|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Dersom man drar på undertøyforretninger tror jeg ikke det skal være så vanskelig å finne en bh som passer, og der kan man også få masse ekspertise fra de som jobber der. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Er det flauere å kjøpe BH'er enn andre plagg..? *undre*
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Neei...det synes jeg ikke. Derimot er det veldig kjedelig. Jeg kan ikke fordra undertøysshopping, og bh'er er verst. Det er jo ikke noe gøy...
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg vet ikke hvorfor, men typen min syntes det er heeeelt forferdelig å ta med meg på undertøyshopping.. jeg prøver jo aldri undertøy som jeg kjøper, så skjønner han ikke.. kanskje han bare ikke vil bli sett inne på hennes og mauritz..hihi
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
plysjhai skrev: | jeg leste for ikke så lenge siden, tror det var i det nyeste 'det nye' at 75b er det samme som 80a, for cup'ene vokser med numrene, eller.no.. |
Takk Jeg føler at jeg er den minste her jeg gitt
BH'er er forresten IKKE flaut å handle, men det er ikke noe moro heller. Fordi jeg MÅ prøve dem, ettersom jeg hater BH'r som ikke sitter helt ok. Til dags dato har jeg vel ennå ikke vært borti en skikkelig god bh da men.
Nå skal jeg jo begynne å shoppe amme-bh'er etterhvert. Det blir sikkert festlig 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:32 Sist endret av Voon den Fre 21 Jan 2005, 15:35, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
aniraC skrev: | jeg syntes bh'ene på hennes og maurtizt er gode jeg.. men i det siste har kjæresten min bestilt bh'r fra victoria secrets.. de er kjempe deilig, men desverre kjempe dyrt :/ jeg bruker 80c, så det er lett å finne og ja, jeg bruker push-ups..syntes det er pent jeg  |
Det er det på noen jenter, som meg, ser ut som om jeg prøver å få dem til å velte ut.
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Noen liker nok at det ser ut som puppen er på vei ut av bh'n, men det kan ikke være særlig behagelig.
En annen ting med push-up bh er at veldig mange av dem er skjært veldig lavt, så det er såvidt man får dytta brystvorta nedi skåla. Det blir litt drøyd. Selv på meg så forekommer det 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
aniraC skrev: | jeg vet ikke hvorfor, men typen min syntes det er heeeelt forferdelig å ta med meg på undertøyshopping.. jeg prøver jo aldri undertøy som jeg kjøper, så skjønner han ikke.. kanskje han bare ikke vil bli sett inne på hennes og mauritz..hihi |
Det er få steder hvor gutter/menn føler seg så lost, som i avdelingen for undertøy for jenter/kvinner, samme hvilken klesbutikk det er. Der føler man seg bare som en komplett fremmed - som en elefant i en porselensbutikk 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 16:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Tror nok jeg kan få med meg typen min på bh-shopping, sålenge han får være med på å velge ut så...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 16:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Min kjære er gjerne med på undertøysshopping, han synes til og med det er kjmepgøy.. men så elsker han å shoppe da.. 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 17:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Aurora skrev: | Min kjære er gjerne med på undertøysshopping, han synes til og med det er kjmepgøy.. men så elsker han å shoppe da..  |
Det hjelper nok endel Andre av oss er sånne inngrodde mannfolk som bare handler klær når det er absolutt nødvendig. Man føler ikke akkurat at man har så mye å bidra med når jenter skal handle undertøy da.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 20:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Hva i alle dager er en "T-skjorteBH"? :|
|
_________________ blipp.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
bananku skrev: | Hva i alle dager er en "T-skjorteBH"?  |
godt spørsmål...det lurer igrunn jeg også på.
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 22:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Mareth skrev: | Noen liker nok at det ser ut som puppen er på vei ut av bh'n, men det kan ikke være særlig behagelig.
En annen ting med push-up bh er at veldig mange av dem er skjært veldig lavt, så det er såvidt man får dytta brystvorta nedi skåla. Det blir litt drøyd. Selv på meg så forekommer det  |
Jeg er ikke så glad i å vise puppene, å så ser jeg ut som ei lita hore vis jeg bruker push-up og har utringa genser. Nei, ikke noe for meg!
T-skjorte-BHene er merket i butikken...
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 22:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
T-skjorte-bher er slike som er helt glatte slik at man ikke ser de under en t-skorte.. t-skjortestoffet henger seg kanskje opp i blonder og slikt men en slik bh kan den liksom ikke henge seg opp i.. ellerno..
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 23:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jah, det er formpressede skåler på en måte. Noen er riktig så gode og myke spes på lindex har de merket dem godt. balconette, t-shirt bra, push-up, bla bla 
|
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 04:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Mareth skrev: | Jah, det er formpressede skåler på en måte. Noen er riktig så gode og myke spes på lindex har de merket dem godt. balconette, t-shirt bra, push-up, bla bla  |
"Hi, I am a t-shirt bra"
"Hi, I am a pushup-bra"
been there...

|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Hihi, jeg syntes det var kjempegøy å være med på undertøysshopping med dama jeg! Måtte jo seff få lov til å være med inn i prøverom og teste ut viktige ting som lås, kosefaktor og ramleutfare Det var også en anledning til å se hvordan det ble med litt mer sexy undertøy, pluss at jeg fikk litt mer peiling på størrelser, hva hun likte osv så jeg kunne kjøpe litt på egen hånd
Nå skal det jo oxo sies at jeg er en av verdens minst tålmodige sidekick-shoppere, og har ikke vært sammen med noen som har elsket å gå hele dager i butikker uten å egentlig skulle kjøpe noe spesielt, men undertøysshopping var stas. Så lenge jeg kunne være med på det, vel å merke.
Første jeg var sammen med hadde litt komplekser for at hun hadde små pupper, og brukte mye fyll i BH'ene, noe som drar kosefaktoren kraftig ned. Heldigvis fikk jeg hvisket mange nok søte ord i øret hennes til at hun sluttet med det 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Søn 23 Jan 2005, 19:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mjau
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
|
:)
Jeg kjøper vel først og fremst push-up, de sitter liksom best, og jeg synes egentlig ikke de pusher så veldig mye opp..når tyngdekraften begynner å virke inn vil de sikkert gjøre det. Men foreløpig er det det jeg bruker, puppene mine er ikke så store da, varierer mellom 70b/75a/75b..
Har altfor mange bh'er egentlig, det er så mange jeg ikke bruker..de fleste er vel fra h&m, da de funker helt greit på meg 
|
Skrevet: Man 31 Jan 2005, 00:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
ønskemestern skrev: | Er det flauere å kjøpe BH'er enn andre plagg..? *undre* |
Kommer vel an på.... var flaut i begynnelsen, men nå er jeg vant til det...
Men det er IKKE GØY å skulle prøve bh'er på H&M på Berstadhuset i Bergen! Der er prøverommene midt i lokalet (innsyn fra alle kanter, nesten), og itillegg er døren veeeeldig liten , så den som står inni kan se hele overkroppen til de som går utenfor. Døren rekker fra litt under knærne til ca ved nesen (på min høyde vel å merke...). Itillegg er det svingdør som ikke går skikkelig igjen.
Ekkelt! Likevel er det den H&M-butikken som har best utvalg og lavest pris... Fælt....
|
Skrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |