|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Meningsløs grøt
Verden er en meningsløs grøt.
Grå grøt.
Havregrøt på lørdag, liksom. Det er verden.
Eneste som gir meg glede er musikk eller å utvikle meg innen matematikk eller programmering.
Men har blitt lite av det, for jeg må jobbe foran midtsemesterprøven. Som SELVFØLGELIG ikke har noe med matematikk eller programmering å gjøre.
Fordi jeg er for DUM til å velge riktig skole.
Noen ganger er det rosiner i grøten. Det ser ut som rosiner, men det er i realiteten ihjelkokte biller.
|
Skrevet: Man 14 Feb 2005, 01:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Jeg skjønner hva du mener, jeg har og problemer med å velge riktig, og når jeg finner ut at jeg har tatt feil har jeg så innmari vanskelig for å ta de valgene som kan få meg på riktig kjøl, fordi jeg er redd for at det OGSÅ skal bli feil, og at jeg kommer til å angre. Alt er egentlig en stor røre, og jeg føler heller ikke at jeg passer inn noe sted, jeg sitter liksom midt i mellom ett eller annet, og jeg greier ikek engang og stille opp for meg selv! Jeg er for opptatt med å stille opp for alle andre, og da blir man litt sliten etter hvert altså!! Akkurat nå for tiden prøver jeg å finne en mening, men den er rett og slett riktig vanskelig å finne, og alt jeg vet er at jeg vil komme noe sted ikke sitte her å sture over at jeg ikke gjør nettopp det
|
Skrevet: Man 14 Feb 2005, 10:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|