|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Ã… overta egen straffesak
Hvor lenge skal tiltalte få holde på slik?
Han får spørre ut vitnene selv også... det synes jeg er drøyt. For en situasjon! Det må da være mer enn nok påkjenning å vitne mot noen i en straffesak, om ikke det er den tiltalte som spør deg ut. Jeg hadde aldri klart det. 
|
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 16:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fungi
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004 Innlegg: 267
|
Nei, fy søren! Han driver jo bare og sier at det kunne hende at det ikke skjedde helt som politiet mener, helt uten å ta med blodet på bilen (og billettene i lomma, men dem har han en forklaring på). Etter bare det han legger frem er det fortsatt en god mulighet for at han har gjort det. Idiot. Stakkars vitner.
|
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 18:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Jeg tror han har begått forbrytelsen han står tiltalt for. Han har muligens brukt en leiemorder, men uansett så bør han selvfølgelig føre sin egen sak hvis det er dét han vil.
Forøvrig har Ramsland rett i sin matematiske formel, den er tidligere brukt i andre rettsaker. Fyren er sannsynligvis uhyre smart...en vanskelig sak...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fungi
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004 Innlegg: 267
|
Eller han tror han er smart/leker smart. Det er egentlig ganske usaklig hvor stor sannsynlighet det var for at han var der da. Han bør være utrolig karismatisk for å få igjennom noe sånt.
|
Skrevet: Ons 02 Feb 2005, 19:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |