|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Supermodellen :)
Og vi er i gang igjen: Who's gonna be americas next topmodel???
3 sesong a gitt. MEN, jeg digger det. HELT ærlig.
Jeg synes Tyra er dyktig, og jeg lærer å se endel mer ved mennesker. Det er gøy. Og mange av de er jo så pene! *misunnelig*
Tenk å ha vært modell a gitt
SÃ¥ hva synes folk?
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 17:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Vel, nå synes jeg mange av disse modellene er en smule... Modeller har ofte en tendens til å se ut som plastikk. Så det interesserer meg ikke så voldsomt.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 20:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg så på premieren, innmari at hun med litt på kroppen gikk videre,håper hun kommer langt, og hun som nesten var blind. men har en følelse av at hu som var helt jævlig mot de andre (mensa unnskyld) kommer langt
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 21:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
jeg synes nå faktisk synd på hun som er 183 eller hva det er og veier noenogfemti kg. De var ikke snille med henne alle de jentene. Men hun er ganske sta tror jeg.
Hun derre frekke jenta.. hun er søren meg bare 19. MAnge av de som er så UNGE. egentlig.
Jeg synes det er ganske spennende vaffal. Åsså er det det at man lærer å se ting på en litt annen måte. (tror jeg)
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 23:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Forbanna møl. reality med kun anorektikere i rollene? hvor sunt er det?!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 08:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Hvis det dukker opp en pupp så blir vel denne sladdet, og da forsvinner interessen for min del, siden jeg fra før av hater reality og spesielt skjønnhetskåringer)
(De sladdet rompesprekken til Paris Hilton i første episode av The Simple Life også, hvem kan bli skadet av å se en rompesprekk? rørleggerne viser det jo stadig vekk?)
|
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 09:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Bleh, ikke har jeg mulighet for å se det, og ikke har jeg så stor trang til å gjøre det heller..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 11:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
| ønskemestern skrev: | | Forbanna møl. reality med kun anorektikere i rollene? hvor sunt er det?! |
Langt fra alle tynne mennesker er anorektikere.
|
_________________ blipp.
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 11:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| bananku skrev: | | ønskemestern skrev: | | Forbanna møl. reality med kun anorektikere i rollene? hvor sunt er det?! |
Langt fra alle tynne mennesker er anorektikere. |
Men supermodellene er for tynne, og om de er anorektikere eller ikke, skaper de hvertfall anorektikere. det holder lenge at de er på plakater og blader også videre, de trenger ikke ødelegge mennesker gjennom populær-tv i tillegg.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Men ta for eksempel Renee Zellwegger
hun ser mye sunnere ut i Bridget Jones, en hun gjør i sitt daglige virke. I Me. Myself & Irene er hun rett og slett for tynn.
(Dog ikke sykelig tynn, har sett modeller som ser ut som de ikke har innmat i det hele tatt)
|
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 13:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
| Jos skrev: |
(Dog ikke sykelig tynn, har sett modeller som ser ut som de ikke har innmat i det hele tatt) |
Modeller har ikke innmat i det hele tatt!!!
|
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 14:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
| ønskemestern skrev: | | bananku skrev: | | ønskemestern skrev: | | Forbanna møl. reality med kun anorektikere i rollene? hvor sunt er det?! |
Langt fra alle tynne mennesker er anorektikere. |
Men supermodellene er for tynne, og om de er anorektikere eller ikke, skaper de hvertfall anorektikere. det holder lenge at de er på plakater og blader også videre, de trenger ikke ødelegge mennesker gjennom populær-tv i tillegg. |
Å si at supermodeller skaper anoreksi blir feil, for det er ikke bare slanking og ytre medier som skaper spiseforstyrrelser (selv om det veldig ofte kan være av de tingene som til sammen bidrar til å skape vrangforestillinger angående mat og kropp).
|
_________________ blipp.
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 15:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Så halvveis på det her om dagen. Har ingen trang for det, egentlig, så jeg kommer nok ikke til å følge med på det. Svært tvilsomt.
Ble hun virkelig sykelig tynne stemt ut? I hope so. Direkte ekkelt å se på.
Hvis jeg skulle se på igjen en gang, er det kun fordi Tyra Banks er fin..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 15:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
| bananku skrev: | | Å si at supermodeller skaper anoreksi blir feil, for det er ikke bare slanking og ytre medier som skaper spiseforstyrrelser (selv om det veldig ofte kan være av de tingene som til sammen bidrar til å skape vrangforestillinger angående mat og kropp). |
Om de skaper anoreksi kan diskuteres, men de utløser det i alle fall i flere tilfeller..
Ellers er jeg dritt lei av de seriene der, føler ikke noe behov for å se folk sitte å snakke dritt om hverandre.
|
Skrevet: Fre 31 Des 2004, 02:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Supermodellen er omtrent på samme nivå som Jackass, fint å se at det er noen som er dummere enn meg selv :p
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 12:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Serien er totalt uinteressant. Tro meg, jeg ser myyyye dritt-TV, og dette er gjespe-kjedelig. Rett og slett.
|
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 18:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
| ønskemestern skrev: | | Forbanna møl. reality med kun anorektikere i rollene? hvor sunt er det?! |
jeg heierpå hun som veier 80 kilo og erfornøyd med seg selv!!
|
Skrevet: Man 03 Jan 2005, 21:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg er i mot slike tvserier.. æsj.. er det rart ungdom blir rare i huet for tiden sier jeg liskom..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 04 Jan 2005, 13:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
hah, dere er fordomsfulle
Ok, jeg er utrolig opptatt av skjønnhet. Veldig opptatt. Mest fordi at jeg er langt i fra noen skjønnhet selv. Jeg ser gjerne på ekstrem forvandling også.
Komplekesne mine har ikke blitt større som følge av at jeg fulgte med på det der. Jeg har fått mye mindre problemer med komplekser de siste årene. Fordi jeg tar det for det det er. Dessuten så er det interessant, sånn mtp supermodellen og se hva folk er villig til å putte seg selv igjennom, og i tillegg se reaksjoner etterhvert som uventa ting dukker opp. Jeg synes det er så gøy å se reaksjoner, konsekvenser osv på og av det de jentene sier og gjør. For jeg får stadig bekreftelser på veldig mange ting. Og det ER masse pene jenter der. Er ikke mange av dem som er såkalt anorektisk-utseende. Synes jeg.
jeg legger til synes jeg fordi folk er fæle til å motsi.
Sånn: oh, den sangen er så fin. Næsj er den vel ikke!! Øh, jeg SYNES det. næh, men jah, men liksom. øh.
Dustete mennesker
Så husk at det er et stort: SYNES/FØLER JEG her. 
|
Skrevet: Tir 04 Jan 2005, 23:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| Mareth skrev: | | Mest fordi at jeg er langt i fra noen skjønnhet selv. |
Heh? Du er den peneste jenta jeg har møtt noensinne... (og, NEI, det er ikke bare noe jeg sier.)
sånn ellers er jeg enig med deg. Det er faktisk ganske gøy å se på...
|
Skrevet: Ons 05 Jan 2005, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |