|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Spaghetti
Spaghetti med meierismør i er godt! Særlig sammen med de korte, tykke pølsene uten skinn.
Mmmmm.
Faen jeg er mett!
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 19:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg spiste spaketti med kjøttsaus idag medmasse hvitløk 
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 20:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Re: Spaghetti
| Terning skrev: | Spaghetti med meierismør i er godt! Særlig sammen med de korte, tykke pølsene uten skinn.
Mmmmm.
Faen jeg er mett! |
Hør, hør! Det er også godt med parmesan til, men ketchup kan ligge langt unna maten min!
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 21:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Spaghetti er genialt. Det funker alltid, det. Spaghetti slår aldri feil, det kan varieres i det uendelige (noen som har noen litt originale oppskrifter som involverer spaghetti?), alle liker det og det er ikke det aller verste man kan stappe i seg heller. Enkel og grei mat som er så lett å tilberede at til og med JEG kan greie det, og jeg er ikke akkurat noen kokk for å si det sånn. Når man er lei av fancyschmancy trendmat og annet hysteri, kok en kjele spaghetti, og frustrasjonen bare renner av/gjennom dørslaget. Spaghetti er til å bli glad av. Rett og slett en liten yndling! 
|
_________________ Det er bedre å sitte inne med unyttig viten, enn å ikke vite noen ting.
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 21:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
jeg var helt på tuppa etter spagetti før, men nå spiser jeg det ikke lengre.
Smaker ikke lengre like godt sm det gjorde før, kan jo kanskje ha med det at vi nå kjøper dolmio(eller hva den nå heter) spagetti saus, og den er det så mye rart og ekketl oppi. Liker bedre hjemmelagd, men er blitt så kresen i matveien i det siste så når mamma endelig lagde den igen så var jo den også ekkel... Spagetti med ketshup og pølse, det hadde gått...heheh... 
|
Skrevet: Ons 23 Mar 2005, 20:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Fersk pasta er ofte en meget god redning når jeg er kjempesulten, men ikke har tid eller lyst til å lage noe som tar lang tid. En suveren oppfinnelse som kan brukes til nesten alt.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 31 Mar 2005, 00:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |