DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Vi Menn & Femme Fatale
Hårfrisyrer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 6 [104 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg må si jeg liker gutter best med kort hår Wink

InnleggSkrevet: Tor 14 Apr 2005, 07:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Langt hår! Gjerne med litt krøller...deet er fint det!

men kort hår er fint det og...kommer an på hvem håret sitter på liksom. Noen kler bare ikke langt hår.

InnleggSkrevet: Tor 14 Apr 2005, 10:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Det kommer helt an på gutten.

Noen ganger er de SÅÅÅÅÅÅ fine med langt hår, andre ganger er de fine med kort.
Jeg pleier å foretrekke kort.

Og IKKE Hockey!

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 12:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Liker gutter med akkurat så langt hår at jeg kan ta tak i det og dra Twisted Evil

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 14:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg skal klippe meg på onsdag Very Happy Men vet ikke helt åssen jeg skal ha det Neutral

InnleggSkrevet: Fre 15 Apr 2005, 14:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Som sagt, jeg foretrekker langt hår. Det trenger ikke være veldig langt, det må bare være noe der liksom. Er ikke noe fan av sånn helt kort. Man må kunne kose med det.

Forsåvidt liker jeg litt skjegg også. Trenger ikke være mye, men litt er kult...Thomas Dybdahl er drømmen, han har både skjegget og håret. I tillegg til stemmen...men den har jo ikke noe med denne saken å gjøre..

*være svært trøtt*

InnleggSkrevet: Lør 16 Apr 2005, 00:09
aneena
Veronica
Veronica

Klippet meg i går... Måtte klippe 3-4 cm på lengden istede for 1-2cm fordi det var så flisete Sad Endelig hadde jeg fått det litt langt så må jeg klippe 3-4 cm...men men... Klippet også etasjeklipp og luggen skrå... Ble ikke så gale, men litt vanskelig å se egentlig men går an hvis man går inn for å se etter Wink

InnleggSkrevet: Tor 21 Apr 2005, 18:40
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Hva mener dere med langt hår på gutter egentlig?
Altså lengden.

Gutter med LANGT (snakker om 40-50 cm) hår absolutt best.
Og skjegg. Men det går vell ikke undet hårfrisyrer.

Selv har jeg en rød lugg, er vell i grunn det eneste spesielle med min hårfrisyre.

InnleggSkrevet: Tor 21 Apr 2005, 20:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
songbird skrev:
Er ikke noe fan av sånn helt kort. Man må kunne kose med det.

Jeg mener det går an å kose med hår selv om det er kort.
Feks håret som vokser ut rett etter man har vært skallet, er veldig fint å kose med... Wink de som har lengre hår har ofte så mye dritt oppi det...
tenker ikje på fugledrit og sånn, men på feks voks. Joda...voks er kjempegøy, men ser ekkelt ut hvis det er mye... Freakish
Liker håret så lenge det kler hodet Wink
Noen kler kort hår, andre kler lengre hår..., men heeelt langt hår liker jeg ikke så godt...

InnleggSkrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:19
Sist endret av Skumfidus den Tir 03 Mai 2005, 21:22, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
*fjerne likt innlegg....*

InnleggSkrevet: Tir 03 Mai 2005, 21:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg foretrekker langt bustete hår uten noe som helst gugge i jeg. Voks er bare teit, for da kan man ikke kose med håret uten å ble ekkel og klisstete.

InnleggSkrevet: Ons 04 Mai 2005, 10:29
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Joda, litt enig med røverdatter'n; det går an å kose med helt kort hår. Veldig mykt og godt å ta på Smile
(Alle kjenner da til fenomenet med at folk med bare noen få mm hår gjerne blir strøket masse over hodet?!)
Men må vel tilstå at jeg foretrekker å kose med hår som er litt lenger selv. Så har man litt mer å leke med og ta i.. Wink
Rent bortsett fra at -som røverdatter'n påpekte- gutten da gjerne har håret fullt av voks el..
-Og da blir henda dine klissete og ekle og han vil ofte ikke vil la deg få lov til å leke med håret hans lenger engang!
(Hva er dette for noe gutter?! )
*Være enig med Songbird i at voks bare er teit*

Ellers har jeg ingen problemer med gutter med langt hår.
Men som andre har nevnt før meg; det er ikke noe alle kler.
Selv om noen gjør det helt klart.

Selv?
Vel, jeg har langt, glatt hår som er umulig å gjøre noe som helst med.
Og som er så tungt at det henger rett ned uansett. *sukke litt*
Hender jeg føler for å klippe det kort, men ender stort sett med å droppe det.
Trives vel best med å holde det langt, sånn når det kommer til stykket. Blir bare litt lei av og til..!
Har faktisk bare hatt kort hår én gang siden før skolealder, og det varte vel i et år eller to.

Likevel.. Skulle jeg snakke om å klippe meg, får jeg gjerne masse protester!
Særlig fra den mannlige garde, men jenter tar også ofte til motmæle.
Hva er egentlig denne greia med jenter og langt hår?
*undre seg litt*

InnleggSkrevet: Ons 04 Mai 2005, 10:59
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Saken er bare den at du har veldig fint hår - er ikke noe mer komplisert enn som så Wink

Selv har jeg masse hår, og tjukt hår. Med fall. Problemet er bare at jeg ikke gidder få det i øynene hele tiden, særlig siden jeg trener såpass mye som jeg gjør. Hår har en lei tendens til å skitne til brillene også. Derfor har jeg etterhvert kommet frem til at det er best å ha det litt kort, om ikke veldig kort. Og med hårgele er det utrolig hvor mye mindre mas det blir å få orden på sakene om morgenen. Jeg har virkelig ikke tid til å vaske håret på den tiden av døgnet.

InnleggSkrevet: Tor 05 Mai 2005, 13:12
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
lengden på håret mitt er litt forskjellig.. luggen går litt forbi nesetippin, på sidene går d akurat til kinnbenet, og bak går det til skillet mellom rygg/nakke.... fargen er ca halvparten svart og innerste halvpart mørkeblondt.. har ikke giddet å farge på lenge nå... har vel forsåvidt ikke klippet meg på nesten ett halvt år... har litt smålokker.... har veldig mye krøller etter jeg har dusjet hvis håret får lufttørke... kan forhindres me å gå me lue til håret er helt tørt...

vil gjerne ha hår som går til litt neden for kinnbenet med mørk farge... er fornøyd med hår typen min, men er enda litt for kort...

må snart komme meg til frisøren å klippe meg litt i nakken sånn at jeg får jevnet ut lengden... farge gjør jeg selv.. er mye billigere...

InnleggSkrevet: Tir 17 Mai 2005, 01:51
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Apropos hårfrisyrer.. Noen hårfrisyrer er bare pent til en bestemt farge. evt pene på alle farger untatt en Rolling Eyes
Før kunne jeg ikke under noen omstendigheter ha luggen min rukket tilbake og festet i en spenne eller noe. men nå var jeg så lei svart hår at jeg hadde i blekemiddel og farget etterveksten brun. Plutselig kunne jeg ha luggen bakover i en spenne uten at det så helt tåpelig ut Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 24 Mai 2005, 15:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg klippet meg forrige fredag. Følte jeg trengte det før konfirmasjonen til lillebroren min. Så nå har jeg kort hår. Atskillig kortere enn før...

InnleggSkrevet: Tir 24 Mai 2005, 19:31
Ennasus
l33t
l33t

Jeg har fått pannelugg! Men den trenger å klippes.. Og så har jeg farget håret brunt, med noen lysere striper i.
Jeg tror jeg har hatt de fleste hårfarger, og en god del frisyrer opp i gjennom..
Det mest ekstreme må være da jeg hadde knall rosa, helt kort bustete hår.. Og masse sort sminke. Heh.. Da var jeg bare 14.

InnleggSkrevet: Søn 29 Mai 2005, 21:51
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Nå er håret mitt.... Rosa. Det var ikke medvilje, er bare meg som ikke fikk til å bleke ut det røde.

Men, rosa Razz

Og etterveksten er blond, så jeg ser ganske teit ut.

InnleggSkrevet: Fre 10 Jun 2005, 16:26
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Jeg har farget håret mitt rødt. Helt rødt, ikke brunrødt. Riktignok ikke knallfargerødt, men temmelig rødt allikevel.
Faktisk ganske kult, og folk sier jeg kler det... Smile

InnleggSkrevet: Lør 11 Jun 2005, 20:28
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Starter med hårfargen min, den er litt spesiell. Nederst er det en slags gyllenrødbrun farge (litt mørk).
Jeg synes at det er utrolig dumt at håret som i februar var blåsort har falmet så kraftig. Surprised
Øverst er min naturlige hårfarge, som er en slags kald gråbrun/blond farge, ispedd en del tynne blonde striiper fra solbleiking.
Jeg har krøller i varierende grad, kommer på hvor mange fletter jeg gidder og lage. Tunge
Skallepelsen min er ganske lang, den slutter sånn ca midt mellom rygg og uanstendighet. Razz

InnleggSkrevet: Tir 16 Aug 2005, 00:01
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 6 [104 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Vi Menn & Femme Fatale
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet