DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Metoder for å skaffe damer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [33 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
 Metoder for Ã¥ skaffe damer

Jeg er ute etter noen metoder for å skaffe damer. Fortell gjerne åssen man gjøre det på trådene under her.

Jeg har personlig prøvd flere ting, uten hell. Det først jeg kom på, var å lage Legolas-looks og grimaser. Da så de bare rart på meg. Det var jo selvsagt at jeg ikke var så slank og høy som en alv er, så da prøvde jeg noen Frodo-greier... virka ikke det heller. Heller skuffendes.

Så jeg tenkte kanskje å kle meg i brannmann-drakt til helgen... late som jeg var firefighter... DET burde vel trekke babene! Very Happy

Eller; hva tror dere? Har dere noen bedre forslag?

InnleggSkrevet: Tir 18 Jan 2005, 23:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Jeg har aldri fallt for en gutt som prøve å være noe annet enn seg selv. Spesielt de som er overfladiske og virkelig tror de er noe har jeg stor avsky for, og trekker meg unna.
De jeg har fallt for har vært seg selv, og stort sett hatt en særegen ting som har tiltrukket meg.

Men jeg vet ikke.. noen faller kanskje for kostymer?

- ses

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 00:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Jeg snakket med naboen min i stad da... prøvde å lage Legolas-stemme igjen... kanskje det gikk i svingninger, tenkte jeg...

Men ble ikke no på meg nå heller. Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 00:20
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Nei, vær for all del heller deg selv!
Om en fyr skulle ha aldri så mange feil, kan man fortsatt bli glad i ham om han tør å være seg selv.. Men hvordan skal man kunne bli glad i en som bare er en maske eller en drøss med roller? Man trenger en _ekte_ person for å få følelser for noen!

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 00:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Kanskje jeg skal begynne med usympatiske, usjarmerende roller... for da vil de kanskje ikke gjenomskue at jeg spiller... og da tror de jeg er ekte, og blir glade i meg...

Hva med Malfoy i Harry Potter? Very Happy

Dog er det sikkert noen som syns han er sjarmerende...

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 00:56
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Hvis du fullstendig vil ignorere tipsene kommer til deg, og bare vil komme med masse tåpelig rolle-og kostymeforslag, tenker jeg denne tråden kan flyttes til Tåkeprat. Du bestemmer selv. Wink

Forøvrig er Draco Malfoy en skikkelig stud, og hadde helt klart vært et sikleobjekt for meg om jeg hadde vært noen år yngre. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 01:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Får du ikke assosiasjoner til hans kvalme personlighet bare ved å se på han? Sånn får jeg til folk jeg ikke liker. Tenker tilbake på ting de har gjort. Det setter spor i trynene deres.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 01:54
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Det er flere jenter jeg kjenner som innrømmer at de synes usympatiske gutter som oppfører seg som drittsekker kan være kjempesexy. Trist, men sant..

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 02:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ser ikke på meg selv som usympatisk eller noe drittsekk... det er sånne som snakker grisete til jenter de ikke kjenner feks det... huffameg...

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 02:19
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Sannheten er at forskjellige jenter liker forskjellige typer gutter. Men generelt kan man regne med at de fleste vil ha en som er snill, koselig, sympatisk og ærlig.

Det at enkelte jenter tiltrekkes av "drittsekker," har nok mer å gjøre at de tror (mer eller mindre berettiget) at han er god på bunnen, og at de kan klare å bringe det fram.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 03:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Jeg var så frekk å kikke på hjemmesiden din for litt siden. Der stod det at vennene dine kallte deg håpløst romantisk. Og det ser ut til å stemme.

Tror nok drittsekker kan ha slik appell fordi enkelte jenter har "skitne" ønsker i seg. En "fetisj" for det som er "ulovlig". Her tenker jeg veldig freudiansk - det er ID'et som tar overhånd.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 03:12
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Og de jentene får det de vil ha. Så hvis det er en slik jente du er på jakt etter, grav fram drittsekken i deg og vis henne hvor rebellsk og fæl du kan være. Men hvis dette ikke er "deg," vil du neppe ha en slik jente i utgangspunktet, så da trenger du ikke late seg uansett.

Det er som det har blitt sagt: ikke lat som. Vær slik som du er. Hvis man vil ha et skikkelig forhold, kan det ikke funke hvis det ikke er basert på ærlighet.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 03:17
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Trokke jeg får noe skikkelig forhold jeg... ingen forstår humoren min! Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 03:46
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Veronica skrev:
Sannheten er at forskjellige jenter liker forskjellige typer gutter. Men generelt kan man regne med at de fleste vil ha en som er snill, koselig, sympatisk og ærlig.

Det at enkelte jenter tiltrekkes av "drittsekker," har nok mer å gjøre at de tror (mer eller mindre berettiget) at han er god på bunnen, og at de kan klare å bringe det fram.

Det er latterlig hvor kynisk mange jenter er azz.. den tankegangen der er så lame.. "Å sjåå. En sekxy drittsekk! Æ trur nesten æ må bli sammen med han så fort som mulig å prøv å trylle han te en prins. å hvis han e litt snill langt inni en plass så e det egentli greit at han e drittsekk ellers, men han kjem sikkert te å behandle MÆ som en drøm! Jaaaa.... Det her bli braa. OJ! Han såra mæ. SKIKKELI! MANGE ganga.. og ofte.. for en drittsekk! Stakkar mæ!"

Rolling Eyes

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 08:41
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Crash_O skrev:
Det er latterlig hvor kynisk mange jenter er azz.. den tankegangen der er så lame.. "Å sjåå. En sekxy drittsekk! Æ trur nesten æ må bli sammen med han så fort som mulig å prøv å trylle han te en prins. å hvis han e litt snill langt inni en plass så e det egentli greit at han e drittsekk ellers, men han kjem sikkert te å behandle MÆ som en drøm! Jaaaa.... Det her bli braa. OJ! Han såra mæ. SKIKKELI! MANGE ganga.. og ofte.. for en drittsekk! Stakkar mæ!"

Rolling Eyes

Det der har ingenting med kynisme å gjøre. Dobbeltmoral, ja. Selvbedrag? Mugligens. Bare reagerte på det, kunne ikke la være å kommentere.

kynisk ~isk a2 (fra gr, av kyon 'hund')
1 som kjennetegner *kynismen (1)
2 desillusjonert, kald og hensynsløs han er hard og k- / en k- plan, oppførsel

Det er dessverre et faktum at mange blir tiltrukket av folk som oppfører seg som drittsekker, dette er ikke et eksklusivt fenomen blandt jenter. Jeg tror likevel ikke det er en god ide å oppføre seg som en drittsekk for å tiltrekke seg folk. Det kan lett virke mot sin hensikt.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 13:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Det er latterlig hvor naiv mange jenter er azz.. den tankegangen der er så lame.. "Å sjåå. En sekxy drittsekk! Æ trur nesten æ må bli sammen med han så fort som mulig å prøv å trylle han te en prins. å hvis han e litt snill langt inni en plass så e det egentli greit at han e drittsekk ellers, men han kjem sikkert te å behandle MÆ som en drøm! Jaaaa.... Det her bli braa. OJ! Han såra mæ. SKIKKELI! MANGE ganga.. og ofte.. for en drittsekk! Stakkar mæ!"

Rolling Eyes[/quote]

Som du ser, mente jeg NAIV.. my bad

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 13:23
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Terning: vær nøytral du Wink kanskje ta deg en bytur shopping å kjøp noen nye klær, utrolig hvor mye mer stolt man er av seg selv da. I hvertfall; se bra ut og lukt godt Wink da faller de fleste jenter for deg vettø Wink

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 14:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Skal man kapre de virkelig hotte babene må man imidlertid gjøre seg til da... late som man er noen som er kul... bare sånn det er det...

Og det er det jeg skal! Så i morgen på skolen, da tar jeg han der kule skrullingen i Pirates of the Carribean. Very Happy

Hvis ikke det hjelper, blir det Elves Presley.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 16:58
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
bah. du skjønner ikke lille venn Razz

vær sånn som du er, og føl deg bra !Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 17:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Vær deg selv! Når alt kommer til alt har man lyst til å bli likt for den man er, ikke den noen tror en er.

Og gjør tilsvarende for den du er interessert i.

InnleggSkrevet: Ons 19 Jan 2005, 18:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [33 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet