DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Metoder for å skaffe damer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Om du virkelig vil ha ei dame så møt opp på døra hennes med sjokoladepudding og vaniljesaus Wink

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 21:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Gjør som man bør gjøre. bare spørre henne pent om noe totalt uviktig (typ. klokken) og deretter introdusere deg selv og så videre.
Du merker fort om du treffer ei frontrute eller ikke.
Et Annet tips. når du ser en utrolig vakker dame, så ikke la sjansen å fra deg til å hilse på.
Drit om du mister det eneste toget på ei uke som tar deg hjem...
Jeg angrer litt enda :\ .... fandens togtider...

Tror forøvrig jeg skal notere meg det sjokopudding tipset over her.
Might come in handy.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Vær deg selv! Vil ikke jenter ha deg for den du er, er de ikke verdt det! hehe

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 16:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Glahn skrev:
Vær deg selv! Når alt kommer til alt har man lyst til å bli likt for den man er, ikke den noen tror en er.

Og gjør tilsvarende for den du er interessert i.

hva hvis å være seg selv, betyr å være en ekstremt kjedelig og uinteressant person? Razz

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 21:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
BagBiter skrev:
Glahn skrev:
Vær deg selv! Når alt kommer til alt har man lyst til å bli likt for den man er, ikke den noen tror en er.

Og gjør tilsvarende for den du er interessert i.

hva hvis å være seg selv, betyr å være en ekstremt kjedelig og uinteressant person? Razz

SÃ¥ vil du ende opp med en som syns du er en meget spennende og interessant person, tross alt. Very Happy

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 21:23
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
hm, så du mener det finnes en for alle?
Jeg mener at det ikke finnes en for alle, men at de som får vanskligheter ofte tar til takke med den de har sjans på.

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 21:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004
BagBiter skrev:
hm, så du mener det finnes en for alle?
Jeg mener at det ikke finnes en for alle, men at de som får vanskligheter ofte tar til takke med den de har sjans på.

jeg _mener_ ikke det, jeg _håper_ det. Livet ville egentlig vært ganske meningsløst hvis ikke...
Men det trenger jo overhodet ikke være en person som er "den ene", det kan være Gud, det kan være å hjelpe folk osv..

"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham Shocked

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 22:13
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Jeg tror det finnes flere for en person, man har da som oftest flere kjærester gjennom hele livet. Men jeg syntes det viktigste er å være seg selv, hvis ikke blir det jo et forhold som ikke er basert på ærlighet, osv... Kan man ikke være seg selv, er det ganske enkelt ikke verdt det, jeg gidder hvertfall ikke å ikke være meg selv bare fordi jeg mååå ha meg dame.

InnleggSkrevet: Lør 14 Mai 2005, 10:44
Blazer
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005
Alt i alt er man seg selv uansett hva man gjør. Man går jo ikke ut av kroppen og låner en annen sin selv om man tar på seg et kostyme. Det er fortsatt en selv som har valgt å ta på seg det kostymet, ergo er det et valg som resultat av at man har vært seg selv.

Det at jenter ofte finner drittsekker, ja - det er jo ikke noe sjeldent syn det. De har ofte også gutter de prater med, som hører på all sutringen over hvor idiot typen er også videre. Mange av de guttene har også følelser for jenta, men hun ser ikke det, hun ser ikke den snille og da anonyme parten. Bare den tøffe, barske gutten. Jeg personlig skjønner ikke hvordan dem går tilbake gang på gang "jeg elsker jo han, når han er snill".

Det er et faktum at man ikke skal gå rundt og lete etter noen som er perfekt på alle måter, men det er forskjell på å overse at typen slepper en litt for mye, eller spiser litt for mye godteri i kontrast til å overse en som slår, er utro osv... Bare fordi man føler seg verdsatt 10 prosent av tiden med fyren.

Nå høres dette kanskje ut som det bare er gutter som er drittsekker i et forhold, og at det alltid er jenta som er underlegen, det er ikke akkurat riktig. Men i henhold til det som ble diskutert tidligere i tråden. Så passer akkurat den drittsekk profilen best til gutter. Det er som oftest de som er voldelige (selv om det finnes kvinner som kaster stekepanner etc...).

Hovedpoenget er vel at man skal slutte å lete, slutte å være desperat. Og heller prøve å leve livet så godt man kan, være sosial og åpen på markedet. You might get lucky, or you might not.

Følg hjertet ditt (for å dra en gammel klisje). Det er i det store og hele det eneste som funker. Noen er skapt for å få mange jenter, men det er fortsatt ikke sikkert at de er noe mer lykkelig for det om.

Det som virkelig gjør man lykkelig, er de få spesielle kjærestene. Få fingrene i en av dem, som virkelig passer for deg, og du svever i himmelen så lenge det varer - ingenting varer evig. Smile

InnleggSkrevet: Søn 15 Mai 2005, 03:27
PlankeMarta
Främling
Främling

Ble Medlem: 20 Mai 2005
ingen jenter liker når gutter prøver å være noen andre..
jeg liker hvis en gutt kommer til meg, og bare småprater litt og ikke prøver seg på noe.
kanskje noen jenter liker å ha masse one night stands,
men jeg tror at mange fler ikke liker det.

eneste gutter kan gjøre er å være seg selv.
det samme med jenter..

InnleggSkrevet: Lør 21 Mai 2005, 12:45
IceRose
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005
Alle jenter er jo forskjellige, noen liker at gutta er litt pågående, andre synes det er ubehagelig. Noen liker teite sjekkelinjer (jeg feks) og andre ikke. For min del er en "Vil du bli med meg hjem og sjekke etter skumle monstre under senga mi?" en perfekt isbryter. Jeg ler litt over det håpløse, sier nei på en eller annen smilende måte (for man er ikke slem med noen som har monstre under senga) også har du samtalen i gang. Jeg faller også for smiger, selv veldig åpenlys smiger. Og jeg vet at mange jenter synes at åpenlys smiger virker falskt og dermed ikke sant.. og dermed tar de det ille opp.

Lesbiske jenter og heterofile gutter lever i en ekstresportverden. Har de ikke hørt om PMS? *riste på hodet*

InnleggSkrevet: Lør 21 Mai 2005, 13:27
ellWood
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005
Jeg for mindel legger ut en sjokolade som åte. venter stille i buskene med en håv. Så når det kommer ei jente hoppende og glad.Ser hun sjokoladen,stopper opp (for det finnes ei, en jente som kan motstå sjokolade) Og vips så har jeg min nye elskerinne.
funker ver gang.
; )

InnleggSkrevet: Lør 21 Mai 2005, 20:58
sannepus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 30 Apr 2004
Hehe, høres ut som et godt triks!
Ellers kan man jo altid si "Vil du bli med meg hjem og spise sjokolade?"
Så må man se veldig oppriktig ut Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 21 Mai 2005, 21:33