DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Savn
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Savn

Hvorfor har vi ikke slike treff lenger?:

http://www.dsgf.no/gallery/album30

Hva har skjedd? *spørre med dramatisk stemme*

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 02:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Eirin har ikke vært på treff etter det :p

Vet ikke helt, men savner sånne treff, ja..

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 07:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Slik tilværelsen i Trondheim er, ble det etterhvert til at det ikke lenger var treff - det var venner som møttes og hadde det hyggelig. Alt fra filmkvelder til kino til å dra ut på byen og prate vås over diverse halvlitere med god øl.

Jeg vet ikke hvorfor, men ting bare er ikke slik i Oslo-området.

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 14:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Små sammenkomster er det nok av i Oslo, jeg tenkte mer på et skikkelig stort treff. Et slikt jeg henviste til, med masse happy mennesker som har det dritgøy. Jeg føler at noe av stemningen mangler.

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 16:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
helt enig. treff er ikke det samme lenger. Sad

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 16:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
*sutre med*
før hadde vi jo morsomme treff hele tiden. treff var supergøy! nå er det...vel...ikke så supergøy lenger...

InnleggSkrevet: Ons 15 Sep 2004, 18:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg syntes treff var supergøy før, fordi de var så sjeldne. Nå florerer det jo av treff og "treff" mer eller mindre hele tiden, så det blir ikke så spesielt lenger. Man mister kansje litt av entusiasmen for et treff, når man har muligheten til å tenke "æsjda, jeg kan dra på det neste i stedet, det er jo bare noen uker til."

Etter å ha vært borte en stund og ikke vært på treff på lenge lenge, begynner jeg å føle at nå har jeg skikkelig lyst til å dra på et igjen.

Forøvrig synes jeg intet treff kan aksepteres som et skikkelig Treff medmindre Baj og/eller Fido er til stede. Smile

InnleggSkrevet: Søn 16 Jan 2005, 01:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Hm...
Vi øh... "gjengen"(?) Her oppe i trondheim treffes fast hver tirsdag og har det supergøy. Tilogmed UTEN Baj! Shocked

... Men så har vi jo meg da! Wink Rolling Eyes Laughing Tunge

Uansett, men får ikke artige treff uten at noen planlegger, eller tar insjativet(skrives vel anderledes) til et. Question

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 01:26
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Initiativet Smile

Faste treff er bra, go dere! Jeg skulle ønske flere gjorde slik, men snart får i det minste andre mulighet til å arrangere treff, kanskje det blir bedre da.

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 01:31
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Det fine med slike faste treff er at etterhvert blir det rett og slett "bare" gode venner som møtes trives i hverandres gode selskap. Nesten alle i det utrolig gode sosiale nettverket jeg har i Trondheim er DSGFere. Det er da man vet at man virkelig har lykkes med noe bra - derfor er faste treff slik en utrolig god ting Smile

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 01:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Panter skrev:
Hm...
Vi øh... "gjengen"(?) Her oppe i trondheim treffes fast hver tirsdag og har det supergøy. Tilogmed UTEN Baj! Shocked

Uansett, men får ikke artige treff uten at noen planlegger, eller tar insjativet(skrives vel anderledes) til et. Question

hmhmhm.. er det lov å slenge seg med? om man tør that is.. er dere skumle mennesker? ikke du da.. men kanskje de andre er skumle? Hva gjør dere når dere treffes? jeg trenger å kjenne flere folk her nord.. jeg kjenner jo ingen jo.. Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 16:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Aurora skrev:
Panter skrev:
Hm...

hmhmhm.. er det lov å slenge seg med? om man tør that is.. er dere skumle mennesker? ikke du da.. men kanskje de andre er skumle? Hva gjør dere når dere treffes? jeg trenger å kjenne flere folk her nord.. jeg kjenner jo ingen jo.. Crying or Very sad

Bare å slenge seg med, vi er ikke så veldig skumle... Ikke hele tiden iallefall Smile Vi møtes hver onsdag på Café Filter ved Ila-parken. Ellers så møtes vi jevnlig på Posepilten og tar innimellom en tur på kino eller andre lignende ting. Vi er en stadig økende gjeng og tar med glede imot mange fler!

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 17:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Gaute skrev:
Aurora skrev:
Panter skrev:
Hm...

Bare å slenge seg med, vi er ikke så veldig skumle... Ikke hele tiden iallefall Smile Vi møtes hver onsdag på Café Filter ved Ila-parken. Ellers så møtes vi jevnlig på Posepilten og tar innimellom en tur på kino eller andre lignende ting. Vi er en stadig økende gjeng og tar med glede imot mange fler!

Jepp. Disse er MINE venner, så du får oppføre deg pent Wink

InnleggSkrevet: Man 17 Jan 2005, 23:58
Aurora
l33t
l33t

Randar skrev:

Og du er den skumle?

Jeg vet at ikke Hilde er skummel da.. hun har jeg jo møtt både hele to ganger.. kanskje jeg tør bli med en gang.. men tirsdager (som hilde skrev) eller onsdager (som gaute skrev)?

InnleggSkrevet: Tir 18 Jan 2005, 13:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Aurora skrev:
Randar skrev:

Og du er den skumle?

Jeg vet at ikke Hilde er skummel da.. hun har jeg jo møtt både hele to ganger.. kanskje jeg tør bli med en gang.. men tirsdager (som hilde skrev) eller onsdager (som gaute skrev)?

Onsdager, i 9 tia.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 18 Jan 2005, 17:21
Aurora
l33t
l33t

sharee skrev:

Onsdager, i 9 tia.

Hmhm.. da må jeg tenke på det.. jeg bor jo på landet.. og siste tog går hjem elleve..

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 20:12
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Jeg MENTE onsdag. *Desorientert*
Jeg er jo skummel jeg da!

Men nei, vi er snille vi.

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 00:54
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet