DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Lite tankeeksperiment
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Av Innlegg
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
 Lite tankeeksperiment

Forestill deg at du hører en sang på radioen. Dette er den beste sangen du noensinne har hørt. Teksten rører deg ved hjerterota, rytmen er herlig, alle instrumentene er spillt og satt sammen på en helt fenomenal måte og vokalen er superb. Ganske enkelt den beste sangen du har hørt.
Så tenker du at du får vite at sangen er lagd av en artist du absolutt ikke kan fordra.

Vil det endre ditt syn på sangen?

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 09 Des 2004, 15:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Ja. Ingen anelse hvorfor, men det gjør nå det.

InnleggSkrevet: Tor 09 Des 2004, 15:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Vil tro det, ja..

Om Britney hadde laget en fantastisk sang(særlig..), hadde jeg nok ikke likt den uansett, pga. artisten..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 09 Des 2004, 15:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hmm, det hadde gjort at jeg fikk et annerledes syn på den artisten. I alle fall sånn at jeg fortsatt hadde hørt på sangen. Så kan artisten egentlig gjøre som han/hun vil. hehe. De fleste må jo ha lov til å komme med et eller annet blinkskudd Smile

InnleggSkrevet: Tor 09 Des 2004, 16:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
det har skjedd...og, ja, jeg nekter meg å like den. det er mye jeg hater av prinsipp, men elsker av hjerte. jeg er en selvpiner av et disiplinert fornektende vesen. ;p

InnleggSkrevet: Tor 09 Des 2004, 17:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Hvis enten artisten eller sangen skal avgjøre mitt syn på begge deler må det helle mot sangen. Hvis Britney hadde kommet med en sang jeg elsket hadde jeg ikke hatt sperrer mot å si "Yay, Britney! Du kan jo faktisk!"

InnleggSkrevet: Fre 10 Des 2004, 11:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Jeg hadde forgudet den i skjul Wink

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 10 Des 2004, 12:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004
Tar vi utgangspunkt i Britney, så er jeg 100% sikker på at jeg ikke vil hørt mer på den frivillig, og ville helelr ikke likt henne noe bedre, men hadde derimot sangen vært av et band i grei nok sjanger så ville jeg nok hørt en del på den. Har hendt en del ganger at jeg har funnet noen drit bra sanger av band jeg egentlig ikke liker i det hele tatt

InnleggSkrevet: Lør 11 Des 2004, 22:04
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg hadde fortsatt å høre på sangen og kanskje til og med utforsket artisten, kanskje den har noe mer bra på lur.. Og mest sannsynlig ville mitt syn på artisten blitt litt endret.

Jeg er uansett ikke en som ikke kan høre på akkurat det jeg vil bare fordi det er feil artist eller feil musikksjanger. Om jeg synes en countrylåt er kul så gjør jeg det, og om jeg synes en dainsebænd-låt er bra, ja da hører jeg på den dersom jeg vil!

InnleggSkrevet: Lør 11 Des 2004, 23:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
mærta-bærta
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004
Jeg hadde digget den i det skjulte, og sannsynligvis vært litt flau. Vent, dette har faktisk på en måte hendt meg. Før kunne jeg ikke fordra Eminem, men jeg har innsett at han er en betydningsfull artist i musikkhistorien, og kommer sikkert til å omtales i historiebøkene og sånt, så....hmm....han er jo egentlig ikke så verst. Bare det at han provoserte meg litt. Men det er vel egentlig en kunstners jobb, eller? Han har faktisk min respekt i dag.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 00:36
jatonime
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Aug 2003
Hadde det vært britney f.eks., så hadde jeg nok kjent igjen stemmen og den musikk"stilen". Men hadde det sjedd noe sånt, så hadde jeg først blitt skremt, så ville jeg mislikt sangen med en gang, så hadde jeg skammet meg lenge over at jeg likte den.

InnleggSkrevet: Tir 25 Jan 2005, 10:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Eyden skrev:
Hvis enten artisten eller sangen skal avgjøre mitt syn på begge deler må det helle mot sangen. Hvis Britney hadde kommet med en sang jeg elsket hadde jeg ikke hatt sperrer mot å si "Yay, Britney! Du kan jo faktisk!"

Men så er det vel slik at det ikke er hun som kan, man at andre mennesker har lagt sangen hun tjener på... Wink

InnleggSkrevet: Tir 25 Jan 2005, 10:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg bryr meg ikke så veldig om det..

InnleggSkrevet: Tir 25 Jan 2005, 11:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Ronja skrev:
Men så er det vel slik at det ikke er hun som kan, man at andre mennesker har lagt sangen hun tjener på... Wink
Joa, men jeg ser ikke helt hva du oppnår ved å spikke på den flisa.. Det er jo en kjensgjerning at størsteparten av popartistene har en diger besetning i ryggen, mens deres bilde utad er vokalisten. Så det er jo et skille mellom artisten Britney og mennesket som er henne da. Jeg kjenner ikke andre sider ved henne enn det Britney(c) er, står for og gjør.

InnleggSkrevet: Tir 25 Jan 2005, 11:23
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Mr_Pin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004
Jeg tror ikke det. Blur er et band jeg ikke har så mye til overs for, men Song 2 er faktisk veldig bra, ikke best i verden bra, men ganske bra bra.

Men det er fryktelig skjeldent at dårlige band artister gir ut ting du liker, det er jo tross alt en grunn til at man ikke liker dem til å begynne med.

InnleggSkrevet: Tir 25 Jan 2005, 12:30
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet