DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Dysleksi eller bare dårlig i rettskrivning.
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Dette er en klagemur - dette er jo stedet for å kunne syte og klage over slike ting, slik at man slipper å gjøre det ellers.

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 23:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Ronja skrev:
Hvis jeg skulle irritert meg over alt som alle ikke er like gode til, så ville jeg ikke hatt noe godt liv.

Dette argumentet har du brukt før, i en annen tråd, og jeg tror jeg svarte da. Men jeg kan godt gjøre det igjen.

Det er ikke snakk om å irritere seg over alt alle er ikke er like gode til. Det er heller ikke snakk om at man velger å henge seg opp i det. Som Norunn har påpekt, irriteres folk av forskjellige ting, og man har gjerne ikke kontroll over hva som irriterer en; i så tilfelle hadde vel alle valgt å ikke irritere seg over noe som helst.

Og å bli irritert over ting som dukker opp over alt er ikke akkurat kilden til et godt liv, nei. Det er frustrerende, plagsomt, og kan i visse tilfeller føre til at man avkuttes sosialt gjennom skriftlige medier (slik som folk som f.eks. ikke orker å besøke forum lenger fordi noen skriver hjernedøde innlegg eller whatnot). Men hva skal man gjøre med det, da? Det beste å gjøre er å få utløp for frustrasjonen gjennom å klage, f.eks. på forum som "Klagemuren." Så la oss nå få dette utløpet, uten at vi skal være nødt til å forsvare det. Og så kan jo de som ønsker å forbedre seg ta lærdom av det hvis de vil, eller la være.

Og nei, det er sikkert ikke gøy for personer som sliter med rettskriving at andre klager over det. Men hey, slik fungerer verden. Stavevansker er noe som affekterer to parter; både skribenten og leseren.

InnleggSkrevet: Tir 18 Jan 2005, 00:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
SecretWindancer skrev:
Ronja skrev:
Jeg kan ta fjortistråden nå med en gang?
Og eller å er noe jeg ikke tenker over.

Nettopp.
Det er jo et godt eksempel.

Tråden om onani... Wink

InnleggSkrevet: Man 24 Jan 2005, 10:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ronja skrev:
Jeg synes det er slitsomt at folks skal henge seg opp slikt.

Ronja skrev:
Vis jeg skulle irritert meg over alt som alle ikke er like gode til, så ville jeg ikke hatt noe godt liv.

Det finnes garantert ting du irriterer deg over, som du forteller til folk. Det finnes sikkert noen som synes det er slitsomt. Det betyr ikke at du klarer å la være å irritere deg og si ifra..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 24 Jan 2005, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ronja skrev:
SecretWindancer skrev:
Ronja skrev:
Jeg kan ta fjortistråden nå med en gang?
Og eller å er noe jeg ikke tenker over.

Nettopp.
Det er jo et godt eksempel.

Tråden om onani... Wink

Grunnen til at det tok litt av der, var jo fordi jeg først påpekte det forsiktig, for å være grei, i slutten av et saklig innlegg. Men så fikk jeg protester på min rettelse, da er det klart man må si ordentlig ifra. skulle bare mangle.. Smile
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 24 Jan 2005, 13:51
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Det er forskjell på å ta noe opp i en diskusjon som går på noe helt annet, å dermed ødlegge selve diskusjonen, enn å si det i en annen anledning. Rolling Eyes Det er også en forskjell på å irritere seg over noe folk kan noe for og noe folk ikke kan noe for.

Grunnen til at jeg påpekte det på tråden om onani var jo fordi Veronica sa jeg kunne komme med noen eksempler og nå fant jeg ett veldig godt ett... Tunge

InnleggSkrevet: Man 24 Jan 2005, 14:17
hvar
Främling
Främling

Ble Medlem: 02 Feb 2005
je har dysleksi Freakish

InnleggSkrevet: Ons 02 Feb 2005, 12:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet