|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
da blir det paint ball i skauen et sted da? så dropper vi tanken om strand og overnatting? eller skal man kombinere? (kollektivtransport er uansett must)
Det er til nå fem som har nevt paintball.... dere bør vel være sikkre på at det blir hvert fall åtte før dere spiller?
|
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 20:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Om Paintball blir aktuelt blir det uansett en dagting. Strand, grilling, gitarkos og lignende tenker jeg blir på ettermiddagen og utover kvelden på lørdagen.
For å gjøre det greit, og om vi får med nok folk, så kan de som skal være med på paintball starte litt tidlig på dagen, si f.eks. 12.00, også møtes alle senere på dagen for de aktivitetene forhåpentligvis alle vil være med på.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Bra plan!
Strand, grilling, kveldskos og overnatting er et must. Yepp. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Høres ut som en plan, så kan de som jobber og sover slippe og dra tidligere for å vente på de som skal leke paintball...
|
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg blir neppe med på paintball, men...
Masse annen moro kan jeg være med på!
Og masse koselige ting.
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Da begynner det å ligne på noe sånt som følgende, og dette er ikke rekkefølge, bare akitiviteter for hver dag. Og ikke minst, dette er bare forslag basert på feedback. Tidspunkter og detaljer får komme senere.
Fredag:
*møtes
*spise
*"det vanlige" (bowling/biljard/twister)
*dille rundt :p
*kino
Lørdag:
*Paintball / Megazone (billig alternativ)
*Kose seg ved det som ikke er festningen, men som alle kaller festningen. (Fotball/frisbee/jordbær/gresskrig/kose). Dette kan jo enten være et alternativ til paintball for de som ikke vil det, og ev. møtested når som holder på med paintball er ferdig, eller en erstatning om ikke nok mennesker vil på paintball.
*Grill, strand, gitarkos, kos, mer kos, bading, leke
*kle seg ut og vandre rundt rundt i sentrum med DSGF-reklame?
*Tusenfryd
Søndag:
*Si hadet
*Kino hvis noen skal være lenger i området
*Slappe av i hverandres selskap, café etc.
--
Jeg tenkte i utgangspunktet at de som kommer langtveisfra finner noen å sove hos fra fredag til lørdag. Jeg er veldig interessert i felles soveopplegg fra lørdag til søndag. Er sikkert ikke umulig å få lånt et gedigent telt eller noe lignende.
Vi må selvfølgelig ta været i betraktning. Kræsjer det totalt går fredag som planlagt, også kan vi bruke litt tid på fredagen til å finne ut hva vi istedet gjør dagen etter? Ev. bare kom med forslag her på forumet
Det var litt sånn midlertidig oppdatering. Dra med folk om du har mulighet til det; det hadde vært gøy om vi fikk med mange på dette treffet...
Kan bli noe kollektivt, alt ettersom hva som skjer
*Dagskort voksen: 60,-
*Dagskort barn: 30,-
Hvis noen har planer om å være her litt:
*Ukeskort voksen: 160,-
*Ukeskort barn: 80,-
Disse takstene gjelder på buss, T-bane, trikk, båt og tog som tar lokalreiser innenfor bygrensene i Oslo, uavhengig av trafikkselskap.
Om Tusenfryd skulle bli et alternativ:
Under 140 cm: 210,-
Over 140 cm: 240,-
Over, eh, 60 år: 140,-
Under, eh, 4 år: Gratis
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Jaaa! Tusenfryd!!
Der har jeg ikke vært på over 10 år! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 12:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
jeg tror kanskje det kan bli litt stress hvis man skal gjøre ALT det på en lørdag. Men det høres jo veldig gøy ut alt sammen, så det er vanskelig å velge..
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 13:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Det er ikke snakk om å gjøre alt som er ramset opp da. Det er forslag på hva man kan gjøre.
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 14:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Raksha
Främling

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 12
|
Nå begynner det å ligne no høres kjempebra ut. Baj: er jo kommet forslag omen lavo eller no sånt?
|
_________________ Man kommer langt med et smil. Man kommer lengre med et smil og en pistol.
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 14:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Jepp, men jeg tror ikke de gror på trær Men skal kikke litt rundt, og hvis noen vet om noen lavo-mennesker/tilbud/sider så skrik ut ... 
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 14:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Tsenfryd og paintbal, tror det blir *litt* dårlig tid :p
Men ideen om at folk dro å spilte paintball tidlig, og man samlet troppen litt senere virka fornuftig. Tror tusenfryd kan bli litt stressende. Hvor lang tid blir det der hvis man skal dra samla fra oslo, sikkert ikke så alt for tidlig, så rekke tilbake til oslo for å samle troppene ikke så alt for sent. Skal man ut for å bade el. bør det nesten skje midt på dagen mens det er som varmest.
Min mening er vel at tusenfryd blir litt kort tid samme dag som strand-ting. Overnatting går jo, men da blir det tusenfryd-treff.. de som ikke er med fra starten kommer ikke før sent...
Min mening....
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 14:30 Sist endret av haakoo den Ons 02 Apr 2003, 15:03, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Jeg har tilgang til 16-manns telt med varmeovn, men de befinner seg her i Trondheim, og om jeg så hadde fått lov til å dra et med meg gjennom halve landet, tror jeg ikke jeg hadde giddet uansett, for de er store og tunge.
Sovepose under åpen himmel funker da fint, hvis det ikke regner. 
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 14:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Det spørs hvor tidlig folk er villige til å dra. Drar man til Tusenfryd når det åpner kan man fint være tilbake i Oslo tidlig. De som vil dra å bade kan dra hjem tidligere, de som vil være lenger på tusenfryd istedet for å bade kan gjøre det, og uansett vil alle møtes igjen der vi velger å bade, leke og ev. sove.
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Raksha
Främling

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 12
|
Finner vel allitds utav noe - det viktigste er vel å finne ut hvor og når og hva på fredagen - så kanman vel ta lørdagen litt på sparket? kommer det MANGE - klarer man ikke holde alle samlet uansett hele tiden
Så lenge folk møter opp med smil og godt humør så blir det vel kult? Kanskje tilog med jeg skal prate litt mer dennegangen sånn at folk ikke tar meg for å være oslomenske? *fnyse* :p
|
_________________ Man kommer langt med et smil. Man kommer lengre med et smil og en pistol.
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kjeserud
Varm i trøya

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 49 Bosted: Halden :) (med sæsten min Tamurile\Mareth)
|
Lalalalala
IKKE TUSENFRYD!!!
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 18:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kjeserud
Varm i trøya

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 49 Bosted: Halden :) (med sæsten min Tamurile\Mareth)
|
Lavo-mennesker baj?
Jaha.. Jeg vet om lavo-menneske jeg! *peke på Aiane* Hun der er lavo-menneske! (same)
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 18:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aiane
Främling

Ble Medlem: 21 Mar 2003 Innlegg: 8
|
Jeg er faen ikke no same!! og nei til tusnefryd ;) Da jeg avr der sto jeg 95% av tia i kø + ingen særlig morsome karuseller der... og dyyyrt :D da bruker jeg heller det på 1 time paintball.. :D
|
_________________ Du-uh 
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kjeserud
Varm i trøya

|
Åååå så sinna liten Linda same
Nei, jeg skal gi meg! Skal aldri kalle deg same igjen! (Hm, det minntes jeg å ha hørt før )
|
_________________ It can't rain all the time
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 18:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Om det blir tusenfryd eller paintball blir det samme for meg, jeg kommer uansett ikke på treff før rundt fire tida på lørdagen grunnet jobb. Men det hadde vært fint om det faktisk var et treff i oslo rundt da (spise?) så man kunne blitt med.
Jeg er for grilling (og senere eventuelt bål) for å lage mat. Så et eller annet sted med grillmuligheter blir bra, passer vel bra sammen med planene om overnattig
En annen ting jeg tenkte på, hva om man kan melde seg opp til de forskjellige dagene når man har fått klarhet i hva som skjer når?
|
Skrevet: Ons 02 Apr 2003, 19:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |