|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
Flukten fra Dyreskogen
Etter en liten tur i videoskapet fant jeg denne geniale serien fra barnetv pÄ VHS. Jeg ble kjempe glad og satte den pÄ med engang. Da den stoppet midt inne i den spennende handlingen ble jeg utrolig skuffet. Da fant jeg nemlig ut at det jeg bare hadde del 1 av 3! Krise! Jeg har prÞvd Ä fÄ tak i den uten Ä lykkes, og lurer herved pÄ om noen har en ide om hvordan jeg skal klare Ä skaffe de 2 siste filmene?????
|
_________________ Zaniness = Genial galskap
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 16:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Aner ikke, men nÄ begynte jeg seriÞst Ä savne Ugle og alle de andre. *herme etter stgemmer osv*
Den var bare best. Sammen med fraglene seff.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 19:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
ÄÄÄh....barndomsminner...
jeg hadde nesten glemt den serien. den er jo bare nyyydelig!
|
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 22:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mĂŠrta-bĂŠrta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Jeg syntes at Flukten fra dyreskogen var ganske trist jeg. Fraglene gikk jo om igjen for ikke sÄ lenge siden, og jeg var fast seer! Kanonbra barne-tv! Hva skjedde med de gode seriene for barn? Synes det er sÄ mye tull nÄ for tida. Det er en mulighet for at jeg synes det fordi jeg er blitt voksen, men det er mange godt voksne mennesker som mener det samme. Hva tror dere? Er kvaliteten pÄ barne-tv blitt dÄrligere med Ärene? Man kan jo ikke akkurat tviholde pÄ det som var bra pÄ 70- og 80-tallet heller, de som vokser opp nÄ har jo et annet behov. Men likevel, liksom.. Slike historier som Ronja RÞverdatter f.eks, det gÄr jo pÄ en mÄte aldri av moten det. Sukk.
|
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 22:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
Kvaliteteten pÄ barnetv har ihvertfall i mi9ne Þyne blitt dÄrligere. Husker nÄr jeg var liten. Da var det alltid en utrolig bra serie pÄ lÞrdagene som du mÄtte fÞlge med pÄ. Hvis du gikk glipp av en episode gikk verden i gruss...
|
_________________ Zaniness = Genial galskap
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 23:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| krihox skrev: | | Kvaliteteten pÄ barnetv har ihvertfall i mi9ne Þyne blitt dÄrligere. Husker nÄr jeg var liten. Da var det alltid en utrolig bra serie pÄ lÞrdagene som du mÄtte fÞlge med pÄ. Hvis du gikk glipp av en episode gikk verden i gruss... |
nÄ skal jo allt vere sÄ pedagogisk riktig,sÄ barnetv har gÄtt sÞnder og sammen,sikkert fordi Pompel og Pilt skremte dritten ut av alle de voksene nÄr de var mindre 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 07 Jan 2005, 07:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mĂŠrta-bĂŠrta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Pompel og Pilt, det var jo kanonbra! Hvis de begynner Ă„ sende det igjen, skal jeg JAGGU meg bli fast seer!
|
Skrevet: Fre 07 Jan 2005, 20:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nĂŠr drammen
|
Dyreskogen!!!
Arg! gi meg ett tidspunkt og jeg kommer med popcorn og brus pÄ Dyreparken marathon!!
*mimre*
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Ons 19 Jan 2005, 22:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Maglighten
FrÀmling

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 13 Bosted: Bergen
|
Flukten fra dyreskogen har satt dype spor i denne jenten, jeg kan ikke huske Ä ha grÄtt mer enn de Ärene den gikk i sekstiden pÄ lÞrdagskvelden. Da grevling dÞde sÞrget jeg i flere dager.
Men det er en nydelig serie... ÄÄÄh... mimre.
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 21:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |