien, så tas de imot med takk.
|
Skrevet: Fre 24 Jun 2005, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |