DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva er det største ønsket ditt her i livet?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 3 [42 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Hvorfor skulle jeg ha et høyeste ønske?! Jeg lever da nå. Jeg kan gjøre hva jeg vil så hva skal man med ønsker. Det eneste ønsket jeg kommer på er å leve, men det gjør jeg jo. Smile dette ble plutselig en veldig gla´tråd Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 08 Feb 2005, 15:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
mathianus skrev:
Det eneste ønsket jeg kommer på er å leve, men det gjør jeg jo. Smile

Godt sagt! Tror jeg deler din holdning her. Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 09 Feb 2005, 14:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
lykkelig er en fin ting. Laughing

InnleggSkrevet: Ons 09 Feb 2005, 22:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Mirim
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 22 Jan 2004
Panter skrev:
Vel, faktisk...
Mitt høyeste ønske her i livet er å bli gdtatt og respektert av de jeg bryr meg om.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Kan kanskje ta den enda lengre...

Mitt høyeste ønsker er at alle mennesker på jorden godtar og respekterte hverandre.

InnleggSkrevet: Tor 10 Feb 2005, 11:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Jeg tror respekt er viktigst, for det er definitivt mye andre gjør som jeg aldri ville gjort, og som jeg ikke kan godta, men som f.eks er en del av deres religion eller whatever, og siden jeg sannsynligvis gjør en hel masse mine foreldre aldri kommer til å godta, så tror jeg at de respekterer mine valg, og det er viktig for meg.

InnleggSkrevet: Tor 10 Feb 2005, 11:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
fungi
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004
motbevise Gud, finne ut noe brukbart innenfor realfag, eller skrive en bestselgende samfunnskritisk bok

InnleggSkrevet: Man 14 Feb 2005, 18:48
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Akkurat nå er mitt høyeste ønske å bli ferdig med skolen, flytte til byen, og tilbringe mer tid sammen med kjæresten.
Ellers er også mitt store ønske å få en familie sammen med den jeg elsker, om det kunne skje, vedkommende akkurat nå...

InnleggSkrevet: Man 14 Feb 2005, 21:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Budoc
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 02 Mai 2003
vel, mitt er ganske enkelt....
Ã¥ finne den halvdelen av meg som mangler...

InnleggSkrevet: Man 21 Feb 2005, 14:20
PzyNoaz
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Des 2004
Akkurt nå er jeg lykkeligere en jeg har vært på lenge.
Og det er min kjærestes skyld:)
Mine drømmer for fremtiden er jo selvfølgelig å få etablert familie, men før det trenger jeg ny jobb..

Så drømmen blir å få meg en ny og godt betalt jobb, og så stifte en familie med den kvinne min fremtid ligger hos.

InnleggSkrevet: Man 21 Feb 2005, 22:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haibanker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004
Mitt største ønske i livet, mitt ultimate mål if you like, er å skaffe meg en rosa panter-drakt. Den dagen jeg får det er livet mitt helt og holdent komplett, rett og slett. Om den dagen jeg blir en eier av min egen rosa panter-drakt kommer, vil jeg aldri, i repeat, ALDRI ta den av ever igjen. Unntatt når jeg må bæsje da. Og spise. Og sove.. kan bli varmt å sove med den på. Og når jeg dusjer.. hvis ikke er det temmelig liten vitsi å dusje.. det kan hende det er lite lurt å gå med den på jobben også.. øhm. Men ellers. Aldri av. Jeg blir nok å løpe rundt mange rare nabolag iført drakta mens jeg ler som en gal, ond vitenskapsmann. Øhm, nuvel. Sånn er nå det.

InnleggSkrevet: Man 28 Mar 2005, 00:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
mitt største ønske er at en dag kommer hele rommet mitt til å bli helt rosa og grønt Wink
Også det å få måte julenissen en gang...
Ellers blir jeg glad av små ting, blir glad av å få et viskelær, en krone, ja små ting som egentlig ike betyr særlig mye.

InnleggSkrevet: Lør 02 Apr 2005, 20:12
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
det må vel egentlig være at det skal bli slutt på all dyremishandling i verden, og så ønsker jeg at jeg ble sammen med helge:P Embarassed

InnleggSkrevet: Tor 26 Mai 2005, 14:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
IceRose
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005
Tja, jeg må krangle litt. Jeg tror ikke man kan gå rundt å være lykkelig, like lite som man kan ha sex og ha orgasme hele tiden underveis. Anser lykke for å være søte livsorgasmer, de øyeblikkene når du innser at det neppe kan bli noe bedre enn dette, om det er på en karusell, halveis opp en trestamme eller over et kjedelig brettspill med ei venninne... Man får bare en klump i halsen et sekund.

That been said, så er mitt urealistiske ønske å leve i en eneste lang orgasme. Very Happy

Evt så ønsker jeg at jeg en dag blir såpass økonomisk uavhengig at jeg og samboeren min kan få bygget drømmehuset vårt.

InnleggSkrevet: Tor 26 Mai 2005, 15:05
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
At det faktisk er en mening med vår tilværelse.

En som levde i konstant lykke, ville vel egentlig ikke se selv at han var lykkelig? Eller jo...

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Lør 04 Jun 2005, 01:38
mathianus
l33t
l33t

At flere, inkludert meg, hadde hatt virkelig toleranse og forstått begrepet kunne kanskje løst noen ting.

InnleggSkrevet: Lør 04 Jun 2005, 13:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Mitt største ønske er å vite hva jeg egentlig ønsker...

(Satser på at så lenge det skrives, og ikke sies høyt, så vil det fortsatt gå i oppfyllelse)

InnleggSkrevet: Lør 04 Jun 2005, 20:44
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
mitt største ønske er å leve av musikken jeg lager.. driter i hvor mye jeg tjener, men vil bare få kunne gjøre det på hel tid å slippe å måtte ned prioritere det som er viktigst i livet mitt pga jobb...

InnleggSkrevet: Lør 04 Jun 2005, 22:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Duckling
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mar 2004
mitt høyeste ønske må vel være å være lykkelig (oi så orginal jeg er Razz)..

Ellers har jeg et stort ønske om en kjæreste, hoppe falskjerm og kunne leve av musikken =)

InnleggSkrevet: Tir 14 Jun 2005, 13:57
mathianus
l33t
l33t

kjedelig om alle bare var lykkelige. tror vi hadde driftet inn i et "Brave New World" samfunn.

men vil dere virkelig bli lykkelige kan man jo bare dele ut opium til folket Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 23 Jun 2005, 15:02
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hva er mitt høyeste ønske? For at ønskene skal bli noe mer enn ønsker, må man gjøre noe. Jeg har ingen enorme ønsker i livet, men jeg har en del mål.

• fÃ¥ bygget det huset jeg har inni hodet mitt
  • finne meg ei kone og lage barn
  • bli økonomisk uavhengig, nok til at jeg kan ta perimsjon og gjøre helt andre ting fra tid til annen
  • gjøre verden til et bedre sted, gjerne ved Ã¥ gjøre noe revolusjonerende innen forskning
  • jobbe som frivillig en periode
  • fÃ¥ igang en Ã¥rlig kanotur med venner

Stort og smått, og mange mange flere Wink

InnleggSkrevet: Tor 23 Jun 2005, 18:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 3 [42 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet