|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
PSAS - Ville DU hatt behandling?
Hun får 300 orgasmer. Hver dag
(VG Nett) Michelle Thomson (3 vil ikke ha behandling for sykdommen.
Av MORTEN ØVERBYE
- Jeg vet at det høres underlig ut at man kan få orgasme når man vasker hjemme. Men jeg kan nå klimaks i prinsippet når som helst, hvor som helst, sier den britiske kvinnen til Expressen.
Hun lider av den sjeldne sykdommen Persistent Arousal Sexual Syndrome (PSAS), som gjør at hun kan bli seksuelt opphisset av det minste.
Sjenerende
- Det kan lyde behagelig, men det finnes negative sider også. Det kan være utrolig sjenerende, sier hun og legger til:
- Jeg jobbet på en kakefabrikk da jeg var ung, men holdt ikke ut på grunn av alle vibrasjonene.
Først da hun i fjor så en TV-dokumentar om en annen kvinne med PSAS, innså hun at hennes ustanselige opphisselse skyldtes mer enn sexdriften. Ifjor oppsøkte hun lege.
- Det finnes ingen kur, men jeg har blitt veldig flink til å holde masken når jeg får orgasmer offentlig.
Vil ikke kureres
Om en kur skulle finnes, vil hun ikke ha den.
- Dette gjør meg ikke ulykkelig. Tvertimot. Mange kvinner er sikkert misunnelige. Jeg håper bare å finne en mann som orker, sier hun.
Det har til nå ikke vist seg så lett.
- I begynnelsen tror de at de har funnet drømmekvinnen når jeg sier at jeg vil gjøre det hele tiden. Men når de oppdager at det holder med en tur på bussen for at jeg skal få orgasme, begynner de å føle seg overflødige, sier hun.
Forskning gjort på sykdommen ved Boston Medical University viser imdlertid at PSAS er langt fra behagelig for mange av de som rammes.
- Å sitte i bil er uutholdelig, og presser noen ganger frem orgasme. Å stå er eneste stillingen jeg ikke føler noe i. Å sitte i en bil er uutholdelig, sier en kvinne til forskerne.
PSAS ble første gang diagnostisert i 2001, og forskerne vet fremdeles svært lite om sykdommen.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 18:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Jeg vet ikke om gutter kan få den sjukdommen
Men hvis de kan er jeg sikker på at jeg ville hatt den kurert
Høres så slitsomt ut å måtte bytte bokser hver time 
|
Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 22:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Det kunne nok vært morro i en uke eller to, men etter det ville jeg nok hatt behandling, kjipt da, er på jobb prater med en kollega får en orgasme, går og handler mat får en orgasme, Sitter på kurs gørr kjedelig, får en orgasme, Tror det haddde blitt fryktelig slitsomt i det lange løp.
|
Skrevet: Tor 02 Jun 2005, 06:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
enig med Coralin.. tror det blir strevsomt i lengden..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 02 Jun 2005, 12:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Kunne vært artig på muntlig eksamen men 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 04 Jun 2005, 13:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
| Haaa skrev: | Jeg vet ikke om gutter kan få den sjukdommen
Høres så slitsomt ut å måtte bytte bokser hver time  |
nå tror jeg ikke at det er fysisk mulig for noen som helst mann å komme så ofte over lengre tid:P hadde blitt ganske vondt etterhvert også 
|
Skrevet: Lør 04 Jun 2005, 22:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| bikerkids_88 skrev: | | Haaa skrev: | Jeg vet ikke om gutter kan få den sjukdommen
nå tror jeg ikke at det er fysisk mulig for noen som helst mann å komme så ofte over lengre tid:P hadde blitt ganske vondt etterhvert også  |
dessuten ville det nok blitt tomt for væske etter 10-12 orgasmer, så man fikk gjenoppleve den første tiden med onani.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 17:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
| ønskemestern skrev: | | bikerkids_88 skrev: | | Haaa skrev: | Jeg vet ikke om gutter kan få den sjukdommen
nå tror jeg ikke at det er fysisk mulig for noen som helst mann å komme så ofte over lengre tid:P hadde blitt ganske vondt etterhvert også  |
dessuten ville det nok blitt tomt for væske etter 10-12 orgasmer, så man fikk gjenoppleve den første tiden med onani..  |
jaja, men en 10-12 boksere er en del da må vaske mye 
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Tor 16 Jun 2005, 12:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: