|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Brasiliansk voks
noen som har prøvd dette?? jeg har lyst og prøve, men aner ikke hvor hvem eller noe..og jeg lurer på hvor j*vlig vondt det gjør?! hehe
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 13:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg har ikke engang tenkt å vurdere voks. Noen sinne. Aldri. Au!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 13:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
jeg er villig til å lide for at hårene skal vokse saktere!! 
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 13:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg vokser ALT hos en dame som familien har brukt til alt fra hull i ørene, klipping av hår og voksing av kropp.. Hun driver hjemme og siden vi er stamkunde hos henne betaler jeg kun 200 kr for ALT.. Altså hele bein, bikini, under armene, armene, overleppene og hun napper øyenbrynene mine.. Jeg tror det er veldig dyrt om man gjør det hos en frisør salong e.l. Du kan jo f.eks kjøpe selv og la noen gjøre det på deg.. Det er nesten umulig å gjøre det på seg selv da det er vanskelig å påføre smerte på seg selv.. og det er jo seff viktig at den som gjør det har "litt" peiling.. bare husk å dra mot hårene (det høres fælt ut, men ja)
Om det gjør vondt ? njah.. Det er veeldig viktig at du smører huden din godt med god hud lotion etter hver gang du har vært i dusjen.. Da holder kroppen seg "myk" og det er enklere å få tak i hårene.. OG.. Det gjør faktisk vondere å vokse seg uken før du har mensen.. Du er mer sårbar da.. Og det gjør alltid vondt nederst ved ankelen, men dette kan jo være individuelt.. Under armene gjør det grisevondt i kun 3 sekunder, så er det borte.. Hold et håndkle under armen rett etter man har dratt av papiret.. da kjenner du det ikke så fælt..
Bikinilinjen begynner man ofte å blø litt.. det er ikke farlig, men huden er så tynn at det ofte bare er sånn.. Kjøp en krem som "cooler" huden..det er godt etter man har vokset seg.. Jeg leste også i Cosmopolitan at man kunne ta 2 smertestillende en time før man skulle vokse for å lindre smertene litt..
og husk: du kan ikke ha krem på huden når du skal vokse. da er det viktig å vaske godt først.. OG.. Når det er første gang du vokser, så ville jeg ikke ha vasket huden med noe parfymert såpe 2-3 dager etter voksingen..
Etter du har vokst vil du noen ganger oppleve at du vil få MASSE røde prikker overalt der du har vokset, men dette er bare normalt
LYKKE TIL !
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 13:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Det nytter ikke å vokse noe som helst mens man er gravid vaffal!! Jeg har ofte vokset selv, men bare leggene.
Armene har jeg kutta ut og barbere (for mange arr)
Under armene barbere jeg ofte, smører og ordner. Innimellom napper jeg
Napper gjerne bikinilinja. Barberer resten.
Det er for vondt å vokse 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 14:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hvorfor kan man ikke vokse når man er gravid ? for følsom? tanten min er snart 4 mnd. gravid og hun vokser alt sammen med meg..
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 15:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
kanskje hun liker smerte er jo sikkert litt individuelt og da..
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 15:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
| aniraC skrev: | jeg vokser ALT hos en dame som familien har brukt til alt fra hull i ørene, klipping av hår og voksing av kropp.. Hun driver hjemme og siden vi er stamkunde hos henne betaler jeg kun 200 kr for ALT.. Altså hele bein, bikini, under armene, armene, overleppene og hun napper øyenbrynene mine.. Jeg tror det er veldig dyrt om man gjør det hos en frisør salong e.l. Du kan jo f.eks kjøpe selv og la noen gjøre det på deg.. Det er nesten umulig å gjøre det på seg selv da det er vanskelig å påføre smerte på seg selv.. og det er jo seff viktig at den som gjør det har "litt" peiling.. bare husk å dra mot hårene (det høres fælt ut, men ja)
Om det gjør vondt ? njah.. Det er veeldig viktig at du smører huden din godt med god hud lotion etter hver gang du har vært i dusjen.. Da holder kroppen seg "myk" og det er enklere å få tak i hårene.. OG.. Det gjør faktisk vondere å vokse seg uken før du har mensen.. Du er mer sårbar da.. Og det gjør alltid vondt nederst ved ankelen, men dette kan jo være individuelt.. Under armene gjør det grisevondt i kun 3 sekunder, så er det borte.. Hold et håndkle under armen rett etter man har dratt av papiret.. da kjenner du det ikke så fælt..
Bikinilinjen begynner man ofte å blø litt.. det er ikke farlig, men huden er så tynn at det ofte bare er sånn.. Kjøp en krem som "cooler" huden..det er godt etter man har vokset seg.. Jeg leste også i Cosmopolitan at man kunne ta 2 smertestillende en time før man skulle vokse for å lindre smertene litt..
og husk: du kan ikke ha krem på huden når du skal vokse. da er det viktig å vaske godt først.. OG.. Når det er første gang du vokser, så ville jeg ikke ha vasket huden med noe parfymert såpe 2-3 dager etter voksingen..
Etter du har vokst vil du noen ganger oppleve at du vil få MASSE røde prikker overalt der du har vokset, men dette er bare normalt
LYKKE TIL ! |
Jøsses... og jeg som trodde det var gutta som led for skjønnheten...
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 15:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hehe, jeg har aldri hatt problemer med voksing, men jeg sliter nå. det er seriøst PAIN :p
|
Skrevet: Tor 13 Jan 2005, 18:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
| Terning skrev: | | Jøsses... og jeg som trodde det var gutta som led for skjønnheten... |
Pfff! Dere har bare trynet å ta hensyn til!
Voksing er verst om du har barbert før, fordi hårrøttene blir tykkere. Men jo flere ganger hårene nappes ut, jo tynnere blir de. Dessuten kan vi venne oss til det utroligste, bare for å få et godt resultat. 
|
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 01:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hørte på radioen i dag at det er stadig fler gutter som kvitter seg med kroppshår, og anlegger en nett liten frisyre nedentil
Gutta begynner å bli veldig forfengelige de og gitt.
På tide å begynne med bikinivoks for gutta??
Maria: Du har rett. Nappe øyenbryn er ikke akkurat digg i begynnelsen, men jammen venner vi oss til det. Bikinilinjenapping og. Heheh. Det er bare moro [/quote]
|
Skrevet: Fre 14 Jan 2005, 03:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| Mareth skrev: | Nappe øyenbryn er ikke akkurat digg i begynnelsen, men jammen venner vi oss til det. Bikinilinjenapping og. Heheh. Det er bare moro  |
Jeg venner meg aldri til det.. jeg takler ikke å nappe selv, står bare og skriker og blir sint, så jeg vokser hos slik dame, men jeg liker ikke henne, jeg likte bedre hun jeg gikk til et par ganger i Oslo.. hun var flink og det gjlrde ikke vondt. Hun jeg har vært til noen ganger i Trondheim brukte altfor varm voks sist, så hun bran meg, og det er jo ganske tynn hud der.. så AU.. mhm.. Nå skal jeg begynne å nappe selv.. snart.. *grue seg til*
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 13:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Om du varmer huden litt først, så åpner porene seg. Da gjør det ikke like vondt. Ellers er det jo bare å røske dem ut i full fart. Og én om gangen. 
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 17:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
wh0t the fock? nappe bikinilinjen ? AU! jeg vokser istedenfor ass..
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 17:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Nappe bikinilinjen ja
Etter et par ganger blir man liksom litt immun. Men det er sånn tålmodighets-test gitt.
La oss kalle det: Brasiliansk napp 
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 18:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| maria skrev: | Om du varmer huden litt først, så åpner porene seg. Da gjør det ikke like vondt. Ellers er det jo bare å røske dem ut i full fart. Og én om gangen.  |
De gangene jeg har nappet selv har jeg gjort det etter dusj, gjør det i full fart og en om gangen.. men det er jo sinnsykt vondt likevel!
|
Skrevet: Lør 15 Jan 2005, 20:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mjau
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
|
hmm
brasiliansk voks, jeg kunne tenke meg å prøve det, ikke enda, men om et par år liksom..Om jeg tør da, jeg synes det er vondt å vokse leggene til og med..bare nede med anklene, med til gjengjeld er det skikkelig vondt i forhold til min smerteterskel..og da må jo brasiliansk voks verre dødelig smertelig omtrent. 
|
Skrevet: Søn 16 Jan 2005, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Er brasiliansk voks annerledes enn vanlig voks? Jeg innså plutselig at jeg var ganske uvitende når det gjaldt det her jeg.
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 00:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| Mareth skrev: | | Er brasiliansk voks annerledes enn vanlig voks? Jeg innså plutselig at jeg var ganske uvitende når det gjaldt det her jeg. |
Brasiliansk voksing er voksing nedentil.. mhm..
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 00:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
| aniraC skrev: | jeg vokser ALT hos en dame som familien har brukt til alt fra hull i ørene, klipping av hår og voksing av kropp.. Hun driver hjemme og siden vi er stamkunde hos henne betaler jeg kun 200 kr for ALT.. Altså hele bein, bikini, under armene, armene, overleppene og hun napper øyenbrynene mine.. Jeg tror det er veldig dyrt om man gjør det hos en frisør salong e.l. Du kan jo f.eks kjøpe selv og la noen gjøre det på deg.. Det er nesten umulig å gjøre det på seg selv da det er vanskelig å påføre smerte på seg selv.. og det er jo seff viktig at den som gjør det har "litt" peiling.. bare husk å dra mot hårene (det høres fælt ut, men ja)
LYKKE TIL ! |
Skulle gjerne hatt ei sånn dame
Men den gang ei.
Vente med voksing til jeg har bedre råd. Greier ikke bruke voks på meg sjøl
Barberer nå og det funker da bra. 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 14:46 |
 |
|
|
 |