|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| mathianus skrev: | tenkte ikke at det var et så touchy tema, og det er ikke på noen måte blitt vanlig på en større skala enn noen jeg har hørt om. Antagelig har noen et litt ganske skeivt syn på meg etter at jeg starta tråden, men det får heller gå jeg har prøvd FØR noen ting men syns det suger nå.
At denne tråden bidrar til å normalisere holdninger til narkotika er jeg ikke helt enig i og man kan som sagt bare la være å lese også. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er "et supermenneske som tåler alt" , og jeg er lei for å høre om vennene dine Crash_O. Flere enn deg som har opplevd det samme. Følte av en eller annen grunn at jeg burde forsvare meg her. Syns det er bra at det kommer en del poster mot meg for det var bare en undersøkelse av hva dere syns. Jeg er ikke ute etter noe annet enn et svar på et forum som har folk jeg syns er interessante.
Men sant skal sies, sex er best på den gode gamle måten. |
The end.. ...
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 09:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
siv_elisabeth
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
|
Det hender jo at man har sex hvis man har vært ute, og blitt sånn passe småfull.. (evt begynner å bli sånn passe edru igjen..)
Et glass vin eller to, får meg ofte til å bli mere kåt menne... den beste sex'n har jeg når jeg er edru.. da er følelsene mer tilstede.. og man er mer følsom for smådetaljer...
narkotika holder jeg meg unna.
- ses
|
Skrevet: Fre 31 Des 2004, 19:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
sexen var go' natt til 1 nyttårsdag !
(ikke at jeg husker noe, men jeg husker jeg var sliiten etterpå) 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 02 Jan 2005, 12:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | sexen var go' natt til 1 nyttårsdag !
(ikke at jeg husker noe, men jeg husker jeg var sliiten etterpå)  |
NØYAKTIG samma her 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 16:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Hva er da vitsen i å ha sex? Vis du ikke husker no.
|
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 16:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| Ronja skrev: | | Hva er da vitsen i å ha sex? Vis du ikke husker no. |
hehe.. ja.. det kan du si. Jeg husker ingenting av denne gangen. Det er 2. gang på et år da Resten husker jeg. Og det er mildt sagt DIGG 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 16:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
| Crash_O skrev: | Skjønner dere jeg.. og kan til dels være enig. Men jeg mener at i slike saker må man ha standpunkt i det minste Man må ta stilling til om man er mot eller for. Er man mot_ er det litt snodig å villig "overhøre" en samtale om hvorvidt sex blir bedre om man sniffer, røyker hooga, eller setter et stikk. Sorry at jeg er litt touchy, men jeg har mista 4 kompiser på en sommer på det tullet der. Så jeg er seff helt mot dette. Spesielt normalisering av det |
Du har mista 4 kompiser som foelge av hasj? Personlig har jeg aldri hoert om en eneste hasj-overdose. Men utenfor tema.
Selv kjenner jeg folk som har proevd ecstacy foer sex, og sier det er fantastisk. Jeg kan ikke se at det er noe galt i det, saa lenge man ikke gjoer det til en vane (eller uvane i foelge mange av dere).
Foroevrig mener jeg at lovlighet ikke er relatert til hvor smart/usmart det er aa innta rusmidler. Alkohol er paaviselig mer skadelig, baade helsemessig og samfunnsmessig, enn hasjis.
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 05:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| metaxa skrev: |
Selv kjenner jeg folk som har proevd ecstacy foer sex, og sier det er fantastisk. Jeg kan ikke se at det er noe galt i det, saa lenge man ikke gjoer det til en vane (eller uvane i foelge mange av dere) |
Dette er jo den vanlige blåøyde uttalelsen.. Hvis noe er skikkelig digg, hvor lett er det å si nei neste gang..? Og gangen etter? og 4de gang?
Du vet jo like godt som meg at de fleste heroinvrak bare skulle prøve én gang..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 08:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
| metaxa skrev: | | Crash_O skrev: | Skjønner dere jeg.. og kan til dels være enig. Men jeg mener at i slike saker må man ha standpunkt i det minste Man må ta stilling til om man er mot eller for. Er man mot_ er det litt snodig å villig "overhøre" en samtale om hvorvidt sex blir bedre om man sniffer, røyker hooga, eller setter et stikk. Sorry at jeg er litt touchy, men jeg har mista 4 kompiser på en sommer på det tullet der. Så jeg er seff helt mot dette. Spesielt normalisering av det |
Du har mista 4 kompiser som foelge av hasj? Personlig har jeg aldri hoert om en eneste hasj-overdose. Men utenfor tema.
Selv kjenner jeg folk som har proevd ecstacy foer sex, og sier det er fantastisk. Jeg kan ikke se at det er noe galt i det, saa lenge man ikke gjoer det til en vane (eller uvane i foelge mange av dere).
Foroevrig mener jeg at lovlighet ikke er relatert til hvor smart/usmart det er aa innta rusmidler. Alkohol er paaviselig mer skadelig, baade helsemessig og samfunnsmessig, enn hasjis. |
1. INgen sa de døde..han mistet dem, kan hende at de ikke bryr seg om venner lenger, de er for opptatt av å ruse seg jeg dro fra eksen min pga det styret der.
2. Dette med sex og extacy må jo ødelegge hele opplevelsen, sex er jo godt når man ikke har dopa sex, så skal man ta extagy så det blir KJEMPE FANTASTISK og etter det syntes at sex uten er bånn i bøtta? kjempe "bra" argument!!!
3. Jo jeg mener at det å innta rusmidler som man vet fører til sterkere rusmidler, som er avhengighetsskapende, gjør at du ikke fungerer i samfunnet dermed ikke får deg noen jobb, og blir sittende på gata, det syntes jeg er usmart!! Og så blir man nødt til å selge seg på gata, eller begå flere lovbrudd som ran etc for å få penger til dette tullet. det er helt for jævlig, jeg skjønner ikke at NOEN kan forsvare det.
|
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 10:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

|
| ønskemestern skrev: | | metaxa skrev: |
Selv kjenner jeg folk som har proevd ecstacy foer sex, og sier det er fantastisk. Jeg kan ikke se at det er noe galt i det, saa lenge man ikke gjoer det til en vane (eller uvane i foelge mange av dere) |
Dette er jo den vanlige blåøyde uttalelsen.. Hvis noe er skikkelig digg, hvor lett er det å si nei neste gang..? Og gangen etter? og 4de gang?
Du vet jo like godt som meg at de fleste heroinvrak bare skulle prøve én gang.. |
Dette har med selvdisiplin aa gjoere, noe jeg ikke kan staa ansvarlig for. Det samme gjelder jo alkohol, tobakk, sjokolade, McDonald's mat, etc. det er avhengighetsskapende alt sammen. Paret jeg snakker om har bare gjort dette en gang, og saa vidt jeg vet sitter de ikke paa sengekanten og svetter og dirrer fordi de mangler ecstacy...
|
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 18:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

|
| Coralin skrev: | | metaxa skrev: | | Crash_O skrev: | Skjønner dere jeg.. og kan til dels være enig. Men jeg mener at i slike saker må man ha standpunkt i det minste Man må ta stilling til om man er mot eller for. Er man mot_ er det litt snodig å villig "overhøre" en samtale om hvorvidt sex blir bedre om man sniffer, røyker hooga, eller setter et stikk. Sorry at jeg er litt touchy, men jeg har mista 4 kompiser på en sommer på det tullet der. Så jeg er seff helt mot dette. Spesielt normalisering av det |
Foroevrig mener jeg at lovlighet ikke er relatert til hvor smart/usmart det er aa innta rusmidler. Alkohol er paaviselig mer skadelig, baade helsemessig og samfunnsmessig, enn hasjis. |
1. INgen sa de døde..han mistet dem, kan hende at de ikke bryr seg om venner lenger, de er for opptatt av å ruse seg jeg dro fra eksen min pga det styret der.
2. Dette med sex og extacy må jo ødelegge hele opplevelsen, sex er jo godt når man ikke har dopa sex, så skal man ta extagy så det blir KJEMPE FANTASTISK og etter det syntes at sex uten er bånn i bøtta? kjempe "bra" argument!!!
3. Jo jeg mener at det å innta rusmidler som man vet fører til sterkere rusmidler, som er avhengighetsskapende, gjør at du ikke fungerer i samfunnet dermed ikke får deg noen jobb, og blir sittende på gata, det syntes jeg er usmart!! Og så blir man nødt til å selge seg på gata, eller begå flere lovbrudd som ran etc for å få penger til dette tullet. det er helt for jævlig, jeg skjønner ikke at NOEN kan forsvare det. |
1. beklager jeg misforstod. hvis vennene hans er for opptatt til aa ruse seg saa er vel det deres problem? vi er da alle ansvarlige for vaart eget liv her i verden.
2. Er det opp til deg aa doemme andres sex-opplevelser? Kanhende du synes det er en daarlig ide, jeg nevnte dette fordi jeg synes det var en interessant vinkling, og jeg ser ingenting galt med at folk eksperimenter for aa ha det goy. Paret jeg snakket om synes ikke sex uten rusmiddel er baann i boetta, snarere tvert i mot. Ikke trekk konklusjoner paa vegne av dem, er du snill, for dette vet du tydeligvis nada om.
3. Hvis hasj foerer til sterkere rusmidler, en tankerekke jeg stiller meg sterkt kritisk til, ettersom flertallet av hasjroykerne jeg kjenner ikke sitter i en slik situasjon overhodet, saa gjelder det samme argumentet for stort sett alt annet rusgivende, slik som alkohol, nikotin etc. Dersom folk mangler saa mye selvdisiplin at de ender opp paa halusinogener sproyter og annen skitt saa tviler jeg paa at aarsaken til dette er at de en gang begynte med hasj. Personen har tydeligvis andre ting aa stri med i livet. At du forenkler virkeligheten saa til de grader overrasker meg.
|
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 18:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
ante ikke at tråden levde.. men støtter metaxa på punkt 3. Etter min erfaring har bare et fåtall av hasjrøykere/tidligere hasjrøykere fortsatt videre til sterkere stoffer.
Det litt interessante er at det i hvert eneste tilfelle jeg kommer på har vært årsaker som lå bak som er litt mer jævlig enn stoffet selv. Bl.a pådro en jeg hørte om stemmer i hodet og havna på Gaustad fordi han hadde spist så mye flein. Lett å dra konklusjonen med at han ville prøve noe sterkere siden han røkte hasj tidligere, men grunnen var at han ble banka opp hjemme og ville bort fra alt sammen.
Det jeg prøver å få fram er at det ofte ikke bare er den dunkle grunn at man søker spenning at man eksperimenterer med syke stoffer, det ligger ofte noe mer bak.
Viljestyrke har klart mye å si, det er som med nøysomhet og alkohol. Det er veldig gøy med alkohol og mer skadelig fysisk enn hasj, og de fleste greier seg med å drikke i helger eller når det skulle passe seg. Som f. eks 1-2 glass vin en hyggelig aften som ender i hanky-panky.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 08 Mar 2005, 16:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
| mathianus skrev: | ante ikke at tråden levde.. men støtter metaxa på punkt 3. Etter min erfaring har bare et fåtall av hasjrøykere/tidligere hasjrøykere fortsatt videre til sterkere stoffer.
Det litt interessante er at det i hvert eneste tilfelle jeg kommer på har vært årsaker som lå bak som er litt mer jævlig enn stoffet selv. Bl.a pådro en jeg hørte om stemmer i hodet og havna på Gaustad fordi han hadde spist så mye flein. Lett å dra konklusjonen med at han ville prøve noe sterkere siden han røkte hasj tidligere, men grunnen var at han ble banka opp hjemme og ville bort fra alt sammen.
Det jeg prøver å få fram er at det ofte ikke bare er den dunkle grunn at man søker spenning at man eksperimenterer med syke stoffer, det ligger ofte noe mer bak.
Viljestyrke har klart mye å si, det er som med nøysomhet og alkohol. Det er veldig gøy med alkohol og mer skadelig fysisk enn hasj, og de fleste greier seg med å drikke i helger eller når det skulle passe seg. Som f. eks 1-2 glass vin en hyggelig aften som ender i hanky-panky. |
Saken er vel det at har man først prøvd hasj så er terskelen lavere for at man skalprøve andre ting, for hvor mange har du hørt om som gikk rett til Heroin? eller kokain? eller noe i den duren? jegh har ikke hørt om så mange. Noen greier nok å holde seg kun til Hasj, men det betyr ikke at det er bra for deg likevel.
|
Skrevet: Tir 08 Mar 2005, 17:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
trodde man fikk ereksjonsproblemer av og ruse seg jeg??? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 08 Mar 2005, 20:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

|
| Coralin skrev: |
Saken er vel det at har man først prøvd hasj så er terskelen lavere for at man skalprøve andre ting, for hvor mange har du hørt om som gikk rett til Heroin? eller kokain? eller noe i den duren? jegh har ikke hørt om så mange. Noen greier nok å holde seg kun til Hasj, men det betyr ikke at det er bra for deg likevel. |
At terskelen er lavere er kun en myte, hvor den kommer fra vet jeg ikke. Jeg kjenner til droessevis av tilfeller av sterk rusmisbruk hvor vedkommende aldri har vaert borti hasjis.
Igjen, om det er bra for meg eller ikke, er mitt ansvar ikke ditt. Vi gjoer mange ting som ikke er bra for oss, men som er fullt lovlig. Vi kunne f.eks. forby Coca Cola, McDonald's mat, ribbefett og pizza, alle sammen er skadelig i store mengder. Gulroetter er ogsaa skadelig hvis du spiser for mange av dem, skal vi forby gulroetter?
Denne diskusjonen er egentlig litt avsporet, ikke bare min feil.
|
Skrevet: Tir 08 Mar 2005, 21:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Er det noen her som betviler at man blir generelt tregere av hasj? med langvarig virkning, altså, at man blir sløv og er det hele tiden..
Det har jeg sett for mye selv til at jeg benekter, ihvertfall..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 10 Mar 2005, 09:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Det er jo synd hvis man trenger å ruse seg for å ha det bra i senga, da.. hehe.. Synes egentlig det er litt lettvint og feigt. For ikke å snakke om dumt-dumt-DUMT. Men på den andre siden, det forskjell på alkohol og sterkere stoffer, da. (de fleste vet vel at man blir redusert av mye alkohol, så det sier seg vel selv at man ikke bør satse på å drikke seg dritings for så å forvente seg vilt bra sex.. hahah)
|
Skrevet: Tor 10 Mar 2005, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
| ønskemestern skrev: | Er det noen her som betviler at man blir generelt tregere av hasj? med langvarig virkning, altså, at man blir sløv og er det hele tiden..
Det har jeg sett for mye selv til at jeg benekter, ihvertfall.. |
Både ja og nei. men presiser langvarig. 1 år? 3 år? 5 år? Isåfall har jeg sett personer som ikke er blitt generelt tregere i hodet eller kroppen av "langvarig" hasjbruk. Men at noen blir det skjer sikkert.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tor 10 Mar 2005, 21:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

|
| ønskemestern skrev: | Er det noen her som betviler at man blir generelt tregere av hasj? med langvarig virkning, altså, at man blir sløv og er det hele tiden..
Det har jeg sett for mye selv til at jeg benekter, ihvertfall.. |
Man blir treg mens rusen er i virkning, eller mens man er "stoned" som det heter. Dersom man royker mye, vil det ikke si at man er treg eller sloev naar man ikke royker. Det er hvertfall min erfaring. Men jeg vil ikke si at man alltid blir sloev mens man er "stoned" heller, en venn av meg royker hasj daglig, og han er ikke noe saerlig sloev. Han tar en master-grad i Engelsk, og jobber ved siden av, og fungerer helt normalt. Tror det har litt med personlighet aa gjoere. Enkelte blir sloeve av aa vaere konstant "stoned" enkelte har saapass selvkontroll at de kan leve helt normalt.
|
Skrevet: Man 14 Mar 2005, 01:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

|
| mærta-bærta skrev: | | Det er jo synd hvis man trenger å ruse seg for å ha det bra i senga, da.. hehe.. Synes egentlig det er litt lettvint og feigt. For ikke å snakke om dumt-dumt-DUMT. Men på den andre siden, det forskjell på alkohol og sterkere stoffer, da. (de fleste vet vel at man blir redusert av mye alkohol, så det sier seg vel selv at man ikke bør satse på å drikke seg dritings for så å forvente seg vilt bra sex.. hahah) |
Det er vel ikke noedvendig hvis "the case" at man trenger aa ruse seg. Det er vel noe man gjoer fordi man er nysjerrig paa hvordan det er? Kanskje det finnes folk som maa ruse seg, men de er vel i mindretall, og de har muligens andre problemer. Lettvint og feigt og dumtdumtDUMT sier du, jeg er ikke veldig enig. Hvis begge parter synes det er OK aa proeve noe nytt, det vaere seg av diverse fysiske hjelpemidler eller rusmidler for den sakens skyld, saa ser jeg ikke hvorfor det skulle vaere feigt eller dumt. Man kan vel ha bra sex selv om man er full, det sier jeg av egen erfaring, men jeg er ikke av de som maa ha alkohol foer sex. Det viktigste er vel at begge er paa boelgelengde og at begge har det moro?
|
Skrevet: Man 14 Mar 2005, 01:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |