|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hm...
Er det ikke litt prepubertalt å være helt bar?
*se forvirret ut*
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 12:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Joh, ifølge meg så
Men det er jo nok av dem som liker det sånn.. 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 12:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
| cassus skrev: | | Barbert. Barber alt. Bortsett fra øyenbryn og øyevipper. Øynenbrynene fordi de gir karakter. Øyevippene fordi de har en funksjon. Resten - BORT! hår er en vederstyggelse |
mhm..helt enig.. men jeg er også litt enig med Eyden når han sier at når man er i et forhold så er man ikke så flid.. jeg kan si at jeg noen ganger lar det "vokse litt" fordi det ser ikke ut til å plage kjæresten min.. men jeg tar det fort bort igjen da jeg syntes det er selv behagelig 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 13:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Mai 2005 Innlegg: 30 Bosted: Fetsund
|
Når jeg ikke er i ett forhold så er jeg og lat. Men jeg HATER å ikke være helt barbert, føler meg uren. men jeg HATER også å barbere så mye. Jeg barberer hodet, og det tar alltid i overkant av 5 minutter, 3 ganger i uka, og det er i grunn slit nok. Har ikke overskudd til mer
Og jenter, plis barber hodene deres.. pliiiis.. Hvis du er 165 høy, velformet hode og søtt ansikt, hent høvelen, jeg lover, du kommer til å se fåkkings fantastisk ut. MEN! det er en ting, ansiktet bør være ganske lite for at man skal se bra ut, ellers blir det ofte feil. Kan liksom slå begge veier. fra fantastisk til ille. og det som er så rart er at det ikke finnes noen mellomting der. Go figure.
|
Skrevet: Ons 11 Mai 2005, 07:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
*stort rundt vennlig ansikt*
Jepp, tror jeg beholder manken. 
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Ons 11 Mai 2005, 18:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

|
MÃ¥ nok desverre det da ja
aniraC ser ut til å ha ett tryne som passer bra til å være skalla. Skulle virkelig ønske flere jenter turte assa. Jeg har lenge hatt lyst å fotografere skallede jenter som ser fåkkings bra ut med det. Men det er bare så brutalt skjeldent å se jenter uten hår. Sist gang jeg så ei, på strømmen storsenter forøvrig, så ble jeg rett og slett lamslått. Hun så bare så inni helvetes bra ut. Og hadde det ikke vært for at jeg er en idiot hadde jeg gått bort å spurt om å få ta noen bilder av henne, hadde steike meg med meg kamera og vøtt. Dum.
|
Skrevet: Ons 11 Mai 2005, 22:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

|
Wow, du foretrekker faktisk skallede jenter? Da er du i skummelt mindretall ja, som du helt sikkert har merket
Er det et sted ei jente skal ha hår så er det vaffal på hodet! Min mening, selvsagt. Men du får ha lykke til med jakten 
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 01:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
| cassus skrev: | MÃ¥ nok desverre det da ja
aniraC ser ut til å ha ett tryne som passer bra til å være skalla. Skulle virkelig ønske flere jenter turte assa. Jeg har lenge hatt lyst å fotografere skallede jenter som ser fåkkings bra ut med det. Men det er bare så brutalt skjeldent å se jenter uten hår. Sist gang jeg så ei, på strømmen storsenter forøvrig, så ble jeg rett og slett lamslått. Hun så bare så inni helvetes bra ut. Og hadde det ikke vært for at jeg er en idiot hadde jeg gått bort å spurt om å få ta noen bilder av henne, hadde steike meg med meg kamera og vøtt. Dum. |
å barbere hodet hadde jeg aldri turt tror jeg.. er så glad i mitt lange hår.. dessuten kan man gå til frisøren og få dem til å undersøke hodet ditt.. se om du passer til å være skallet.. kan jo være masse rare bulker i hodet og det er ikke pent..
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 06:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

|
Ja bulker er litt uting Åpne hull er sikkert værre. hehe.
Ja, foretrekker skallede jenter Tydeligvis litt sær smak. Det er en side på nettet som har masse manipulerte bilder av kjendiser. fjerna håret på de. men jeg husker ikke hva den siden het, og jeg fant den ikke ved søk. Tenkte jeg skulle poste link, sånn for å demonstrere at det faktisk er en vakker kvinne bak den store manken but alas, the link is not to be found
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 09:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277091
|
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 17:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Ville bare føye til noe ang. barbering:
Hvis man barberer er det viktig at man tar med ALT! Hvis ikke blir det som noe slags "skjegg" der nede, og skjegg STIKKER! Det kan gjøre sex og annen sexuell kontakt ubehagelig..! Så hvis man barberer så det blir igjen noe, pass på at det blir igjen såpass at det ikke stikker!
Ellers er vel egentlig barbering det samme, utenom når det gjelder munnsex - hår i munnen er ikke så altfor behagelig:S
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

|
fysj fysj fysj!!
"Jeg tror dagens unge forlater de idealene vi har hatt siden 80-tallet. Vi har jo faktisk hår på kroppen, og det fyller en funksjon, sier Mattsson til Aftonbladet. "
Hårene fyller jo ingen funksjon what so ever. Hår på ben og armer: evolusjon gjør at de sakte men sikkert forsvinner. Rett og slett fordi håret har null funksjon. Apene trengte håret som både isolasjon og ett tynt beskyttende skall når de slang seg rundt i trærne og whatnot. etter hvert som vi ble mere og mere menneske så har det blitt mindre og mindre hår. Bytta ut med klær rett og slett. Kjønnshår har jo heller ingen funksjon lenger. Hvis man ikke velger å vase rundt naken da, og man vil fort merke at det ikke egentlig varmer eller beskytter stort. Øyevipper trengs for å slippe å få alskens dritt inn på øyet. Usikker på hva øyenbryn har for funksjon da men..
Barbering av kroppen er en mulighet til å fremskynde evolusjonen med noen tusen år. Bruk den muligheten, please. Ingen grunn til å være en møkkete ekkel drittkladd.
|
Skrevet: Søn 15 Mai 2005, 12:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Øyenbryn har omtrent samme funksjon som øyenvippene, altså holde støv og dritt unna øyet.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 15 Mai 2005, 15:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ihvertfall kan de funke passelig bra til det. Men om det er derfor vi har dem er en annen sak. Antagelig er det mye tilfeldigheter som gjør at det gror hår både her og der på menneskekroppen. Ganske mange menn har tendens til pels nedover ryggen når de blir eldre, uten at det skulle være noen god medisinsk eller praktisk grunn til det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 16 Mai 2005, 01:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

|
evolusjon tillater ikke tilfeldigheter alt har en eller annen grunn. hårvekst er ofte relatert til testosteron også. Jeg har lest en gang at øyenbryn er der for å stoppe svette. men det høres også pussig ut synes jeg. skjegg er også merkelig. hvorfor skulle menn ha noe større behov for varme i trynet enn kvinner. Hele greia er teit. Bort med alt!
|
Skrevet: Man 16 Mai 2005, 12:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Evolusjon er ikke annet enn tilfeldigheter... Det er ingen gud eller tenkende kraft bak evolusjon. Ting bare blir slik de blir fordi det tilfeldigvis passet bra, fordi det tilfeldigvis funka. Og noen ting bare forblir som de forblir fordi de ikke hindrer artens overlevelse i nevneverdig grad.
Derfor tror jeg at ting som blindtarmer, hår på ryggen, ansiktet, armer og bein eller hvor det nå måtte være ikke nødvendigvis er der fordi det er en grunn til det. Det utelukker ikke at det kan ha sin funksjon, men dog...
Dessuten er det ganske forskjellig fra folkeslag til folkeslag hvor mye kroppshår man har. Noen har praktisk talt nix, uten at de ser ut til å ha noe vondt av det.
|
Skrevet: Man 16 Mai 2005, 18:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cassus
Varm i trøya

|
evolusjon er aldri tilfeldig. Blindtarmen for eksempel er ikke noe som poppa fram over natta, det er noe som tok tid før det spratt fram. jeg siterer
"Blindtarmen har ingen viktig funksjon hos menneske. Som kuriositet skal nevnes at den har en viktig funksjon hos plante-etende dyr. Hos dem er den organ for fordøyelse av cellulose. "
Siden vi en gang var plante etende dyr så er det vel noe som bare henger igjen.
Som du sa er ikke hårvekst hverken mye eller lite noe problem for noen. Og det er jo ikke så rart, teknologien har tatt igjen evolusjon til de grader. men hadde vi bodd her oppe uten elektrisitet eller spesiellt varme klær så vil jeg hevde at folk med mye hår på hodet har det bedre enn de uten. Jeg barberer selv hodet, og det er ikke noe særlig stas på vintern 70% av kroppsvarmen forsvinner igjennom hodet, og hvis man er barbert tror jeg faktisk det er mer enn 70% for det er sablanes kaldt oppå der
Ikke egentlig tenkt på det noe særlig jeg, men afrikanere har generellt sett mye mindre hår enn for eksempel italienere. Er jo varmt og lite behov for polstring i afrika, men det er jo ikke så utrolig kaldt i italia heller da.. Kanskje det har noe med istiden å gjøre.. hehe. tror jeg skal spørre legen min neste gang jeg er der.
Laserbehandling er dyrt. Gi meg alternativer!
|
Skrevet: Tir 17 Mai 2005, 19:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
| sharee skrev: | | Øyenbryn har omtrent samme funksjon som øyenvippene, altså holde støv og dritt unna øyet. |
trodde ikke øyenbryn hadde store funksjoner da men?
|
Skrevet: Ons 18 Mai 2005, 13:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg gjentar - evolusjon er ikke annet enn tilfeldigheter, og den som påstår noe annet har ikke forstått hva de grunnleggende drivkreftene bak evolusjon er. Hva så om blindtarmen ikke poppa frem over natta? Den ene tilfeldigheten fører til den andre, over lang tid.
Det kjekke med hår er forøvrig at det (som alt annet som isolerer) isolerer like godt mot varme som mot kulde. Så jeg tror egentlig vi kan avskrive klimateorien ganske fort. Derimot kan det godt hende at det er rene tilfeldigheter at noen har hår på brystet og andre ikke, for eksempel. Kanskje det også har litt å gjøre med hva man har synes er mest tiltrekkende opp igjennom artens historie? 
|
Skrevet: Ons 18 Mai 2005, 22:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

|
Bare sånn apropos.. Hvis du sulter deg gjennom streng diett eller whatever vil du oppleve at kroppshårene dine vil bli generelt tykkere og lengre. Dette er en mekanisme for å kontre at huden mister deler av sitt isolerende fettlag. Det er derfor vanlig hos anorektikere.
Og, alle har vi ca like stort antall hår over hele kroppen, uavhengig av kjønn. Det er bare mer fremtredende hos dem som vi sier "har hår", ved at hårene er farget, er tykkere og lengre. 
|
Skrevet: Ons 18 Mai 2005, 22:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|