DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Samliv
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Coralin skrev:
mhm, jeg vil gjerne si ting rett ut akkurat når jeg føler for det, men jeg får det som regel ikke til. Jeg hater krangel f.eks slik at om jeg tror det jeg sier vil starte en krangel så lar jeg være, og til slutt så har har det blitt et så stort problem at jeg setter meg ned og griner, rett og slett og da får jeg som regel sagt det til slutt, også får jeg bare høre "hvorfor har du ikke sagt noe" og jeg vet ikke jeg vet ikke hvorfor jeg ikke bare kan smelle det i bordet med engang, det er bare sånn jeg har blitt

Ã…h...det er flere av oss. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 03 Feb 2005, 18:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
kjæresten min ser på meg om det er noe gæernt og han slutter ikke å spør om det er noe før jeg har svart...

InnleggSkrevet: Tor 03 Feb 2005, 20:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
aniraC skrev:
kjæresten min ser på meg om det er noe gæernt og han slutter ikke å spør om det er noe før jeg har svart...

Sånn er jeg også. Jeg drar dama bort fra det hun surrer med, og ned i sofa/seng, og sier "kjæreste.. nå ser jeg at det er noe som plager deg. Snakk, og la meg være kjæresten din og hjelpe deg"

Wink

Update: Vi har kommet i orden i nyleiligheten nå. Vi har det dødskos! Hu lager faktisk matpakke til meg om dagene til jobb. Og frokost om jeg vil det. Hu er så snill asså. Tenker å finne på noe overraskende nu i dag en gang. Vi skal slappe av for første gang i kveld. Ja.. så har hu bursdag 25. feb. tenker å kjøpe en canon photoprinter til henne.. hun digger sånn foto og kamera og bilder på veggen å album og sånn ...

*sorry mods drifta litt der*

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet