|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | æsj søppel, er jo værken bra eller morsomt |
Slutt med dette tullet! Ingen liker bøller. |
Så..... hvorfor er jeg bølle? er ikke helt med her....
|
Skrevet: Tor 14 Okt 2004, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

Ble Medlem: 12 Jul 2004 Innlegg: 50 Bosted: Tromsø
|
Haaa skrev: | Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | æsj søppel, er jo værken bra eller morsomt |
Så..... hvorfor er jeg bølle? er ikke helt med her.... |
Bøller er folk som er frekke og plagsomme uten grunn. Frekke folk er utrolig irriterende. Har du ikke lært NOE av Hannibal Lecter?
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 09:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Såvidt jeg kan se bare sa han sin egen, ærlige mening, uten å direkte fornærme noen som helst...
|
_________________ Jeg skal kun fĂĄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | æsj søppel, er jo værken bra eller morsomt |
Bøller er folk som er frekke og plagsomme uten grunn. Frekke folk er utrolig irriterende. Har du ikke lært NOE av Hannibal Lecter? |
hmmm jaja hvis du er bølla fordi man ikke liker musikken din så er jeg vel bølle da, kan leve med det, siden du er den eneste som kaller meg det..
og kan ikke si jeg har lært noe av han hannibal siden jeg ikke ser sånne filmer....
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

|
Haaa skrev: | Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | Tysk_bart skrev: | Haaa skrev: | æsj søppel, er jo værken bra eller morsomt |
Bøller er folk som er frekke og plagsomme uten grunn. Frekke folk er utrolig irriterende. Har du ikke lært NOE av Hannibal Lecter? |
hmmm jaja hvis du er bølla fordi man ikke liker musikken din så er jeg vel bølle da, kan leve med det, siden du er den eneste som kaller meg det..
og kan ikke si jeg har lært noe av han hannibal siden jeg ikke ser sånne filmer.... |
Hør her, bølle: Jeg har ikke laget musikken. Jeg er ei en rosa panter. Når det er sagt, så er det ingen jeg hadde hatt mer lyst til å være enn Fattern. Kanskje Hugh Hefner... Fattern nevner faktisk "bølla i bakken" i en del av sangene sine. Jeg lurer på om det kan være deg. Du skulle vel ikke ha en rosa panter i nabolaget?
Og, bølle, Hannibal spiste frekke folk...
|
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 11:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Tysk_bart - du ville stĂĄtt i stor fare for ĂĄ bli spist.
|
_________________ Jeg skal kun fĂĄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

|
Alle sammen, pek pĂĄ Glahn og le. Han pĂĄstĂĄr at jeg, selveste Batman, er frekk.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Er ikke denne trĂĄden litt voldsomt off topic nĂĄ!
Skjerp dere!
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

|
Vel, er det noen som har kommentarer til musikken da? Dere finner mange sanger ved å kikke i kategorien mp3z på http://fatternruler.cjb.net/. Jeg skal ikke syte mer over bøller.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 16:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Har akkurat hørt min første fattern-sang... vet ikke helt enda... tror det krever litt tilvenning, og litt nærmere studering av tekstene.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 16:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
donkihead
Främling

Ble Medlem: 20 Jul 2004 Innlegg: 5
|
TyskBart skrev: | Vel, er det noen som har kommentarer til musikken da? Dere finner mange sanger ved å kikke i kategorien mp3z på http://fatternruler.cjb.net/ . Jeg skal ikke syte mer over bøller. |
Det som appellerer mest med Fattern er jo det absurde synet pĂĄ verden. Er som om en av de store kunstnerene som Leonardo da Vinci eller van Gogh levde i dag og hadde praktfull stemme istedet for malerkost. Og man slipper ĂĄ stĂĄ i et kunstgalleri og se pĂĄ et bilde uten ĂĄ forstĂĄ en dritt...
M_Stuff skrev: | Er ikke denne trĂĄden litt voldsomt off topic nĂĄ!
Skjerp dere! |
M_Stuff skrev: | Har akkurat hørt min første fattern-sang... vet ikke helt enda... tror det krever litt tilvenning, og litt nærmere studering av tekstene. |
Istedet for å studere tekstene, hvorfor ikke diskutere dem... Jeg tror det er fatterns intensjon å skape sterke meninger og opprør. Er "det regner ku" bare for bønder? Er det faktisk slik at kristne suger? Hvilke sanger er best? For de som ikke har lastet ned noe enda: Gjør det, Fattern biter ikke (det kan jeg forresten ikke garantere)... og så er det bare å diskutere...
|
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 23:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Nov 2004 Innlegg: 109 Bosted: Ei polsk hores armhule
|
Da tenkte jeg det var på tide at jeg, Fattern himself, gjorde min entré. Jeg, Fattern, verdens beste rosa panter og verdens beste musiker, har tatt litt av min dyrebare tid til å registrere meg som bruker på dsgf.no for å bedrive litt skriving.
Dere som ikke har sjekket ut mine sanger - sjekk dem ut og finn ut om musikken min er noe for dere. Kom med meningene deres i denne tråden, alle som en. Det er ingen vitsi å la vær med utsjekking av meg. Om låtene som er offentliggjort her faller i smak, sjekk ut hjemmesida mi (http://fatternruler.cjb.net) hvor man kan laste ned flere mp3er og bestille überbillige Fatternplater. Hittil kan man kjøpe Fatternboksen (en boks med fem CD'er av de teiteste Fatternsangene fra 2000-2004) og CD'en The Best of Early Fattern (30 panzerkule sanger fra boksen.) Det er masse nye übersjefe skiver på gang også, jeg har så vidt begynt mitt superfantastiske inntog. Just sjekk me ut, Knut.
|
Skrevet: Ons 17 Nov 2004, 21:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
Sjekk som sagt ut den offisielle hjemmesiden min, der kan man laste ned mp3er, bestille cd-utgivelser (the best of early fattern til 25 spenn? Det har dah alle rĂĄd til), lese masse greier skrevet av selveste meg selv i egen person og i tillegg diskutere med meg pĂĄ Fatternforumet.
Væll, væll, væll, onga. Selv om jeg, Fattern, er verdens beste artist, betyr ikke det at jeg har altfor supergigantisk ego til å høre akkurat DIN mening om min superfantastiske, deilige musikk. Det er det denne tråden liksom er til for, folkens! Ikke la noe stoppe akkurat DEG fra å si din mening om den vanvittig geniale musikken min her. Sett i gang med litt god, gammaldags trådsvarskriving etter du har blitt frelst av mine vidunderlige vakre viser. Get to it.
|
Skrevet: Sřn 12 Des 2004, 15:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
Juhu juhu, folkens. SĂĄ var det 2005, gitt. Nytt ĂĄr, nye muligheter, samt ei helt ny Fatternplate. Jupp, det stemmer: Fatterns back! Ei ny, rykende fersk og brennheit skive er akkurat sluppet: Hemmelig ninja. Om ikke tittelen sier at dette er en av de sterkeste skivene som noensinne er laget, hva med sangtitlene?
1. Jeg er Fattern (høyreklikk og velg save target, rename fra .html til .zip når ferdig nedlastet)
2. Løveyoghut
3. Rolf spiller golf
4. Suppe i min bart
5. Folk sier jeg er homo som gĂĄr i klasse med bare jenter (men jeg ronker i timen og driter i det)
6. Badekaret til Pelle
7. Hemmelig ninja
8. Barsk, brutal baker
9. Dusjgutta (høyreklikk og velg save target, rename fra .html til .zip når ferdig nedlastet)
10. Action-sang (høyreklikk og velg save target, rename fra .html til .zip når ferdig nedlastet)
11. Pell deg i nesa (og et snørret)
12. Telefon fra Bjarne
13. Joggedress (høyreklikk og velg save target, rename fra .html til .zip når ferdig nedlastet)
14. Pepsi power (høyreklikk og velg save target, rename fra .html til .zip når ferdig nedlastet)
Til verdens beste skive å være er 25 spenn en ganske grei pris å kreve. Kjøp. Og ikke glem å komme med deres meninger om Fattern i denne tråden.
Offisiell hjemmeside
Fattern på NRK Urørt
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 12:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tyskbart
Varm i trøya

|
Hellige ninja! Dette var tøft! Bra jobba, Fattern!
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 10:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Dette var ukas positive overraskelse! Ble i godt humør nå. Last ned, folkens.
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 13:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haibanker
Spitzy (!)

|
Kule tilbakemeldinger. Diggbart at noen skjønner den helt spesielle Fatternmagien. Det er nesten som jeg må gå naken på taket og øve meg på ninjatriks hele natta lang.
Her er en sang til, Rolf spiller golf. Last ned og elsk.
Last ned alle de andre sangene i denne trĂĄden og sjekk absolutt ut alle mulige linker i denne trĂĄden ogsĂĄ. Man kan ikke fĂĄ nok av meg, Fattern. Aldri.
Sjekk ut min NRK Urørt-profil. Her finner man en del dødskule sanger man ikke får tak på andre steder.
Fortsett med tilbakemeldinger i denne tråden. Få det ut eller vær på seiltur med Knut.
|
Skrevet: Lřr 19 Feb 2005, 21:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |