DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Kjøkken og klin
Koka Cola
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [28 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Sylvian
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Mar 2005
Har du et lite problem som vi burde kjenne til "Ønskemesteren"?
Om du reagerer på slikt, så får du vel også reagere like kraftig på andres feilstavelser som f.eks. kan med to n'er, eller lignende flisespikkeri.
Forøvrig kan jeg også påpeke at om du skal plage andre med ditt eget mindreverdighetskompleks, så får du for faen gjøre det på en måte som gir meg lyst til å ta deg alvorlig (F. eks. kunne du skrevet innlegget ditt på bokmål eller nynorsk selv. Du vet, det heter EN ANNEN PLASS, samt skrives fjortis uten 'z', det samme gjør forkortelsen SMS og ordet 'språk').

Huff... Jeg skrev lizm hele TO ganger iløpet av en tråd... Nei så forferdelig, dette er jo hårreisende! I tillegg så skrev jeg ATPÅTIL NOE SOM VAR OFF TOPIC! AAAAAAAAAAAAAAAAAH! Shocked

Det er greit at man har retningslinjer, tjo og hei, men det får nå være grenser...

Skjerp deg litt, jekk deg ned en tre-fire hakk og ta en spøk for det den er.Wink
Det er ikke akkurat som om denne tråden er så fantastisk seriøs og viktig at det gjør noe... Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 10 Mar 2005, 21:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Sylvian skrev:
Har du et lite problem som vi burde kjenne til "Ønskemesteren"?
Om du reagerer på slikt, så får du vel også reagere like kraftig på andres feilstavelser som f.eks. kan med to n'er, eller lignende flisespikkeri.
Forøvrig kan jeg også påpeke at om du skal plage andre med ditt eget mindreverdighetskompleks, så får du for faen gjøre det på en måte som gir meg lyst til å ta deg alvorlig (F. eks. kunne du skrevet innlegget ditt på bokmål eller nynorsk selv. Du vet, det heter EN ANNEN PLASS, samt skrives fjortis uten 'z', det samme gjør forkortelsen SMS og ordet 'språk').

Huff... Jeg skrev lizm hele TO ganger iløpet av en tråd... Nei så forferdelig, dette er jo hårreisende! I tillegg så skrev jeg ATPÅTIL NOE SOM VAR OFF TOPIC! AAAAAAAAAAAAAAAAAH! Shocked

Det er greit at man har retningslinjer, tjo og hei, men det får nå være grenser...

Skjerp deg litt, jekk deg ned en tre-fire hakk og ta en spøk for det den er.Wink
Det er ikke akkurat som om denne tråden er så fantastisk seriøs og viktig at det gjør noe... Twisted Evil

Er det noen som skal skjerpe seg her, er det deg. De fleste her på forumet er faktisk enige om at sms-språk bare er slitsomt og irriterende. Det har vært tatt opp flere ganger før også, så det er slett ikke bare Ønskemesterens "mindreverdighetskompleks".
Vi har retningslinjer, og de er der for en grunn. Dersom du ikke klarer å følge de kan du finne et annet forum å leke fjortis på.

Men altså. tema.

Jeg har en følelse av at kokt cola ville hatt en lei tendens til å svi seg fast i kjelen...men bortsett fra det kunne det vært artig å prøve. En gang.

InnleggSkrevet: Tor 10 Mar 2005, 22:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Sylvian
Varm i trøya
Varm i trøya

Tre ting, så tilbake til tema.

songbird skrev:
Er det noen som skal skjerpe seg her, er det deg. De fleste her på forumet er faktisk enige om at sms-språk bare er slitsomt og irriterende. Det har vært tatt opp flere ganger før også, så det er slett ikke bare Ønskemesterens "mindreverdighetskompleks".
Vi har retningslinjer, og de er der for en grunn. Dersom du ikke klarer å følge de kan du finne et annet forum å leke fjortis på.

Men altså. tema.

Jeg har en følelse av at kokt cola ville hatt en lei tendens til å svi seg fast i kjelen...men bortsett fra det kunne det vært artig å prøve. En gang.

A: Å komme med et slikt utbrudd som han/hun/det kom med er totalt idiotisk med tanke på at det var en uskyldig spøk, og at dette var ENESTE gangen slikt har blitt brukt av meg her inne.
Høflighet er en fin ting. Noe da Wishmaster burde brukt istedenfor en idiotisk tirade som ikke fører noen sted hen.

B: Retningslinjer er kjekt å ha. Men nazitendenser bør man prøve å styre bittelittegranne unna...

C: Leke fjortis? La meg fortelle deg en LITEN ting, lille venn, jeg er litt for gammel til å leke fjortis. Som jeg påpekte var det en liten, uskyldig spøk. En engangshendelse. Det enkelte her inne burde gjøre, er å slappe litt av og unngå slike utbrudd som det der. Det er snakk om en filleting her. Ta deg sammen, lille venn...

Og over til kokt cola. Jeg kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg hvorfor noen vil utsette seg selv for slikt.

Hva er det som får et menneske til å ødelegge en ellers grei drikk? Hva er det som får folk til å teste ut ville ting som ketsjup på en skive med brunost. Eller kanskje majones?

Uforståelig.
Let's leave well enough alone, shall we?

InnleggSkrevet: Tor 10 Mar 2005, 23:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Ketchup og brunost ja, det gir en veldig interessant smaksopplevelse. Jeg oppfordrer alle til å prøve det minst en gang Twisted Evil

Tilbake til Cola, om man ikke helt føler for å bare koke colaen, men gjøre litt mer ut av det kan man jo alltid lage saftgrøt av den, bare kok opp sammen med potetmel det, funker fint. Men for å være helt ærlig så syns jeg cola er best akkurat på frysepunktet med plenty med kullsyre.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 11 Mar 2005, 00:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Sylvian skrev:
(F. eks. kunne du skrevet innlegget ditt på bokmål eller nynorsk selv. Du vet, det heter EN ANNEN PLASS, samt skrives fjortis uten 'z', det samme gjør forkortelsen SMS og ordet 'språk').
Du er angivelig 27 år.. Da skjønner du sikkert med litt ettertanke at dette var med vilje.
Sylvian skrev:

A: Å komme med et slikt utbrudd som han/hun/det kom med er totalt idiotisk med tanke på at det var en uskyldig spøk, og at dette var ENESTE gangen slikt har blitt brukt av meg her inne.
Høflighet er en fin ting. Noe da Wishmaster burde brukt istedenfor en idiotisk tirade som ikke fører noen sted hen.

B: Retningslinjer er kjekt å ha. Men nazitendenser bør man prøve å styre bittelittegranne unna...

C: Leke fjortis? La meg fortelle deg en LITEN ting, lille venn, jeg er litt for gammel til å leke fjortis. Som jeg påpekte var det en liten, uskyldig spøk. En engangshendelse. Det enkelte her inne burde gjøre, er å slappe litt av og unngå slike utbrudd som det der. Det er snakk om en filleting her. Ta deg sammen, lille venn...

ønskemestern skrev:
(sorry, det rant over.. men les retniningslinjene..! BOKMÃ…L! eller nynorsk. IKKE sms!)

Prøvd ostesmørbrød hvor du bytter ut gulosten med brun..? Salami, brunost og ketsjup, krydder og inn i micro'n eller toastjernet! Velbekomme, det smaker tostjerners offentlig toalett.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 11 Mar 2005, 09:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
sharee skrev:
Ketchup og brunost ja, det gir en veldig interessant smaksopplevelse.

mmm. Saftgrøt kola, brings back memories. Det var jo da faktisk godt, merkelig nok. Varm brunost fungerer det også, men man må passe på å ikke varme den opp for mye, da begynner den å stinke og blir ellers ubehagelig.

Songbird skrev:
Jeg har en følelse av at kokt cola ville hatt en lei tendens til å svi seg fast i kjelen...

Neida hvis du bare passer litt på den så svir den seg ikke fast.

InnleggSkrevet: Fre 11 Mar 2005, 12:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Sylvian
Varm i trøya
Varm i trøya

Ønskemester: Jeg skjønte det, og mitt svar var med overlegg også, men men. Water under the proverbial bridge.

Hmm... Jeg vet ikke om ostesmørbrød hadde vært noe tess med brunost. Jeg vet imidlertidig at brunost på meatloaf er nammenam...

InnleggSkrevet: Fre 11 Mar 2005, 15:51
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
dette er bare æsjæsj og urk

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 11:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [28 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Kjøkken og klin
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet