|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
kresen i matveien??
Det siste halvåret har jeg blitt så kresen på all mat.
Før prøvde jeg alltid ny mat, og spiste det meste. Nå spiser jeg nesten aldri middag lengre fordi det alltid er noe ekkelt, men før var jo det godt. Før elsket jeg løk nesten, nå kan jeg klikke fullstendig hvis jeg finner ut at noen har hatt løk i maten min, og hvis det er nødvendig så sitter jeg å plukker ut hver minste lille løkbit i maten.
Hvis jeg hadde hatt muligheten hadde jeg vel kuttet ut all mat og levd på skiver med nugatti på resten av livet, men det er jo ikke mulig. Da får jeg ikke i meg de næringstoffene jeg trenger og alt det der... Men i det siste er jeg blitt helt enormt hekta på melk, noe som jeg aldri har drikket før uten å lage oboy. Før drakk jeg maks 1 glass melk i mnd, nå drikker jeg fra 1-3 glass om dagen...
Men vet noen grunnen for at jeg ikke liker noe mat lengre, så vil jeg VELDIG gjerne vite det, eller om det er neon andre som føler det på samme måte som meg... Eller om du eventuelt har opplevd dette før, så vær så snill og skriv litt, vil bare vite om jeg i det hele tatt kommer til å komme over dette her...
Takker på forhånd 
|
Skrevet: Ons 23 Mar 2005, 21:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det er en sånn fase alle er i en eller annen gang i ungdommen.. har vært igjennom den jeg også.. men nå spiser jeg alt !
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 25 Mar 2005, 23:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Det var kjekt å høre. For er så kjedelig å ikke like noe å når du er ordentli sulten, men heller går rundt sulten fordi det er ingenting som frister...
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 12:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
root
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Mar 2005 Innlegg: 32 Bosted: Trondheim
|
Vell i puberteten så er jo som kjent hormonene i kok, og de mystiske hormonene påvirker alt fra humør til appetitt. Så lenge det ikke er mer en mangel på appetitt så burde det stabilisere seg selv etter vert.
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 12:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
| root skrev: | | Vell i puberteten så er jo som kjent hormonene i kok, og de mystiske hormonene påvirker alt fra humør til appetitt. Så lenge det ikke er mer en mangel på appetitt så burde det stabilisere seg selv etter vert. |
Gikk ganske mye ned i vekt da, og ble faktisk spurt om jeg hadde bulimi, men da ble jeg sinna da. Kommer ikke på msn å spør en person om den har bulimi når man ikke har sett presonen på et halvt år.
Var faktsik også en tid jeg nesten nektet og spise også da, men sånn re dte ikke lengre. Glemmer faktisk å spise nå, også når jeg husker på det har jeg ikke tid og bryr meg ikke om jeg ikke spiser egentlig...
|
Skrevet: Tir 29 Mar 2005, 20:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |