DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Miss Undercover 2 : Film tortur
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
SayIt
Supersøt

Ble Medlem: 19 Aug 2003
 Miss Undercover 2 : Film tortur

Artikkelen er skrevet av Mikal Skår Ellwood

Miss Undercover 2

Når du er lei livet,og ønsker en nær døden opplevelse eller bare ønsker å torturere en god venn. Tror jeg dette fungerer bedre en strøm direkte mot ballene, eller fotball i et minelagt terreng.
Miss Undercover 2. Gir deg alt du kan vente fra ett opphold i Irakisk fengsel, rett inn i din egen stue.

(Jeg ønsker og presisere at jeg ikke har eller kommer til og se denne filmen, og er derfor ikke troverdig i min anmeldelse. Men dåg, jeg tror ikke jeg bommer med mye)

Miss Undercover 2
Originaltittel: Miss Congeniality 2: Armed and Dangerous
Hovedrolle innehaver: Sandra bulloc.

Sandra bulloc hadde et helt spesielt sted i mitt( og mange andre kvisete tenåringers) hjerte når hun dukket opp i storfilmen, SPEED.
og det var vel der hun burde ha lagt karrieren på hylla.
Har hun virkelig lykkes med noe siden? Speed 2? Njet.
Men de lot tvilen komme henne til gode. Bullock har siden dukket opp både som alkoholiker og i DIV action komedier. Lyktes hun? Jeg synes ikke det.

Kansje en action komedie om en FBI-spaner, som må bli en vakker miss et eller annent (For andre gang), funker. Tenkte jeg.

NEI NEI NEI!!!

-jeg så ti -femten min og husker egentlig ikke mer en at jeg, aldri før har ønsket så sterkt at noen skulle brenne ut øynene mine med små knappe nåler.
Slite av meg hodet og slenge det mot lerretet. Og selv uten hode ville denne filmen pint meg langt verre en noen grusom død.
La megt slippe,la meg slippe.

Seriøst..Jeg gikk.
jeg går aldri. ikke en gang under Kristin Lavrands datter.

-I ettertid ble det meg fortalt (og dette var den mest positive omtalen) at det var omtrent som og se Speed filmen i sakte film, mens alle action scenene med bussen var blitt fjernet.

Ok ok så er ikke dette en særlig godt skrevet filmomtale, det er faktisk ikke en filmomtale i det hele tatt..
Men det er et skrik om at du og de du har kjært holder seg( for guds skyld ) langt borte når du hører denne tittelen.
Men ønsker du en utspekulert måte og ødelegge noens filmaften på, vil jeg gi mine varmeste anbefalninger til Miss Undercover 2

Som film gir jeg denne terningkast : 1 +
( plussen fortjener den pga at den får meg til og sette pris på en god bok,lange turer i skogen til og med rotfylling)

Som tortur redskap gir jeg denne filmen terningkast : 6

( Ble du provosert av denne slaktingen av en film jeg faktisk ikke har sett,så har det aldri vært meningen og provosere deg. Jeg ønsket kunn og provosere de som likte denne vitsen av en film.)

ellWooD

InnleggSkrevet: Fre 29 Apr 2005, 22:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det er ikkje den verste filmen eg har sett, bra tidsfordriv. Men så veldig djup og spanande var den ikkje, men heilt grei.

InnleggSkrevet: Fre 29 Apr 2005, 23:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet