|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
åja.... da.... utfordrer jeg wertoi til å stå på hodet i 2 minutter.. ikke lov il noe hjelp eller vegg 
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 10:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Satan.. Vel, skal se hva man kan få til..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
siden du klaget på at jeg skulle sende tråden videre, gjør det selv også
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg må vel først få se om jeg faktisk kan stå på hodet eller ikke...?
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
ok 
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
calyptomena skrev: | Jeg utfordter (jepp) herved Morrigan til å forsøke å spise en hel kroneis i et jafs, og enten rapportere utførlig om resultatet, eller ta bilde og legge ut.
Og hva slags kroneis, kan du få velge heeelt selv. Snill, jeg  |
bare et spm. kan jeg putte isen i blender'n? trukke jeg får inn en hel kroneis i munnen på ett jafs i fast form
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Nå må jeg faktisk gi opp, etter bare å ha klart 40 sekunder.. Får sinnsykt vondt i huet av det der.. For ikke å snakke om alt blodet som renner ned i skallen.. Altså, ikke å anbefale..
Vi venter fortsatt på bilde av deg med kroneis i kjeften, Morrigan, men i mellomtiden vil jeg utfordre aneena til å slikke seg på albuen, og gjerne sende et bilde av forsøket.
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Morrigan skrev: | calyptomena skrev: | Jeg utfordter (jepp) herved Morrigan til å forsøke å spise en hel kroneis i et jafs, og enten rapportere utførlig om resultatet, eller ta bilde og legge ut.
bare et spm. kan jeg putte isen i blender'n? trukke jeg får inn en hel kroneis i munnen på ett jafs i fast form |
Det er vel det som gjør det til en utfordring? 
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
wertoi skrev: | Morrigan skrev: | calyptomena skrev: | Jeg utfordter (jepp) herved Morrigan til å forsøke å spise en hel kroneis i et jafs, og enten rapportere utførlig om resultatet, eller ta bilde og legge ut.
bare et spm. kan jeg putte isen i blender'n? trukke jeg får inn en hel kroneis i munnen på ett jafs i fast form |
Det er vel det som gjør det til en utfordring?  |
javel... skal prøve..;P kommer til å se ut som et monster...
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 11:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
forresten: send utfordringen videre 
|
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 12:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
wertoi skrev: | men i mellomtiden vil jeg utfordre aneena til å slikke seg på albuen, og gjerne sende et bilde av forsøket. |
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 17:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
Ã¥ja.... sorry..*host*
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 14:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
wertoi skrev: | men i mellomtiden vil jeg utfordre aneena til å slikke seg på albuen, og gjerne sende et bilde av forsøket. |
Akkurat som det re mulig wertoi. Men jeg satt faktisk å prøvde på det igår, men går IKKE!!! enten må tungen min vokse 1-2 cm ellers så albuen min bli mer tøyelig.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 16:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
aneena skrev: | wertoi skrev: | men i mellomtiden vil jeg utfordre aneena til å slikke seg på albuen, og gjerne sende et bilde av forsøket. |
Akkurat som det re mulig wertoi. Men jeg satt faktisk å prøvde på det igår, men går IKKE!!! enten må tungen min vokse 1-2 cm ellers så albuen min bli mer tøyelig. |
da kan jeg trøste deg med at det er komplett umulig for alle folk i verden med normal benbygging å gjøre dette.... ( oih! nå følte jeg meg smart...)
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 16:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Morrigan skrev: | da kan jeg trøste deg med at det er komplett umulig for alle folk i verden med normal benbygging å gjøre dette.... ( oih! nå følte jeg meg smart...) |
Det vet jeg å, å har sagt det til wertoi et par ganger derfor har han gitt meg den utfordringen Men du kan greie det, men da må skulderen ut av ledd å det er ikke noe behagelig akkurat...
|
Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 17:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

|
I see, I see... og til alle mine trofaste tilhengere: min utfordring skal bli gjennomført i morgen.. skal bare kjøpe inn kroneis først... det blir jorbær 
|
Kvelden har fred.

Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 17:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
aneena skrev: | Morrigan skrev: | da kan jeg trøste deg med at det er komplett umulig for alle folk i verden med normal benbygging å gjøre dette.... ( oih! nå følte jeg meg smart...) |
Det vet jeg å, å har sagt det til wertoi et par ganger derfor har han gitt meg den utfordringen Men du kan greie det, men da må skulderen ut av ledd å det er ikke noe behagelig akkurat... |
Du må ikke klare, bare prøve.. Ta et bilde som bevis..
|
- Tom Waits
Skrevet: Ons 01 Jun 2005, 19:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
wertoi skrev: | Du må ikke klare, bare prøve.. Ta et bilde som bevis.. |
Men det var da dumt da at jeg ikke vet åssen jeg skal legge ut bilde her da. Så HAHA!!! Syntes heller du kan prøve på det weroti 
|
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 20:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jaha..? Da er det faktisk fullt mulig at jeg gjør det.. Så fort jeg finner kameraet..
|
- Tom Waits
Skrevet: Man 06 Jun 2005, 15:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |