Av
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Eyden var inne på noe, ja.. jeg mente å spørre hun jeg siterte om man onanerer like mye selv om man har regelmessig sex, som når man har kun hånden.. eller om man erstatter 1stk onani med 1stk ligg. Det siste er nærmere min oppfatning..
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 12:49
Coralin
Veronica
Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
ønskemestern skrev: Eyden var inne på noe, ja.. jeg mente å spørre hun jeg siterte om man onanerer like mye selv om man har regelmessig sex, som når man har kun hånden.. eller om man erstatter 1stk onani med 1stk ligg. Det siste er nærmere min oppfatning..
det kommer jo an på... men jeg onanerer mindre om jeg har mye sex...Nå har det seg slik at jeg har vanskelig for å få orgasme med typen...(gudene vet hvorfor) alene greier jeg det hver gang...og det varierer veldig enkelte dager kan jeg onanere som bare pokkern andre dager gjør jeg det ikke i det hele tatt. Og når jeg har mensen og typen ikek vil ha sex fordi det er visst ekkelt så onanerer jeg masse, jeg vil våge å påstå at jeg er kåtest da..
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 12:55
Crash_O
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
Det er nok fordi dere ofte opptrer som uskyldige.. og vi blir glad i den versjonen av dere.. emosjonelt knyttet osv.. så som en bombe.. PANG!
ikke rart vi reagerer vel?
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 12:57
Coralin
Veronica
Crash_O skrev: Det er nok fordi dere ofte opptrer som uskyldige.. og vi blir glad i den versjonen av dere.. emosjonelt knyttet osv.. så som en bombe.. PANG!
ikke bli så sint da.. smiiiil
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:01
Crash_O
OoaHelaNatten
Er i forsvarsposisjon jeg nå.. Liker ikke å bli "løyet" for
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:05
Coralin
Veronica
Crash_O skrev: Er i forsvarsposisjon jeg nå.. Liker ikke å bli "løyet" for
hva mener du løyet?? jeg går ikke og forteller alle og en hver om mine sexopplevelser...ikke fordi jeg er redd for å bli sett på som hore eller noe, men fordi jeg syntes det er en privat sak, jeg snakker heller ikke med typen om eksen og hvordan sex vi hadde, fordi jeg syntes ikke det er nødvendig...
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:08
maria
l33t
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
Crash_O skrev: Er i forsvarsposisjon jeg nå.. Liker ikke å bli "løyet" for
Så du vil vite om alt kjæresten din har gjort før hun traff deg? Så du kan gå og tenke på det hun har sagt og gruble på om hun kanskje foretrakk ham? Jeg ville ikke visst noe. Fortid er fortid.
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:11
Crash_O
OoaHelaNatten
før ville jeg vite.
nå vill jeg fortiden skal holdes tett om, hva angår slutty buisness. De to verdene krasher totalt
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:13
Eyden
Veronica
Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
Coralin skrev: Nå har det seg slik at jeg har vanskelig for å få orgasme med typen...(gudene vet hvorfor) alene greier jeg det hver gang...og det varierer veldig enkelte dager kan jeg onanere som bare pokkern andre dager gjør jeg det ikke i det hele tatt. Og når jeg har mensen og typen ikek vil ha sex fordi det er visst ekkelt så onanerer jeg masse, jeg vil våge å påstå at jeg er kåtest da..
Hm, du må nesten prøve å oppdra fyren da. Kanskje la ham se på hvordan du gjør det. Det er mest en treningssak, heldigvis
Jeg vet ihvertfall at om jenta mi skulle måtte jobbe helt selv for å få orgasme så hadde jeg blitt svært motivert til lære meg triksene selv. Vil ikke bli sittende på sidelinjen heller da
Og, mensen schmensen! Det er da ikke noe eklere med mensen? Vel, så er lukt og smak en del annerledes men det går fint an å sexe på måter som gjør at det ikke blir noe problem! Gøy å høre at du som jente ikke er den som er kjip på det da, har en del kamerater som klager over at de "blir nektet adgang" under mensperioden selv om de ikke synes det er ekkelt.
_________________Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:15
Crash_O
OoaHelaNatten
må si jeg trodde jeg og alle andre hadde en norm hvor mensen og sex ikke blender.. jeg synes det er ekkelt.. og helt greit å la være i mens-perioden.. kjører ikke brannbil med mindre jeg ikke KLARER å la være
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 13:22
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Crash_O skrev: Det er nok fordi dere ofte opptrer som uskyldige.. og vi blir glad i den versjonen av dere.. emosjonelt knyttet osv.. så som en bombe.. PANG!
Det er jo kansje fordi jenter ikke har slik en trang til å bable om alt til alle. Dessuten blir man jo stemplet som hore ganske raskt..
Du kan heller ikke si dere , ettersom gutter kan være like ille på dette området som jenter.
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:21
Crash_O
OoaHelaNatten
om dama mi "hadde babla om alt" sånn på forhånd hadde jeg lettere kunnet svelge slike spesielle slutty ting fra fortiden.. så en viss forståelse forventer jeg fra hennes side faktisk. sånn er det
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:35
Ronja
Crash_O skrev: om dama mi "hadde babla om alt" sånn på forhånd hadde jeg lettere kunnet svelge slike spesielle slutty ting fra fortiden.. så en viss forståelse forventer jeg fra hennes side faktisk. sånn er det
Det er jo bare ikke snakk om det. Du sa jenter opptrer uskyldige, og da har det jo med at man lett kan bli stemplet som hore. Det gjelder ikke bare i ditt tilfellet.... Det er bare ikke snakk om at hun skal vise deg forståelse. Det er det at du legger det frem på en måte som sier at jenter spiller at det er "løgn" å ikke snakke om alt. Vis man ikke forteller partneren noe, så kan jo det ha mange flere grunner. Ellers så pleier jeg ikke å stå å lytte på hva kjæresten min sier til vennene sine uten at han vet det.
Gutter ille på dette også, ikke bare jenter.
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:40
Crash_O
OoaHelaNatten
tja.. jeg ser poenget ditt. Men det som fremprovoserer min reaksjon her er ikke jenter generelt egentlig.. men måten slike ting blir opplyst meg.. over en latter med venninen med meg tilstede.. type "vi ble pult av samme italiener på samme dag vi sjø" ...
og det fra søte lille snille kjæresten min..
går an å vise hensyn/ være litt mer taktfull?
blir jo så man tar på seg den følelsemessige beskyttelsesdrakten til en viss grad når sånt skjer..
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:44
Ronja
Ja, men du skreiv at dere oppfører dere uskyldige...
Fordi om kjæresten din burde vist mer hensyn, så er jo det ikke noe de fleste jenter gjør. Dessuten kan man si ting man ikke burde, eller ikke tenker over i øyeblikket. Eller så kan det jo også være at den ene partneren faktisk tror at den andre vet om det, eller ikke bryr seg så mye, det kan også skje...
Når man er i starten på ett forhold så er man mer forsiktig og kansje viser man ikke de dårlige sidene og det er jo likt for begge parter. Etter en stund kommer verre ting opp.
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:49
Coralin
Veronica
Crash_O skrev: "vi ble pult av samme italiener på samme dag vi sjø" ...
ÆSJ! Nei jeg holder meg til onani når jeg ikke er i et forhold! så slepper jeg å finne ut at jeg har delt menn med venninnene mine
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:01
Ronja
Coralin skrev: Crash_O skrev: "vi ble pult av samme italiener på samme dag vi sjø" ...
ÆSJ! Nei jeg holder meg til onani når jeg ikke er i et forhold! så slepper jeg å finne ut at jeg har delt menn med venninnene mine
Fornuftig, da slepper man jo en del annet.
Sykdommer, stempel som hore og det blir mer spesielt når du er i ett forhold.
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:03
Crash_O
OoaHelaNatten
påpekte at jeg ikke mente alle jenter da..
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:04
Coralin
Veronica
Crash_O skrev: påpekte at jeg ikke mente alle jenter da..
joa, men det skal jo sies at det faktisk er en del jenter som er ganske tankeløse, skal ikke legge det under en stol, de tenker hverken over hvilke konsekvenser det de gjør eller sier får. Og det er jo dumt, for de angrer ofte senere...
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:12
Ronja
Hva er alt det snakket om jenter?
Som om ikke gutter er like ille?
Skrevet: Tir 25 Jan 2005, 08:27
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende