|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
aniraC skrev: | de tenker vel kanskje ikke så mye over konsekvensene.. og lar lystene går først.. |
kanskje de er redde for at de ikke skal få pult nok i livet.. så de griper hver en sjangs? I tilfellet det er siste mulighet?
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
nah tror ikke det er det dem tenker.. tror det har mer å gjøre med hva man vil.. og hva man ønsker seg.. fristelser kanskje..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 14:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
aniraC skrev: | nah tror ikke det er det dem tenker.. tror det har mer å gjøre med hva man vil.. og hva man ønsker seg.. fristelser kanskje.. |
Fristelser er prøvelser
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 15:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Kan dere ikke ta alle dialogene deres på dsgf-post eller over msn? Det er kanskje vel mange anirac-crash-o dialoger ute å går. Når dere ofte er utenfor/på kanten av temaet tror jeg det er på tide dere begrenser dere litt.
moderator HÃ¥kon
|
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 15:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
haakoo skrev: | Kan dere ikke ta alle dialogene deres på dsgf-post eller over msn? Det er kanskje vel mange anirac-crash-o dialoger ute å går. Når dere ofte er utenfor/på kanten av temaet tror jeg det er på tide dere begrenser dere litt.
moderator HÃ¥kon |
vi jobber med saken HÃ¥kon.
Siste post her var on topic
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 15:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Jeg har, legge trykk på HAR, holder ikke på med det lenger.
"kost" meg med en som har dame.
Jeg vil ikke unnskyld meg selv, for jeg føler ikke at jeg gjorde noe galt, men heller foklare hvorfor jeg valgte å bli med på utroskapen hans...
Jeg falt for han med en gang jeg hilste på han.
Det var noe veldig spessielt med han som trakk meg mot han med en gang. Og det at han ikke var så lik det jeg trodd min "ideale" var, gjorde at troen på han ble sterkere... Om det er forklarlig...
Men uansett, jeg hadde kjent han i 4 månder da han plutselig sluttet å skrive så mye og svarte mindre og mindre på meldinger. Viste seg at han ikke følte no "gnist" mellom oss.... Og han ble sammen med en annen en dag etter at han hadde vært hos meg.
Jeg ble jo selvfølgelig ganske bra knust, men kom meg opp igjen.
Vi pratet ikke no mere på flere månder.
Sendte han bursdagsmelding og etter det holdt vi kontakten videre.
Det skjedde mye i sommerferien og etter det ønsket jeg virkelig å møte han igjen. Jeg var for å være ælig, veldig kåt på han....
Han hadde lyst til å treffe meg og, så jeg ble jo kjempe glad da.
Det å "kose" meg han var herlig og godt.
Hvordan kunne jeg gjøre noe sånt overfor dama hans lurer du sikkert på...
Jeg velgte å legge henne på "glemmehylla", og overse at hun finnes.
Så lenge jeg aldri så henne, hører no navn eller no om henne så gikk det greit.
Og jeg liker han veldig veldig godt.
For han gjør jeg alt. Jeg vet jeg ikke burde det, jeg er ikke dum og blind. Det er bare noe ved han, som gjør at jeg gir alt av meg...
Om det er forstålig...?
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Man 20 Des 2004, 09:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg personlig hadde aldri klart å knulle en annen fyr som har dame. Tanken på at han drar hjem å puler en annen enn meg, og at han har følelser for en annen jente. Det skremmer meg, tanken har jeg aldri likt, og kommer aldri til å ville føle heller. Men det er vel lystene som får en til å gjøre noe sånt..
|
Skrevet: Man 20 Des 2004, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
aniraC skrev: | jeg personlig hadde aldri klart å knulle en annen fyr som har dame. Tanken på at han drar hjem å puler en annen enn meg, og at han har følelser for en annen jente. Det skremmer meg, tanken har jeg aldri likt, og kommer aldri til å ville føle heller. Men det er vel lystene som får en til å gjøre noe sånt.. |
Har akkurat samme problem med å bli nedverdiget. Enten meg og ingen andre, eller noen andre og ikke meg.
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 01:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
siv_elisabeth
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
|
Re: Utroskap, hvem har skylden?
Zatharee skrev: |
...Hvem er værst, hvem gjør dem mest umoralske handlingen, den som er i et forhold og er utro, eller den han er utro med? Gitt at elskeren/elskerinna vet at vedkommende er i et forhold, og mot bedre vitende velger å innlede en romantisk relasjon med ham, da. |
Hæ? Hva mener du med den siste setningen der? At det er mindre galt å være utro, hvis man er utro fordi man har tenkt å gjøre det slutt likevel, og muligens innlede et nytt forhold?
Jeg synes da at man burde gjøre det slutt litt før uansett..
Ansvaret er på den som gjør det. Jeg synes det blir litt for teit om kjæresten min hadde vært utro, også skulle jeg gått å blitt forbanna på jenta som han hadde vært utro med? Det er jo kjæresten min som ikke har klart å holde fingrene fra fatet. Jeg synes det er en måte på å prøve å unnskylde seg med å tro at kjæresten egentlig ikke ønsket å gjøre det og at han ble lagt an på.. osv.. BULLSHIT!
Den som er i forhold, vet hvor en er, og er fullstendig klar over ens handlinger.
- ses
|
Skrevet: Fre 31 Des 2004, 18:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
typen og jeg er veldig åpne når det kommer til utroskap osv.. når vi er ute blant venner osv, får vi lov å flørte, tafse og ha det gøy
så lenge vi elsker hverandre, og det er han som er med meg hjem når kvelden roper.. også selvfølgelig er det ikke lov å sexe på osv da.. det er lov å ha det gøy
men nå er kjæresten min veldig søt da, og han er så ærlig som det går ann å bli.. når han er ute å skal presentere seg selv har andre hørt han alltid sier;
"Hallah, mitt navn er Haakon.. Jeg er forlovet med en søt jente som heter Carina, som løper rundt her ett eller annet sted.. du kan møte henne senere du dA?"
og dette er til jenter altså..gutter er han ikke ssåååå nøye med 
|
Skrevet: Søn 02 Jan 2005, 12:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
aniraC skrev: | typen og jeg er veldig åpne når det kommer til utroskap osv.. når vi er ute blant venner osv, får vi lov å flørte, tafse og ha det gøy
så lenge vi elsker hverandre, og det er han som er med meg hjem når kvelden roper.. også selvfølgelig er det ikke lov å sexe på osv da.. det er lov å ha det gøy
men nå er kjæresten min veldig søt da, og han er så ærlig som det går ann å bli.. når han er ute å skal presentere seg selv har andre hørt han alltid sier;
"Hallah, mitt navn er Haakon.. Jeg er forlovet med en søt jente som heter Carina, som løper rundt her ett eller annet sted.. du kan møte henne senere du dA?"
og dette er til jenter altså..gutter er han ikke ssåååå nøye med  |
Sånn har ikke jeg klart å leve..
Meg og ingen andre eller ingen baby!
Uansett har vedkommende som er utro med viten om at den andre anser det man gjør som utroskap all skyld og ingenting å gjemme seg bak. Samt all grunn til å legge seg flat
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 18:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Den som er utro har selvfølgelig skylden. "H*n fristet meg!" osv, er tåpelig å bruke som unnskyldning, da vi alle har et valg i enhver situasjon. Det går an å velge å ikke komme i en slik situasjon.
|
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 01:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
maria skrev: | Den som er utro har selvfølgelig skylden. "H*n fristet meg!" osv, er tåpelig å bruke som unnskyldning, da vi alle har et valg i enhver situasjon. Det går an å velge å ikke komme i en slik situasjon. |
Helt klart. Ingen unnskyldning for å si at ting bare skjedde. Da er det bare å ryke å reise om man prøver den på meg ass.. Jeg fortjener bedre enn å bli glemt til fordel for andre
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 09:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|