DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Homofil kjærlighet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 7 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Av Innlegg
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Re: homofili og sånt

Dragen skrev:
ønskemestern skrev:

Det er jo rimelig ukorrekt, det finnes en god andel flere mennesker som puster luft enn det er homofile i verden..
Når det er sagt, så er min mening at Homofili rett og slett er unaturlig,(adam og EVA, ikke adam og knut). Jeg gidder ikke bry meg med det, folk får gjøre som de vil, men jeg blir skikkelig forbanna når de kommer og krever sin innbilte "rett" til å ha barn!! vel, var det meningen at homofile skulle ha barn, så hadde mannen hatt livmor og jentene sperma-produksjon. har de det? nei.
ergo: homofile skal IKKE ha barn. Ikke adoptere. ikke surrogatmor. lesber skal ikke hoppe til sengs med en mann og gå inn for å bli gravid så hun kan ha et barn med veninna si. dét er unaturlig!! stakkars barn..

Her kommer du og sier at homofil kjærlighet går imot bibelen, og trekker inn Adam og Eva. Hvis du hadde hatt ett snev av hjernekapasitet så hadde du skjønt at hvis menneskeheten startet med Adam og Eva, så hadde vi alle vært søsken. Og hvis jeg husker riktig fra mine 3 år på Adventistskole, så er incest ett større tabu enn homofili ifølge bibelen! Så jeg ber deg om å holde dine idiotiske tanker ang. bibelen og virkeligheten unna min tråd!
Vi ville alle stamme fra søsken, ja.. og det er ikke så usannsynlig.. uansett hvordan du ser på det, må menneskene ha begynt med én han, og én hunn. Vi er alle etterkommere av incestutøvere altså.. men det er forskjell på lyst og nød. Du hadde ikke vært her nå om ikke en bror og søster en gang fødte barn.
Sitat:

Hva har fått deg til å tro at en bok med barnefortellinger skal styre oss menneskers kjærlighet og tro?
Og ang. homofiles rett til å få barn, er det de homofiles rett til å bestemme, ikke en tulling i Vatikanet! Så lenge barnet har det bra så er det samme faen om det har to mammaer / pappaer eller mamma og pappa.
Ikke hiss deg opp.. Bibel eller ei, avstamning fra apene eller ikke..: hadde det vært meningen at to av samme kjønn skulle ha barn, da hadde det vært fysisk mulig å lage dem. Det er det ikke, og derfor er det krystallklart at homofilt foreldreskap er unaturlig. Om det er moralsk forkastelig eller ikke spiller ingen rolle, det er fortsatt unaturlig.
Sitat:

Hva med barn utenfor ekteskap? Er ikke det også en tabu ifølge bibelen?
Ba ikke du meg nettopp holde bibelen utenfor? Anyway.. Jo, det er korrekt. Og det stemmer og bra med hva som er naturlig, aleneforelderskap er unaturlig. Man kan selvfølgelig ikke ta med i beregningen situasjoner hvor en forelder eksempelvis faller bort, men planlagt aleneforelderskap er ubestridelig unaturlig. Det finnes arter som kan formere seg uten partner, for dem er det naturlig. Ikke for mennesket.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 20 Mai 2005, 14:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Naturlig meg her og naturlig meg der - er det en ting som kjennetegner menneskearten så er det evnen til å overstyre instinkter og heller gjøre ting på andre måter.

InnleggSkrevet: Fre 20 Mai 2005, 22:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003

ønskemestern skrev:
Ikke hiss deg opp.. Bibel eller ei, avstamning fra apene eller ikke..: hadde det vært meningen at to av samme kjønn skulle ha barn, da hadde det vært fysisk mulig å lage dem. Det er det ikke, og derfor er det krystallklart at homofilt foreldreskap er unaturlig. Om det er moralsk forkastelig eller ikke spiller ingen rolle, det er fortsatt unaturlig.

(...)

Ba ikke du meg nettopp holde bibelen utenfor? Anyway.. Jo, det er korrekt. Og det stemmer og bra med hva som er naturlig, aleneforelderskap er unaturlig. Man kan selvfølgelig ikke ta med i beregningen situasjoner hvor en forelder eksempelvis faller bort, men planlagt aleneforelderskap er ubestridelig unaturlig. Det finnes arter som kan formere seg uten partner, for dem er det naturlig. Ikke for mennesket.

Familien er en sosial konstruskjon, den er ikke "naturlig". Hvis du ser deg litt rundt i verden så vil du se at familliestrukturen blandt mennesker er markant forskjellig i andre samfunn. I de fleste samfunn finnes det barn som av forskjellige grunner blir oppdratt av bare en av foreldrene, eller av søsken, eller av personer som ikke er i familie med den i det hele tatt, osv, og slik har det alltid vært.

Dessuten er det mange arter hvor bare en av foreldrene oppdrar barna, selv om begge er med på å unnfange dem. Dette er faktisk svært vanlig blandt mange pattedyr, selv om de ikke er i stand til å formere seg alene. Dette skjer ofte hos mennesker også, uten at det på noen måte er en "unaturlig" prosess. Det er forsåget heller ingenting "naturlig" eller "unaturlig" med ekteskapet, det er helt og holdent en sosial konstruksjon.

Jeg vil i tillegg legge ned en protest mot å diskutere hva som er meningen eller ikke, etterom man da både forutsetter at det er en mening, og dermed en høyere makt som har "ment" noe, noe som slett ikke er sikkkert på noe måte. Videre, hvis man forutsetter en høyere makt, så er det meningsløst å diskutere hva den har ment eller ikke med verden, ettersom vi på ingen måte er i stand til å vite hva en sådan makt har "tenkt" og dermed heller ikke kan vite hva som er meningen med noe som helst. Å diskutere om homofilt foreldreskap er naturlig eller ikke basert på om det var meningen at de skulle få barn, er dermed poengløst. De er født med kjønnsorganer og kan få barn som alle andre, de er født med omsorgsfølelse og biologiske instinkter om å formere seg. Om det er meningen eller ikke, er totalt irrelevant. Man kan derimot diskutere om det er ønsket at homofile skal få lov til å være foreldre, fra et samfunnsnyttig perspektiv.[/quote]

InnleggSkrevet: Lør 21 Mai 2005, 11:43
toth42
Cowboy
Cowboy

En ting som er sikkert at er meningen, er at man er en av hvert kjønn for å lage barn..

InnleggSkrevet: Søn 22 Mai 2005, 21:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
"Men personlig syntes jeg det ikke er "fælt".. Men jeg blir lettere provosert når folk sier "det er normalt å være homo".. NEI! Det er ikke normalt. Det hadde vært normalt om de kunne ha fått barn.. Hvis dere tar poenget mitt?"

skrev det engang jeg..

InnleggSkrevet: Man 23 Mai 2005, 11:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
Jamen, kan ikke folk få være som de er da? Om de kan få barn eller ikke spiller vel ingen rolle. De er som de er, og vi er som vi er. Det _er_ bare sånn. Om man liker det eller ikke.
Så lenge to personer elsker hverandre burde det ikek spille noen rolle hvilket kjønn de er av.

"Naturlig" og "Normalt". To utrykk som har mistet sin mening og plass i denne verden...

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Man 23 Mai 2005, 15:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Det naturlige og normale for mennesker er å tenke over og finne ut hvem de er og hva de vil, og hva som kjennes riktig for dem selv. I så måte er homofile svært, svært naturlige og normale mennesker.

InnleggSkrevet: Ons 25 Mai 2005, 08:41
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
yaoi Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 25 Mai 2005, 16:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
hüter'n skrev:
yaoi Twisted Evil
Hihi, de er jo så søøte! Smile

InnleggSkrevet: Ons 25 Mai 2005, 17:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Homofile er like normale som alle andre, mitt eneste poeng er at man ikke med overlegg skal gi hverken homofile eller enslige barn.

InnleggSkrevet: Ons 25 Mai 2005, 18:25
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Yaoi og yuri... La dem kose seg dem som vil.

Anyways...

Ville bare si at jeg ikke har noe imot verken homofile av hun- eller hankjønn (eller heterofile dersom noen skulle lure på den), har noen venner som er homofile og de er da ganske så normale folk etter hva jeg ser. Vil gå så langt som å si at hun ene er ganske så rå. Akkurat som heterofile folk kan være.

Foretrekker guttaboyz selv, men om noen andre liker dem som er mer lik seg selv, så vær så god, bli lykkelige.

For det er _det_ jeg synes dette skal handle om, om man er lykkelig eller ikke. Ikke hva en religion sier eller hva fordommer andre måtte ha. Om noen ikke liker å se på to av samme kjønn som kysser, holder hånd eller bare sitter inntil hverandre, så får dem snu seg bort å la de to være lykkelige videre.

NÃ¥r det gjelder barn...
Heller ett barn i ett lykkelig hjem hvor det blir elsket og passet på enn i ett hjem hvor de voksne sloss som busta fyker, hvor barnet er alene hjemme hele dagen hver dag, hvor barnet blir ignorert, eller på noe annet sett ikke passet på. Da betyr det lite for meg om det er to mammaer, to pappaer, en mor og en far, en mor og stefar, en far og stemor, enemamma, enepappa, fosterforeldre, adoptivforeldre, blodslekt eller ikke som tar seg av barnet.
Barnet kommer først og det skal bli passet på skikkelig og viktigst av alt _elsket_ av den/dem som skal ta seg av det.

Når det gjelder de som har en homofobisk holdning, enten det være en personlig mening eller en mening basert på religiøse trosamfunn, kristne eller annet... "Elsk din neste som deg selv" og "Døm ikke andre slik at du selv ikke skal bli dømt" er to ganske fine sitater jeg leste i en ganske grei bok. Jeg respekterer at noen ikke mener det samme som meg, jeg respekterer at de har egne meninger og at de mener de har rett. Det jeg ikke respekterer er mangelen på respekt for andre. Jeg respekterer mennesker, fordi de har rett til å mene og tro hva de vil, men jeg trenger ikke være enig med hva de mener og tror. Dette gjelder for alle.

Altså... Om noen ikke synes det er grett med homofile i verden, så er det deres mening og jeg skal ikke dømme dem opp og ned i mente, men må si jeg er helt uenig med dem.

I mitt syn setter homofile og heterofile mennesker farge på verden og mangel på en av delene ville bety at vi mistet farger, noe som i seg selv ville være trist.

Lenge leve fargene!!! Hoppido

InnleggSkrevet: Lør 18 Jun 2005, 03:27
BagBiter
Veronica
Veronica

Men jeg håper ikke du mener at alle de forskjellige seksuelle retningene som fins i verden bare gir mer farge til verden. Mange er jo tvers gjennom groteske..

..fordi vi synes det er unaturlig evt. unormalt, antar jeg.

InnleggSkrevet: Lør 18 Jun 2005, 11:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Altså...
Nå må du ta deg tid til å lese _hva_ jeg skriver.

Jeg sier at både homofile og heterofile setter farge på verden, og det står jeg for.
At det finnes andre typer -filer, andre seksuelle tiltrekkninger og foretrekkninger er en annen sak.

Mye i denne verden blir betegnet som grotesk, her kan man finne svært mange eksempler både innen seksuell tiltrekkning og annet, og jeg er _ikke_ den som sier at disse er riktige. Problemet med groteske gjerninger og tiltrekkninger er at dem går ut over noen.
Pedofili går ut over barna, vold går ut over personer og familiene deres, krig går ut over hele folk og verden...

Homofili går ikke ut over noen. Homofile må overvinne frykten for å bli både mobbet, unngått, banket opp, kastet ut av familien, miste venner og mye, mye, mye mer før de faktisk får mulighet til å oppleve lykken, dersom de finner noen. For det å være homofil betyr ikke akkurat at det er lettere å finne en å bli sammen med.

Når flertallet i verden for øyeblikket ser ut til å være heterofile så er det _det_ som er grunnlaget for at vi definerer heterofili som "normalt". Om en går tilbake til de gamle grekerene kan man se at det var sett på som en høyere form for kjærlighet når det var mellom to av samme kjønn enn mellom mann og kvinne da de så på det som at to av samme kjønn kunne bedre forstå hverandre og løfte hverandre opp til nye høyder i livet.
- Noe å tenke over når man definerer normalen her synes jeg Wink

Håper du forstod bedre hva jeg mener nå. Smile

InnleggSkrevet: Lør 18 Jun 2005, 18:46
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
En som jeg har gått på skole med siden barneskolen kom ut av skapet nå rett etter sommerferien. Kan ikke være særlig lett å stå fram når du er 16 år. Stolt av han jeg Wink

InnleggSkrevet: Lør 18 Jun 2005, 19:45
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004

Zatharee skrev:
.

Jeg vil i tillegg legge ned en protest mot å diskutere hva som er meningen eller ikke, etterom man da både forutsetter at det er en mening, og dermed en høyere makt som har "ment" noe, noe som slett ikke er sikkkert på noe måte. Videre, hvis man forutsetter en høyere makt, så er det meningsløst å diskutere hva den har ment eller ikke med verden, ettersom vi på ingen måte er i stand til å vite hva en sådan makt har "tenkt" og dermed heller ikke kan vite hva som er meningen med noe som helst.

Nå skal ikke jeg gjøre dette alt for mye om til et spørsmål om hva man tror, men når det kommer til meninger med livet, så tror jeg ikke noe er forutbestemt, men jeg tror at vi har valgt å leve det livet vi lever fo rå lære noe, og noen velger da faktisk å vokse opp hos homofile foreldre, nå skal jeg ikek gå alt for mye inn på det, men kanskje faktisk barn som vokser opp med homofil foreldre har litt færre fordommer enn mange andre.
Jeg har selv litt fordommer mot at homofile skal adoptere, men det er jo noe å tenke på at hvem som helst faktisk kan få barn. narkomane, alkoholikere, pedofile, voldelige, og jeg tror at mange homofile ville være bedre foreldre enn en narkoman mor som har brukt narkotika gjennom hele svangerskapet, og som er mer opptatt av neste dose enn barnet sitt. Så jeg syntes det blir for dumt å putte folk i grupper på den måten for det er faktisk enkelte hetrofile som aldri burde hatt barn. Og var det ikke meningen at homofile skulle oppdra barn Noen gang, så tror jeg faktisk heller ikke at det noen gang hadde skjedd. Det er kasnkje ikke det mest "naturlige" i verden, men hva er forskjellen på å vokse opp med en alene mor i forhold til det å vokse opp med to mødre? skal ikke alenemødre få ha barn da, fordi ungen trenger en fars figur? Kjærlighet og omsorg er tross alt viktigst, ikke om foreldrene er mamma og pappa eller pappa og pappa, eller mamma og mamma..

InnleggSkrevet: Søn 19 Jun 2005, 13:15
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Kjærlighet er vakkert Very Happy

med unntak av ting som er direkte ulovlig, eller groteskt.

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 19:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Ja. Se American Beauty så er plutselig alt vakkert. Homofil kjærlighet er en måte å uttrykke kjærlighet på. Jeg syns det er fint at begrepet kjærlighet utvides.

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 19:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
nå har jeg lest gjennom hele tråden, for jeg tror ikke jeg gjorde det sist, og jeg ville få med meg hva alle skrev.

For det første så tror jeg Songbird har rett (jeg tror det var songbird) Hun sier man forelsker seg i Person, ikke kjønn. Jeg tror at homofili(også lesbiske), hetrofili går mere på hva vi tenner på. Jeg Tenner (mest) på menn. Og siden jeg gjerne vil ha Barn så er det Menn som interesserer meg mest. Men når det er sagt så er det jo ikke utseende til en Person jeg forelsker meg i, det er personligheten. Og om nå jeg skulle finne "mannen" i mitt liv i en kvinne, så måtte det blitt sånn, for kjærlighet er kjærlighet uansett hvordan man ser ut utvendig. Og når det kommer til dette å få barn. Om jeg nå Skulle dele livet med en kvinne, så vil jeg ha barn. Jeg har Alltid ønsket meg barn. Og Man kan godt si at det er unatrulig fordi to kvinner kan ikke få barn så på sett og viss "klusser" man med naturen. Men jeg det som er naturlig, er ønsket om å få barn. Jeg tror de fleste "normale" (normal er et så innmari teit ord) mennesker ønsker seg barn en eller annen gang i livet. Så om alle da skal få Barn på den naturlige måten, ja da må vi nesten kutte ut kunstig befruktning også, og det gjør jo at endel hetrofile par ikke vil kunne få barn heller. Er det riktig? Når man med litt hjelp kan få barn, så skal man nektes dette fordi det er "unormalt"??

Hvis vi nå skal si at det finnes en Gud, bare tenkt deg det.
Ville det ikke det å si at homofili er synd og unaturlig, og stygt osv være å si at gud ikke har skapt oss Perfekt?
Jeg tror på en høyere makt, det har ingen ting med kristendommen, men om jeg nå kaller denne høyere makten gud, for at det skal bli lettere å forstå..
Gud har skapt mennesket Perfekt. Vi er alle Perfekte. Uansett hudfarge,legning osv. Gud har en mening med det hele. Jeg tror og på dette med Sjelevenner, og det finnes mange typer sjelevenner, men når det kommer til den typen som har med KJærlighet å gjøre, så kan man ikke noe for at "gud" har sendt sjelevennen i en kropp som er lik din egen?! Han har en mening med å gjøre dette. Vi lever for å lære. Og Jeg tror noen og en vær kunne han noe å lære av å leve et liv som lesbisk/homofil. Før var jeg imot adopsjon for lesbiske og homofile selv, men jeg føler selv at jeg har "fått åpnet øynene"
Kjærlighet handler ikke om kjønn. KJærlighet kan ikke settes i bås. Det er jo ikke normalt for en på 60 å gifte seg med en på 18 heller. Eller Søsken blir forelsket, man kan ikke styre kjærligheten. Selv om jeg ikke kan skjønne at søsken kan bli forelsket, så betyr ikke det at det ikke skjer. Det er faktisk helt umulig å sette kjærligheten i bås, selv om noen ser ut til å ha et "normalt" forhold er et hvert unikt. Noen liker det og noen liker det sånn er det bare og kommer alltid til å være.

InnleggSkrevet: Søn 17 Jul 2005, 20:09
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
Coralin skrev:
nå har jeg lest gjennom hele tråden, for jeg tror ikke jeg gjorde det sist, og jeg ville få med meg hva alle skrev.

For det første så tror jeg Songbird har rett (jeg tror det var songbird) Hun sier man forelsker seg i Person, ikke kjønn. Jeg tror at homofili(også lesbiske), hetrofili går mere på hva vi tenner på. Jeg Tenner (mest) på menn. Og siden jeg gjerne vil ha Barn så er det Menn som interesserer meg mest. Men når det er sagt så er det jo ikke utseende til en Person jeg forelsker meg i, det er personligheten. Og om nå jeg skulle finne "mannen" i mitt liv i en kvinne, så måtte det blitt sånn, for kjærlighet er kjærlighet uansett hvordan man ser ut utvendig. Og når det kommer til dette å få barn. Om jeg nå Skulle dele livet med en kvinne, så vil jeg ha barn. Jeg har Alltid ønsket meg barn. Og Man kan godt si at det er unatrulig fordi to kvinner kan ikke få barn så på sett og viss "klusser" man med naturen. Men jeg det som er naturlig, er ønsket om å få barn. Jeg tror de fleste "normale" (normal er et så innmari teit ord) mennesker ønsker seg barn en eller annen gang i livet. Så om alle da skal få Barn på den naturlige måten, ja da må vi nesten kutte ut kunstig befruktning også, og det gjør jo at endel hetrofile par ikke vil kunne få barn heller. Er det riktig? Når man med litt hjelp kan få barn, så skal man nektes dette fordi det er "unormalt"??

Hvis vi nå skal si at det finnes en Gud, bare tenkt deg det.
Ville det ikke det å si at homofili er synd og unaturlig, og stygt osv være å si at gud ikke har skapt oss Perfekt?
Jeg tror på en høyere makt, det har ingen ting med kristendommen, men om jeg nå kaller denne høyere makten gud, for at det skal bli lettere å forstå..
Gud har skapt mennesket Perfekt. Vi er alle Perfekte. Uansett hudfarge,legning osv. Gud har en mening med det hele. Jeg tror og på dette med Sjelevenner, og det finnes mange typer sjelevenner, men når det kommer til den typen som har med KJærlighet å gjøre, så kan man ikke noe for at "gud" har sendt sjelevennen i en kropp som er lik din egen?! Han har en mening med å gjøre dette. Vi lever for å lære. Og Jeg tror noen og en vær kunne han noe å lære av å leve et liv som lesbisk/homofil. Før var jeg imot adopsjon for lesbiske og homofile selv, men jeg føler selv at jeg har "fått åpnet øynene"
Kjærlighet handler ikke om kjønn. KJærlighet kan ikke settes i bås. Det er jo ikke normalt for en på 60 å gifte seg med en på 18 heller. Eller Søsken blir forelsket, man kan ikke styre kjærligheten. Selv om jeg ikke kan skjønne at søsken kan bli forelsket, så betyr ikke det at det ikke skjer. Det er faktisk helt umulig å sette kjærligheten i bås, selv om noen ser ut til å ha et "normalt" forhold er et hvert unikt. Noen liker det og noen liker det sånn er det bare og kommer alltid til å være.

Kunne ikke vært mer enig!
Kjærligheten er uforutsigbar, og ukontrollerbar!
Og for ikke å snakke om vakker...

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 16:04
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Sitat:
Kjærlighet er vakkert
med unntak av ting som er direkte ulovlig, eller groteskt.

Kommer an på definisjoner! Noen syntes at et fireårig barn som sitter med spredte ben er vakkert! (Ja, vi syntes kanskje at dette er groteskt, men det syntes ikke de)
Det ulovlige derimot er jeg enig i - er det ikke lovlig, skal du ikke utøve det, uansett hvor lyst du har! Det går faktisk an å styre seg!

Og en ting til - homofil adopsjon: Jeg er FOR! 2 menn eller 2 kvinner kan være perfekte forreldre, ingen tvil om det! Lurer på hvor det står i bibelen at slikt ikke skal være lov*-)

InnleggSkrevet: Tir 19 Jul 2005, 17:38
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 7 av 11 [206 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet