|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Guild Wars
Ikke nok med at jeg er hektet på Anarchy Online, nå er jeg like hekta på Guild Wars... Når utvider vi egentlig døgnet med 8-10 timer til?
Er det noen andre som spiller? Jeg startet en character i går, og nå er hun level 7 Ranger/Elementalist og på full fart mot level 8... (Rent bortsett fra de +15% pga død og sånn da...)
Kom igjen, ikke vær feig! Jeg vet det er flere her som spiller GW... (Lage dsgf-org, anyone?)
|
Skrevet: Man 13 Jun 2005, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Hvor får jeg tak i det?
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 00:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Søk på nettet, eller spring på Spaceworld 
|
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 14:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
det er gratis? hadde vært kos..
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 15 Jun 2005, 20:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
mathianus skrev: | det er gratis? hadde vært kos.. |
Engangsbeløp, ikke noen månedlige avgifter, men det skal visstnok være sånn at det kommer oppgraderinger etterhvert som man også må betale for for å få fortsette. Er ikke helt sikker på hvordan dette foregår. Ingen månedsbeløp iallfall
Har vært og kjøpt i dag, men fikk ingen cd-key, iallfall ingen som jeg kan oppdage så må nok ned på spaceworld i morra og leke dum før jeg får spilt.
|
Skrevet: Tor 16 Jun 2005, 00:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Wuhu! Dette var jo arti jo! Ikke at jeg skjønner så mye av det ennå, men...
|
Skrevet: Tor 16 Jun 2005, 18:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Fikk Warrior/Elementalisten min opp til level 20 i natt
I tillegg til den har jeg en Mesmer/Elementalist level 16 og
en Ranger/Monk level 13
|
Skrevet: Man 27 Jun 2005, 08:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
er det en singleplayer funksjon på spillet også??
hvis jeg starter med flere online spill nå kommer jeg til og gå fra konseptene 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 01 Jul 2005, 02:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
paladin
Främling

Ble Medlem: 26 Jun 2005 Innlegg: 19 Bosted: Spydeberg
|
Noen som er med på å lage et dsgf-guild?
|
_________________ Never knock on death's door! Ring the dorbell, and run!
Skrevet: Lør 09 Jul 2005, 13:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Endelig kommet meg gjennom siste missionet, men nå kommer det visst en ny oppgradering snart med nye byer, missions og sånt. *glede seg*
|
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 16:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Øyvind
Främling

Ble Medlem: 11 Apr 2006 Innlegg: 19
|
KJEDELIG!!!
Guild Wars må uten tvil være det døveste jeg NOENSINNE har spilt! 
|
Skrevet: Tir 11 Apr 2006, 21:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
sorry, men spillet kan ikke sammenliknes med noen av de bedre mmorpg'ene der ute. Man slutter ikke spise kneip selvom det er gøy med loff av og til.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 15 Apr 2006, 00:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Er det bare jeg som liker dette spillet?
Greit nok at pve-delen var ganske kort, men pvp-delen er en av de beste jeg har kommet over på noe spill. Klassene er balanserte og du kan vinne med god taktikk selv om du ikke har det beste utstyret i verden.
|
Skrevet: Lør 15 Apr 2006, 19:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
http://video.google.com/videoplay?docid=-5473066589660060924&q=GW+vs+WoW
|
Skrevet: Lør 20 Mai 2006, 20:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg plukket opp Guild Wars igjen her om dagen, og nå husker jeg hvorfor jeg ikke likte det noe særlig: Bevegelseshemmingen. Du kan ikke hoppe, du kan ikke gå opp eller ned små skrenter eller gå gjenom andre. Den andre tingen er at jeg sliter med og finne morsome quests Kall meg gjerne dum i knollen, men jeg finner ikke så mange quests, og det blir litt kjedelig og tasse rundt uten noe mål og mening tilslutt. Så er det 2 andre ting som kansje er mer et personelig problem: Jeg kan ikke bruke tastekombinasjoner til spells. Feks, i WoW kan man velge at spellslott 1 skal ha hotkey SHIFT+F, og dette er noe jeg ble veldig vant til, og det er sikkelig jævlig og spille uten den muligheten Den andre tingen er at karakteren gjerne stopper opp om du slipper holder inne begge museknappene for og slippe W tasten så du kan skrive uten og stoppe og gå, det er jo bare luxusproblemer fordi jeg er blitt bortskjemt med WoW.
Der jeg syntes Guild Wars eier WoW er først og fremst grafikken. Guild Wars krever også at du bruker hodet mer en i WoW, du kan ikke bare ta en god, gammel "LLLEEEEEERRROOOYYY" i Guild Wars, og etterhvert som man begyner og få masse spells og skills må man liksom legge opp det "outlayet" av spells og skills du mener passer best for det du skalg gjøre FØR du drar fra byen, det gjør spillet litt mer utfordrende. I Guild Wars tilbringer du ikke halve gametiden din på en hippogryph eller båt, her kan du bare teleporte dit du vil, gratis ^^ Og du kan kombinere 2 yrker, og det er bare... genialt, rett og slett. Jeg har ikke prøvd så mye PvP i Guild Wars men av det lille jeg har prøvd har jeg merket at teamwork er et absolout MUST i GW, i WoW kan du drive med teamwork hvis du har lyst, i GW har du ikke noe valg. Strategisk PvP ftw.
Og det beste med GW: ingen forbanna gnomer eller taurens.
Edit: Dette er også en ganske fet dansevideo fra GW, i likhet med den Sharee postet
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 05 Jun 2006, 18:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Sitat: | Jeg kan ikke bruke tastekombinasjoner til spells. Feks, i WoW kan man velge at spellslott 1 skal ha hotkey SHIFT+F, og dette er noe jeg ble veldig vant til, og det er sikkelig jævlig og spille uten den muligheten Den andre tingen er at karakteren gjerne stopper opp om du slipper holder inne begge museknappene for og slippe W tasten så du kan skrive uten og stoppe og gå, det er jo bare luxusproblemer fordi jeg er blitt bortskjemt med WoW. |
Du kan stille inn egne hotkeys da, options/control setup og du får en meny der du kan ordne det slik du vil ha det. Og om du bruker R så kan du skrive og løpe rett frem samtidig.
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 04:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
sharee skrev: | Sitat: | Jeg kan ikke bruke tastekombinasjoner til spells. Feks, i WoW kan man velge at spellslott 1 skal ha hotkey SHIFT+F, og dette er noe jeg ble veldig vant til, og det er sikkelig jævlig og spille uten den muligheten Den andre tingen er at karakteren gjerne stopper opp om du slipper holder inne begge museknappene for og slippe W tasten så du kan skrive uten og stoppe og gå, det er jo bare luxusproblemer fordi jeg er blitt bortskjemt med WoW. |
Du kan stille inn egne hotkeys da, options/control setup og du får en meny der du kan ordne det slik du vil ha det. Og om du bruker R så kan du skrive og løpe rett frem samtidig. |
Ja, jeg vet at jeg kan sette inn egene hotkeys, men i WoW kunne man bruke 2 taster til en spell.
For og ta et eksempel: Med min Mage var Frostbolt SHIFT+W, Fireball var SHIFT+S, Arcane Explosion var SHIFT+A og Frost Nova var SHIFT+D, på denne måten trengte jeg aldri flytte fingrene fra W,A,S,D, og fikk mye mer kontroll i combat, spesielt PvP. I GW kan man ikke det. Det er sikkert litt vanskelig og fortstå hvorfor jeg er blitt avhengig av det uten og se det selv ^^ men uansett, takk for tipset om autowalk, jeg fant også en funksjon som lot meg autowalke'e om jeg dobbeltklikker på W 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 12:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg finner ikke GW CDen min :p
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 18:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Tittan skrev: | Jeg finner ikke GW CDen min :p |
Kan se om jeg får brent til deg 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 19:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Må vel ha min egen kode uansett? Orker ikke kjøpe en ny kode... 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 19:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |