DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
gutteklær, hva er sexy?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [28 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
når skal du ha sjorta eller trøya nedi buksa og når skal du ha den uttapå?

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 17:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Har du jakke utpå har du skjorta nedi, og har du ikke har du den utpå, såvidt jeg har forstått, men har egentlig ikke peiling, bare gjetter...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 18:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Spørs jo endel på T-skjorta det.. (vi snakker T-skjorter, eller hva? ikke vanlige skjorter med krage og knapp..?) Rekker den deg til midt på låra er det jo naturlig å tucke den inn.. Men er den riktig str., slik at den når til midt på beltespenna(man må ha belte. alltid belte!), kan man ha den utenfor uansett.. Trenger ikke røske den nedi bare for å få den nedi, liksom..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 22 Mar 2005, 08:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg syntes ikke det er pent når gutter (ja, med belte) har t-skjorten nedi buksa.. det ser da dumt ut?
t-skjorten skal heller ikke være langt ned på knærne, sånn som ønskemesteren sier.
Uansett. Har man skjorte og slips skal selvfølgelig skjorten ned i buksen.

det er unntak her. om man har stor genser på seg, så har man lov til å ha t-skjorten ned i buksen, men når genseren er av, da skal tskjorta opp!Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 31 Mar 2005, 19:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
jeg sitter her.. i lys blå adidas joggebukse (type tynn sånn glatt), og en mørk blå dunderdon hettegenser.. lax... men jeg føler meg VELDI sexy..

er det noe galt med meg? Wink

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 01 Apr 2005, 18:40
Blazer
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 18 Apr 2005
Crash_O skrev:
jeg sitter her.. i lys blå adidas joggebukse (type tynn sånn glatt), og en mørk blå dunderdon hettegenser.. lax... men jeg føler meg VELDI sexy..

er det noe galt med meg? Wink

Nei.. Sexy er man alle Smile

Jeg har på meg mørkeblå olabukse, belte, trang gråbrun t-skjorte med rosa og svart tøft motiv både foran og bak, videre så har jeg på meg en åpen jakkegenser (svart) eller hva det kalles, sånn tynn genser med glidelås Smile

Og jeg føler meg kjempekjekk Smile hihi

InnleggSkrevet: Ons 27 Apr 2005, 19:42
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Veronica skrev:
Det meste av klær som ikke inkluderer hettegenser, for store bukser, caps på skeiva, gigantiske gullkjeder og enorme tørkler rundt halsen og over kjeven (!) er bra.

Enig i det med gullkjeder, tørkler (spiller ingen rolle om de er sundt halsen eller hodet-er stygt uansett!), bukser hvor halve eller hele rumpen henger utenfor er heller IKKE bra, men caps og hettegensre gjør meg ingen ting. Er det en hattegenser som ikke er alt for vid og lang, og som han mener er behagelig, og som du syns er myk og god, så spiller ikke det så stor rolle... (jeg har også en slags hettegenser som jeg mener er veldig koselig, men kanskje ikke så fin...)...

Jeg mener de bør få gå i hva de vil så lenge det er deres stil... (det gjelder jenter også). Om damen til den gutten som går i hettegenser å saggebukse ikke vil godta de klærne, og han ikke vil gå i noe annet, så få de se seeg om etter en nye partnere!

Smaken er heldigvis forskjellig (tenk om ALLE jenter hang på samme gutten....stakkars...). Selv liker jeg klær som tidligere er nevnt her:
ikke heeelt tettsittende, men heller ikke så vide at de ser ut som om de faller av..., men akkurat sån at du kan skimte figuren til den gutten som er inni der...

InnleggSkrevet: Ons 27 Apr 2005, 21:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Tror dette er veldig individuelt..! Alle har jo forskjellig smak, noen liker baggy klær, noen tettsittende (noen ingen;)).

Finn heller en stil du liker, som passer for deg!

InnleggSkrevet: Fre 13 Mai 2005, 13:21
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [28 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet