DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Kjøkken og klin
Nudler
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
 Nudler

Blir mye nudler ettersom jeg handler maten selv for tiden..

men jeg kom på en ting i går når jeg satt i soffaen å spiste nudler og kjæresten min lurte på hvorfor jeg knuste nudlene + lite vann..
nudler smaker jo rart når man ikke knuser dem.. og for mye vann..blir liksom utvannet spaghetti.. æsj..
så jeg har funnet ut man bør knuse nudlene (slik at de blir sånn små) også ikke så mye vann.. namme nam Very Happy

hvordan tilbreder dere nudler, og hvilket merke spiser dere ?

MR LEE RULER GATA HER I HVERTFALL :p

InnleggSkrevet: Tir 23 Nov 2004, 11:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
cryptc
Främling
Främling

Ble Medlem: 20 Nov 2004
Enig med å knuse de, og ikke ha alt for mye vann (skal ikke være suppe synes jeg)...

Jeg liker best de enkle som finnes på kiwi i 5-pack, lurer på om det er first-price eller no... iallefall digge...

Det som også er digg og som jeg gjør til middag iblant er å koke opp en suppepose av noe slag med nudler i... tomatsuppe med nudler blir snaskens...

InnleggSkrevet: Ons 24 Nov 2004, 22:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Å så ta litt tacopulver i, det er kjempegodt, men da må man ikke ha så mye vann!

InnleggSkrevet: Fre 26 Nov 2004, 13:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg levde på nudler, de som koster 2,50, i et halvt år. Nå klarer jeg ikke å lukte nudler uten å få veldig lyst til å løpe.
Men, nudler er helt klart best med lite vann og mye krydder.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Lør 27 Nov 2004, 03:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

aeon2 skrev:
Enig med å knuse de, og ikke ha alt for mye vann (skal ikke være suppe synes jeg)...

Jeg liker best de enkle som finnes på kiwi i 5-pack, lurer på om det er first-price eller no... iallefall digge...

Det som også er digg og som jeg gjør til middag iblant er å koke opp en suppepose av noe slag med nudler i... tomatsuppe med nudler blir snaskens...

er first price ja..syntes de smaker æsj æsj jeg Razz

InnleggSkrevet: Lør 27 Nov 2004, 19:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg liker best eggenudler som jeg putter oppi woken.. nudlepakker spiser jeg ikke lengre.. og om jeg gjør det vil jeg bare ha sånne som jeg pleide å få hos moren til en venninne av meg (de er vietnamesiske og kan nudler Very Happy)

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 14:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Jeg tror jeg er nuddelfanatiker jeg.. hihi

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:09
bananku
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg knuser nudlene litt for at det ikke skal bli eviglange tråder, må kunne få i meg maten uten å slite for det. Serverer aldri nudler med vannet, men lar det renne av før jeg spiser. Skal jo ikke være suppe heller.

Bruker også nudler i wok.

InnleggSkrevet: Fre 03 Des 2004, 15:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Nudler i Wok er bra, gjerne med en annen saus... Det tar heller ikke lang tid å lage.

InnleggSkrevet: Man 27 Des 2004, 02:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Kjøkken og klin
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet