|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Filmklubb
Dette gjelder primÊrt for beboere i Oslo, BÊrum og Asker-omrÄdet, da dette foregÄr i Sandvika, BÊrum.
To the point:
Er det noen interesse for en filmklubb i DSGF.no? Det gÄr ut pÄ fÞlgende:
Medlemmer i filmklubben betaler, si f.eks. 25,- i Äret for Ä vÊre medlem.
Medlemmer i filmklubben mĂžtes f.eks. hver lĂžrdag formiddag for Ă„ se film.
Medlemmer i filmklubben betaler kun 65,- pr. visning. Desto flere som er med pÄ en visning (min. 20 pers), jo billigere blir billetten.
Medlemmer i filmklubben fÄr mulighet til Ä se filmer som enda ikke har hatt ordinÊr premiere.
For at dette skal bli aktuelt er det jo selvfĂžlgelig et krav at det er en interesse for det.
Skal det vÊre Äpent for alle? Ikke-dsgf-medlemmer betaler f.eks. litt mer for medlemsskapet. Eller skal dette vÊre kun for medlemmer av forbundet?
Discuss 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 12:09 Sist endret av Baj den Ons 21 Jun 2006, 23:11, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
*mumle noe om lengden det er fra Trondheim til Oslo*
Blir sikkert en fin sak dette.
Skal dette foregaa paa en vanlig kino?
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 12:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Ja, vanlig kino
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 12:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
som jeg allerede har sagt, i'm in! og jeg betaler gladelig en liten sum Ärlig for Ä se billigere filmer. mhm!
og jeg synes det kan vĂŠre en dsgf-ting, meen hvis man feks tilfeldigvis har besĂžk av en ikke-dsgf'er en lĂžrdag skal man kunne ta med denne, mot at h*n betaler mere, seff.
eventuelt kan vi Äpne opp for ikke-dsgf'ere hvis vi ikke fÄr samlet sÄ mange som min. 20 stk..
|
_________________ puss puss sÄ fÄr du en suss...
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 12:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
hjÞres interessant ut. Kommer neppe til Ä vÊre i Oslo hver lÞrdag da men..det er jo interessant om man kan fÄ endel filmer billigere liksom:D
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 12:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
jaa! jeg er med.
film er best pÄ kino!
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 15:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Strengt tatt har jeg for tiden overhodet ikke rÄd, men jeg synes det er en fin ide 
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg vil vĂŠre med!! Jaa!!
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 09:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
ja-a det hĂžrtes ikke dumt ut
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 11:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Fantastisk ide! Count me in! Kan jeg fÄ vÊre med nÄr bestille-film prosessen kommer i gang? Var med i styret i filmklubben i Alta, det var kjempekult!
Synes man burde lage en forslagstrÄd for filmÞnsker hvis dette kommer i gang.
For min del kan det godt vÊre Äpent for alle, eller sÄ kan man ha det sÄnn at medlemmer i dsgf fÄr billigere billetter, og at folk som kommer kan velge der og da om de vil melde seg inn i dsgf eller ikke.
Synes egentlig 65 kr per visning er litt dyrt, er heller for en hÞyere medlemsavgift og billigere billetter, men det kommer vel en del an pÄ hvor dyrt det er Ä leie lokaler, etc.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 11:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Zatharee skrev: | Fantastisk ide! Count me in! Kan jeg fÄ vÊre med nÄr bestille-film prosessen kommer i gang? Var med i styret i filmklubben i Alta, det var kjempekult!
Synes man burde lage en forslagstrÄd for filmÞnsker hvis dette kommer i gang.
For min del kan det godt vÊre Äpent for alle, eller sÄ kan man ha det sÄnn at medlemmer i dsgf fÄr billigere billetter, og at folk som kommer kan velge der og da om de vil melde seg inn i dsgf eller ikke.
Synes egentlig 65 kr per visning er litt dyrt, er heller for en hÞyere medlemsavgift og billigere billetter, men det kommer vel en del an pÄ hvor dyrt det er Ä leie lokaler, etc. |
Er det ikke snakk om kino? da er jo 65 kroner billig eller billigere hvertfall vanligvis koster det jo over 80 kroner hvertfall.
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 11:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Kinobilletten har vi ingen kontroll over, annet enn at den blir billigere jo flere vi er. Men det er minimum 20 personer pr. forestilling, og da er prisen 65,-, men dette er fortsatt mindre enn ordinÊr billettpris, og viktigst: Enda mindre enn premierebilletter. Siden vi fÄr sjansen til Ä se filmer fÞr de har premiere er jo dette ganske ok.
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Jeg tror det er smartest Ä la det vÊre en mÄnedsgreie til Ä starte med, ved f.eks. Ä arrangere det den siste helga i hver mÄned. Skulle dette bli noe som er populÊrt kan det ved en senere anledning vÊre aktuelt Ä hÞyne dette til f.eks. to ganger i mÄneden.
Gode idéer Zatharee. Tanken var Ä lage en egen side for dette, med tilhÞrende forum for medlemmer av filmklubben (eller alle personer, alt ettersom hvordan vi ordner dette). Ev. kan alt gjÞres her pÄ forumet i og med at vi har en funksjon for Ä melde oss pÄ ting. Slike praktiske ting er det flott at dere er med pÄ Ä foreslÄ.
Uansett hÄper jeg interessen er stor for dette, for jeg tror det kan bli veldig gÞy
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg synes godt vi kan kjÞre alt gjennom dsgf-sidene, annonsere filmvisninger i say-it pÄ forsida, lage et film-program pÄ dsgfsidene et eller annet sted (der hvor det er tilgjengelig for ikke-medlemer ogsÄ), og ha et eget underforum for filmklubben pÄ dsgf-forumet. En separat side for filmklubben fungerer sikkert ogsÄ fint, sÄ lenge det gÄr klart fram at det er et arrangement i dsgf-regi.
Kan nok vÊre en god ide Ä la det gÄ pÄ mÄnedsbasis fÞrst, det er ganske mange filmklubber i osloomrÄdet, sÄ det kan vÊre vanskelig Ä trekke masse folk hver uke. I tillegg er det ganske mye jobb Ä bestille filmer og slikt, program mÄ ideelt sett settes opp en tid i forveien og det er ikke alltid garantert at man fÄr de filmene man vil ha. I utprÞvningsfasen er det nok sikkert lurt Ä begrense seg til en film i mÄneden. LÞrdagsformiddager hÞres fint ut for min del.
Har man tenkt noe pÄ hvilken kinosal det er aktuelt Ä leie?
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 13:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
jeg er med dette kan bli kos
edit:
hvor melder jeg meg pÄ
|
_________________ Pass deg, jeg biter!
-------------------------------------------------------------------
The mind is like a parachute, it only works when its open.
-Ukjent
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 23:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg er med sÄ lenge jeg er i oslo de helgene det blir snakk om. og det er det jo stor sannsynlighet for.
|
Skrevet: Man 30 Mai 2005, 16:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus