DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Drømmer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 19 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19
Av Innlegg
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
cyan_26 skrev:
og igår drømte jeg at jeg hadde kjærlighets sorg, men en venninne tok meg med ut for å shoppe, og så fant vi et lite skap formet som en fisk, egentlig dritstygt, men etter at jeg fant det så følte jeg meg så mye bedre Very Happy

hva kan det bety da?

Kanskje det betyr at en dritstygg skaphomo som er født i fiskenes tegn var den rette for deg, og at han ville trøste deg, og at du ble forelsket i denne senere Wink

InnleggSkrevet: Lør 06 Nov 2004, 20:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Drømmte en rosa kenguru som spiste kokosnøtt-youghurt, men så kom det en firkantet hoggorm og ville ha, så den rosa kenguruen slo den i magen med kokosnøtta også danset de tango.

Øhmm..ja...noe sånnt var det iallfall...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 00:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
I natt drømte jeg at jeg kom hjem fra et år som utvekslingsstudent i Polen. Jeg hadde med meg en kjempestor sekk som jeg skulle pakke om i Spydeberg før jeg tog flyet videre til Bergen. Da jeg åpnet opp sekken var den full av tomflasker og sopp. Alle flaskene gjemte jeg i et skap, men soppen fant jeg ingen sted å gjemme, men heldigvis kom det tre gutter og spiste den opp slik at jeg kunne reise videre Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 19:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
wooooæh! Oh, store drømmetyder, jeg håper du fremdeles er her. I natt hadde jeg mareritt..

Sant, jeg sovnet på sofaen. Også var det fremdeles noen som satt her og pratet.

Ihvertfall så drømte jeg at jeg og kjæresten min og muligens enten en kopi av megselv, eller en venninne av meg (uklart) satt på noen greiner oppi et tre.. jeg prøver å snakke til kjæresten min, men har utrolig svak stemme... så han hører meg nesten ikke.. men i tillegg så overser han meg.. og snakker bare til kopi av meg/venninne. så plutselig så datt vi ned av treet, ned i en foss.. og så begynte på en måte drømmen på nytt igjen.. denne gikk i loop bøttevis av ganger.. jeg vet ikke om vi alltid kom til det treet.. men det var stadig det at han hørte meg ikke, jeg hadde svak stemme, men samtidig så overså han meg. også fallt vi i fossen..

men.. den siste gangen jeg drømte det.. så innså jeg noe spesielt mens jeg var i fossen.. jeg tror det var da jeg egentlig innså at det ikke var en venninne han snakket med, men en kopi av megselv, men det var ikke helt en kopi av meg selv, for vedkommende ville ikke helt det samme som meg.. men av en eller annen grunn, så skjønte jeg at jeg kom ikke til å oppleve det samme en gang til, fordi jeg kom til å dø?
Også våknet jeg..

Det som var litt rart var at da jeg våknet, så satt kjæresten min og en venninne og diskuterte.. litt høylytt.. så det første jeg sa når jeg våknet var hysj...
Og kjæresten min kikker på meg med engang og spør.. hysj? er du våken? jah... sier jeg.. jeg har hatt mareritt.. også bare gråt jeg... (hehe fyllenerver er ikke alltid like bra) Også kom han og bare holdt rundt meg... og det eneste jeg visste da, var at jeg måtte ha masse klemmer før jeg kunne legge meg til å sove igjen..

Forunderlig drøm/opplevelse...
Har du noen tanker rundt hva det kan bety? Det var bare helt forferdelig og våkne av det marerittet.. værste jeg har drømt på lenge..

- ses

InnleggSkrevet: Lør 01 Jan 2005, 13:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
å jah her skal du få.. hehe husker vel ikke veldig mye da men jeg skal forsøke..
drøm 1: Jeg står oppmidt på natten for og gå pådo, er ikke i mitt eget hus, for det er ikke mitt bad. Da jeg er ferdig spretter det en ukjent mann ut av dusj forhenget og kapper av meg foten ved ankelen, jeg blir veldig redd, men tar det visst ikeksåtungt for jeg rusler rundt litt senere i drømmen (det er alt jeg husker, pluss at jeg våknet medkrampe i beinet)

drøm 2: Jeg er forfulgt og drar til et sted på landet midt i en skog, plutselig dukker det opp en gjeng med menn (noesomgodt kunne vert kompanjongene til gudfaren) og de er ute etter og ta meg. En gammel mann hjelper meg ogflykte. Jeg løper rundt i en tynn sommer kjole (!?!?!) ogmå over en brosom bare består av noen tynne stokker, som da naturligvis jeg finner ganske skummelt. og da husker jeg ikke mer... hehe

drøm 3: jeg er gravid og holder på og føde mutters aleine, det gjør skikkelig vondt men ingen kommer og hjelper meg og jeg bare blør og blør og blør og ingen kommer før ungen er helt ute og jeg bare ligger der... og blør.. drømmen følges opp av en annen drøm hvor jeg har en super smart baby på 8 mnd som snakker, regner i hodet osv.

InnleggSkrevet: Søn 02 Jan 2005, 01:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg drømte at jeg hadde en stor rovfugl på armen, den var helt svart med metalliske fjær, men den var likevel organisk. Klørne dens sank inn i armen min så det begynnte å blø, men likevel ønsket jeg ikke at den skulle fly, jeg visste at om den forsvant ville det skje noe grusomt.

InnleggSkrevet: Man 03 Jan 2005, 23:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
en merkelig og morsom drøm jeg hadde her en natt var det at jeg skulle sitte barnevakt på andre siden av veien fra der jeg bor. Å da jeg gikk fredfult bortover gaten ble jeg kidnappte av noen alien. Å de tok meg med inn i et rom der jeg traff noen fra klassen og noen venner. Rommte var helt hvit og jeg satt meg ned i et hjørne. Så spør jeg ene alien om jeg ikke kan sende en melding hjem til mamma å de å bare si det at jeg ikke satt barnevakt likevel og at de ikke skulle sitte oppe å vente på meg. Jeg fikk nå lov til det og når alien forsvant ut av rommet, ble det likosm et hull i veggen og når han var gått ut ble det en hel vegg igjen. Så plutselig dukker det opp et alien hodet ut fra veggen, men da var det ikke en vegg lengre, da var dte et teppe der, og da jeg og de ander gikk for å se hva som var bak der sto vi plutselig på en scene, og alt var nå rødt og ikke hvit...
Merkelig drøm, å er ikke første gang jeg drømmer om monstre og alien.

Noe jeg drømt ofte da jeg vra liten var dte at det kom tre troll/monstre inn i leiligheten, og for å drepe de måtte jeg, mamma, pappa, min lille søster og store bror, greie å fjerne 1 kr. som satt fast i pannen deres... Vi greide det hver gang...

Det var nå to av mine drømmer...

InnleggSkrevet: Tir 22 Mar 2005, 14:08
haibanker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004
Da jeg var mindre hadde jeg mareritt om Snoopy i Knøttene. Jeg var livredd han til jeg var en elleve år. I drømmene paralyserte han meg og blåste meg på magen (sånn man gjør med babyer for å få dem til å le). Grusomt. Jeg drømmer faktisk av og til om han fortsatt.

InnleggSkrevet: Tir 29 Mar 2005, 22:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Igjen et eksempel på en bzarneopplevelse som vokser til frykt.

InnleggSkrevet: Lør 02 Apr 2005, 03:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
jeg drømte nettopp av jeg fikk 6 er på en meget rar historieprøve...

InnleggSkrevet: Søn 03 Apr 2005, 18:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
husker aldri hva jeg drømmer, men de siste ukene har gjengangeren vært at jeg drømmer etellerannet som gjør at jeg har lyst til å se hvordan det fortsetter og derfor må snooze'e vekkeklokka 4-5 ganger (medfører at jeg må løpe etter bussen).

InnleggSkrevet: Man 04 Apr 2005, 07:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Randar: Hvorfor overrasker det meg ikke at du drømmer om 6? ;p
På den annen side, dette viser vel til at du føler at du presterer bra for tiden.

M_stuff: Ja, jeg har det også sånn.
Jeg har også fortsettelsesdrømmer som går over flere netter.

InnleggSkrevet: Tir 05 Apr 2005, 19:21
Panter
l33t
l33t

Hadde en veldig virkelighetstro drøm i natt

Jeg og lillesøs og flere andre var på en strand og lekte
Så kom det en tidevannsbølge (DIGER) og jeg tar tak i Astrid og en til og løper opp fra vannet
Det går bra med de som er igjen, og jeg og Astrid står og ser på dem. Da ser jeg at det kommer en bølge til som er mye større

Folk løper unna, men Erik (kompisen min) sitter fast i noe på bunnen.
Bølgen kommer, og jeg skriker, mens han liksom strekker hånden mot meg.
masse masse vann.
Og masse sand som pga vannet funker litt som kvikksand.

Vannet trekker seg tilbake, og Erik er vekk
Men jeg vet at han ikke er tatt vekk av vannet
-SÃ¥ jeg vader uti sanden, som er som tykt vann, og leter.

Plutselig får jeg øye på et blått skjorte erme, og dykker ned i sanden.
Jeg får tak i noe, og trekker det opp, og drar det inn mot land, mens jeg renser sand ut av andsiktet mitt.

Jeg ser ned på det jeg bærer, og det er Erik.
Han er bevisstløs, men puster såvidt.
Jeg er nesten fra meg av lettelse og glede for at han er i live.
Så jeg detter ned på knærne ved siden av ham og gråter, mens jeg i øyekroken ser at det kommer folk for å hjelpe oss.

Det var en veldig intens drøm. Sad
Erik er en av mine aller kjæreste venner.

InnleggSkrevet: Tir 05 Apr 2005, 19:26
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Panter skrev:
Randar: Hvorfor overrasker det meg ikke at du drømmer om 6? ;p
På den annen side, dette viser vel til at du føler at du presterer bra for tiden.

Er jeg presset? Hmmm..

InnleggSkrevet: Tir 05 Apr 2005, 19:59
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg har nå drømt flere ganger at jeg skal prøve å finne veien til en plass, men hver gang kjører jeg meg vekk og kommer til en veldig gul plass der alle må gå ut av bilene sine og gå gjennom en portal for å kommer seg dit de skal. Det er kjempelang kø, men jeg slipper av en eller annen grunn forbi, når jeg skal gå gjennom portalen er det en dame med et kamera som holder meg skikkelig hardt igjen, men hun sier ingenting. Jeg forklarer henne at jeg må dra nå og hun slipper meg og ser veldig trist ut. Når jeg går gjennom portalen kommer jeg til en bitteliten hytte midt ute i skogen og det er masse snø og alt er hvitt bortsett fra trærne som er helt sorte. Så vokner alle trærne til live og begynner og slå folkene som er der. Jeg sniker meg vekk og treffer en helt hvit ulv som sier at han skal passe på meg, så vi løper vekk fra trærne men vi blir jaget av massevis av soldater, vi kommer oss til en elv som vi må over for å slippe unna, men da dukker det opp en soldat i veien og ulven hopper i strupen på ham og gir meg beskjed om å svømme, så jeg hopper utti, men nå blir jeg jaget av flere soldater som også svømmer, så jeg dykker under vann, for der kan de ikke se meg. Jeg vokner vanligvis når jeg når andre siden. Denne drømmen føles ikke som et mareritt.

InnleggSkrevet: Ons 06 Apr 2005, 00:26
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Jeg drømte forleden (mareritt) at jeg dreit meg til døde... bare kjente noe jævli vondt i magen... spurta ut av stua og rett på dass.. og bare dreit meg selv til døde..

sykt.. sykt sykt og ufint

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Ons 06 Apr 2005, 09:17
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
øh... jeg har drømt at jeg kunne fly, men bare hvis jeg stod fra en viss høyde.... jeg fikk vakt på et kjøpesenter, og satt oppe på en håndklehylle på noe jeg tror var H&M, og så ser jeg en gammel dame med bestemorsveis som stjal hvite tennissokker, så fløy jeg ned til henne, og hun kunne visst et og annet karatespark, men så fikk jeg flydd til noen vakter og meldt fra så vidt jeg kan huske...

har også drømt at jeg var gissel hos kaptein sabeltann(*sikle*) da jeg var veldig liten... hele drømmen var i røde og sorte fargetoner Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 26 Mai 2005, 14:51
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 19 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet