|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mjau
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
|
Kvalme
Jeg synes fryktelig synd på meg selv, og har behov for å klage.
Jeg klarer ikke spise varm mat, krydret mat, ting som blir for søtt, da blir jeg kvalm,
jeg klarer ikke spise skiver (ikke med skorpe hvertfall) og andre harde ting, da jeg har veldig vondt i halsen og sliter med å svelge.
I tillegg, så er jeg meget tett i nesen, noe som fører til at jeg innimellom får vondt i hodet og ørene, jeg har også veldig vondt i halsen ja, + magen innimellom, og for å gjøre det hele komplett blir jeg kvalm innimellom om jeg spiser eller ikke..
Noen som har noen forslag til mat som kan spises som ikke er noe av det jeg nevnte over, og utenom frukt og salat?
|
Skrevet: Man 21 Mar 2005, 16:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
RISLUNSJ med jorbær... Det er godt det, og er ikke hardt og jeg ble ikke kvalm av å spise det når jeg var syk...
Du kan jo også prøve å spise...hmm...*tenke* Eneste jeg kommer på er sjokolade, men det blir man kvalm av, og for å være ærlig spiser jeg ikke mye selv (men det er andre grunner) så kom bare på rislunsj.
HÃ¥per det hjalp litt da...
GOD BEDRING!!! 
|
Skrevet: Man 21 Mar 2005, 20:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Er du gravid? drikk farris og eplemost blandet 50-50 det er bra for magen.
|
Skrevet: Man 21 Mar 2005, 22:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TwoBit
Främling

Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 2
|
Re: Kvalme
Mjau skrev: | Jeg synes fryktelig synd på meg selv, og har behov for å klage.
Jeg klarer ikke spise varm mat, krydret mat, ting som blir for søtt, da blir jeg kvalm,
jeg klarer ikke spise skiver (ikke med skorpe hvertfall) og andre harde ting, da jeg har veldig vondt i halsen og sliter med å svelge.
I tillegg, så er jeg meget tett i nesen, noe som fører til at jeg innimellom får vondt i hodet og ørene, jeg har også veldig vondt i halsen ja, + magen innimellom, og for å gjøre det hele komplett blir jeg kvalm innimellom om jeg spiser eller ikke..
Noen som har noen forslag til mat som kan spises som ikke er noe av det jeg nevnte over, og utenom frukt og salat? |
vet hvordan du har det. det går ikke an for meg å være i nærheten av mat som lukter noe. det eneste jeg får i meg er hvitt brød og mørk sjokolade
|
Skrevet: Søn 14 Aug 2005, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |