DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Smerte
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
 Smerte

lillesÞstern min rev ut piercingen min Sad fyttekatta,det var moderat smÊrte Crying or Very sad nÄ mÄ jeg ta en NY piercing,jeg som er blakk og greier

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 04 Jan 2005, 14:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
AU, nÄ fikk jeg noen stygge bilder pÄ hjernen og selvom jeg bare har hull i Þrene, sÄ AAAAAAAAAAAUAUAUAUAUAUAAUUAU

InnleggSkrevet: Tir 04 Jan 2005, 18:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
Derfor jeg grÞsser nÄr jeg ser noen med piercing.

InnleggSkrevet: Tir 04 Jan 2005, 19:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Mens jeg fÄr en syk lyst til Ä dra i alle jeg ser... Au au.

InnleggSkrevet: Tir 04 Jan 2005, 23:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
Egentlig tror jeg grunnen til at folk liker piercing er at de de mÄ leve i fare... fare for at noen drar den ut... og det pirrer dem og fÄr dem til Ä fÞle seg levende...

SÄnn jeg ser det er dette den mest logiske grunnen til at noen vil ta piercing.

For ingen kan vel mene det er noe pent med metallskrot pÄ kroppen? Wink

InnleggSkrevet: Ons 05 Jan 2005, 02:38
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Joda, Þrene og en sÄnn bitteliten blinkende diamantting i nesa er flott pÄ jenter, det..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 05 Jan 2005, 08:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Ăžnskemestern skrev:
Joda, Þrene og en sÄnn bitteliten blinkende diamantting i nesa er flott pÄ jenter, det..

Alt med mÄte sier jeg bare, det du sier kan vÊre fint ja, men ei jeg kjenner hun har blitt helt hekta, hun har dem overalt, og det er slett ikke pent. Jeg tror at de som har hatt en vanskelig oppvekst eller noe tar fler piercinger og tatoveringer enn resten av befolkningen. Jeg kjenner flere som har hatt vanskelig oppvekst som bare har fullt. Men ingen regel uten unntak da selv fÞlgelig.

InnleggSkrevet: Fre 07 Jan 2005, 12:23
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg fikk en fiskekrok i Ăžret...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 07 Jan 2005, 21:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
sharee skrev:

Kult! Jeg har fÄtt en i haka! hehe

InnleggSkrevet: Lűr 08 Jan 2005, 11:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg knuste lilletÄa i gÄr, ikke turt Ä se pÄ den i dag....

InnleggSkrevet: Lűr 08 Jan 2005, 14:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
kjĂŠresten min har knust tommelen sin i dag.. OG AU.. jeg har mere vondt enn han Razz

InnleggSkrevet: Lűr 08 Jan 2005, 23:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg pierca Þret mitt selv. problemet var at sikkerhetsnÄlene jeg brukte var skikkelig tjukke. det ble veldig betent veldig fort. verket var nesten svart. det gjorde vondt... jeg piercet armen min en gang ogsÄ. det var artig. sÄ bare sykt ut...

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 10:22
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Randar skrev:
sharee skrev:

Kult! Jeg har fÄtt en i haka! hehe

Pappa fikk en i kjeften. Gjennom kinnet. Da han var liten.

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 13:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
InnendĂžrs fotballcup.

Gal spiller tok en "flyvetakling med knotta fĂžrst" rett i kneet mitt..

prÞvde Ä stÄ.

Foten gav etter...

knakk FEIL VEI! Shocked Shocked

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 22:53
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Syntes det holdt Ä sykle barbeint og fÄ stortÄa inn i eikene pÄ forhjulet, jeg...

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 22:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Jeg har en lei tendens til Ă„ sparke til stuebordet..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg har en lei tendens til Ä fÄ kneskÄlen ut av ledd.. Verst var det den gangen jeg mÄtte ha hjelp til Ä fÄ den pÄ plass igjen.. Ellers er det SINNSYKT vondt Ä flytte et senefeste.. likevel hÄper jeg Ä fÄ gjort det en gang til Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg sliter med hodepine og det Þdlegger mye av skolegangen min. Forspiser meg pÄ smertstillende.

InnleggSkrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:47
Stabeistet
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003
Aurora skrev:
Jeg har en lei tendens til Ä fÄ kneskÄlen ut av ledd.. Verst var det den gangen jeg mÄtte ha hjelp til Ä fÄ den pÄ plass igjen.. Ellers er det SINNSYKT vondt Ä flytte et senefeste.. likevel hÄper jeg Ä fÄ gjort det en gang til Rolling Eyes

Jeg fikk kneskÄlen min ut av ledd i fjor hÞst, da jeg gikk pÄ folkehÞgskole. Sangfuglen skulle lÊre meg Ä danse samba, men det gikk ikke helt bra...
Det skjedde ganske sent pÄ kvelden, og jeg hadde sÄ vondt at jeg ikke ville at noen skulle rÞre meg. SÄ jeg ble hentet med ambulanse, og mÄtte tilbringe en natt pÄ sykehuset. Kom tilbake igjen med skinne fra ankelen til lÄret, og krykker. Tre uker med helvetesskapen, fÞr jeg mÄtte bruke tid etterpÄ pÄ Ä trene opp igjen kneet, sÄnn at jeg kunne gÄ normalt pÄ det igjen. Det legen sa til meg da jeg tok av skinnen igjen, var at det kunne skje igjen. Takk! Det var virkelig hyggelig Ä hÞre...
Men nÄ er det heldigvis bra igjen, og jeg kan leve som normalt igjen. Men det er klart jeg har i baktankene, at det kan skje igjen nÄr som helst.

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 11:29
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Stabeistet skrev:
Aurora skrev:

Jeg fikk kneskÄlen min ut av ledd i fjor hÞst, da jeg gikk pÄ folkehÞgskole. Sangfuglen skulle lÊre meg Ä danse samba, men det gikk ikke helt bra...
Det skjedde ganske sent pÄ kvelden, og jeg hadde sÄ vondt at jeg ikke ville at noen skulle rÞre meg. SÄ jeg ble hentet med ambulanse, og mÄtte tilbringe en natt pÄ sykehuset. Kom tilbake igjen med skinne fra ankelen til lÄret, og krykker. Tre uker med helvetesskapen, fÞr jeg mÄtte bruke tid etterpÄ pÄ Ä trene opp igjen kneet, sÄnn at jeg kunne gÄ normalt pÄ det igjen. Det legen sa til meg da jeg tok av skinnen igjen, var at det kunne skje igjen. Takk! Det var virkelig hyggelig Ä hÞre...
Men nÄ er det heldigvis bra igjen, og jeg kan leve som normalt igjen. Men det er klart jeg har i baktankene, at det kan skje igjen nÄr som helst.

Jeg tror jeg kan med sikkerhet si at det kommer til Ä skje igjen.. det var iallefall den beskjeden jeg fikk fra fysioterapeuten pÄ NIMI (Norges Idretts Medisinske Institutt) da jeg holdt pÄ Ä trene opp det kneet som er operert. FÄr du kneskÄlen ut av ledd i ung alder er du sÄ og si garantert at det vil skje igjen.. og for hver gang det skjer blir sjansen for at du har skadet deler av kneet stÞrre. Jeg var heldig og har ingen indre skader i det kneet som allerede er operert, blir "spennende" Ä se om jeg har det i det som skal opereres i slutten av mnd.

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 11:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet