Av
Spitzy (!)
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
haakoo skrev: Crash_O skrev: P-piller og P-sprøyte o.l. er fine ting
Jeg har til dags dato aldri kjøpt eller eid kondomer
NÃ¥ beskytter et kondom mot en god del andre ting enn graviditet.
Er heller ikke alle som tåler P-piller og P-sprøyte.
---
Og å kjøpe kondomer er da null problem.
_________________blipp.
Skrevet: Man 27 Des 2004, 02:28
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
Ronja skrev: Jeg også... Kipt å treffe på kjente å sånt.. Å det gjør jeg nesten alltid..
Men automaten på rimi eller boksen hos helsesøster er bra:)
alle vet at alle vet men er ikke kult å liksom skrive det i panna på dem at "jeg skal ha sex"..hihi
men ja.. helsesøster er fin, på skolen vår så kaster hun liksom kondomer etter oss
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 27 Des 2004, 09:50
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Vi har ett venteværelse til legen og helsesøster på skolen som er tomt hele tiden og hvor det står en kasse med kondomer. Å inngangen er i en av sidegangene, så er ikke så flaut det da:)
Skrevet: Man 27 Des 2004, 17:05
Crash_O
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
Ronja skrev: Vi har ett venteværelse til legen og helsesøster på skolen som er tomt hele tiden og hvor det står en kasse med kondomer. Å inngangen er i en av sidegangene, så er ikke så flaut det da:)
Grei mulighet å ha det da.. å hente kondomer..
Skrevet: Ons 29 Des 2004, 15:28
siv_elisabeth
Varm i trøya
Ble Medlem: 29 Apr 2003 Innlegg: 92 Bosted: Bergen
ønskemestern skrev: Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg!
Nei, eneste grunnen til at kondomene henger ved kassen er pga stjæling. Det er også derfor de stadig oftere kutter ut å ha barberblader ute i butikken, og heller har dem i kassen. Det er små ting som er veldig dyre, og som folk bruker mye av, og som er alt for lett å putte oppi vesken sin.
Ellers. Jeg har ingen som helst problemer med å kjøpe kondomer. Men det skulle vel bare mangle når man tross alt nærmer seg 24.. *ik*
Skrevet: Fre 31 Des 2004, 18:11
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende