|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Ekte Sannhet! (?)
Men.. Hvorfor?!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 10:40 Sist endret av toth42 den Ons 22 Des 2004, 14:01, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg har absolutt ingen problemer med å kjøpe kondomer, hverken på rimi eller apoteket eller hvor jeg måtte gå for å kjøpe. Eneste problemet med kondomer er prisen. 60 kroner for 10 stk, da er det ofte billigere å finne et sted hvor de gir ut gratis og snylte der.
|
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
P-piller og P-sprøyte o.l. er fine ting
Jeg har til dags dato aldri kjøpt eller eid kondomer
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 11:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Jeg eier MASSE kondomer, men bruker dem sjelden. Ettersom jeg kun har en partner bruker jeg p-piller.
De kondomene jeg har, har jeg tatt fra sånn ungdomssteder og hos helstesøster. Så hvis noen trenger noen kondomer, er det bare å sende meg post !
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 12:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg har ingen problemer med å kjøpe kondomer hvis "byrden" faller på meg. Jeg bryr meg rett og slett ikke om hva et butikkpersonale tenker om meg og mitt sexliv. (med mindre det er noen jeg kjenner, da)
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Jeg har forøvrig ingenting i mot å kjøpe kondomer. Har sitti i kassa sjøl på Rema. Tenker ikke over det en gang om kunder kjøper kondomer lissom..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Jeg går selv på p-piller og kjøper sjeldent da kondomer, men skulle det skje er det jo en helt vanlig ting, "alle" gjør det jo.
Om det så er for pinlig å kjøpe det på Rimi eller Apoteket kan man allltids ta en tur på Kondomeriet, er mer humor over det da, det blir på en litt annen måte 
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Problemet er ikke å kjøpe kondomer - det er man da mer enn voksen nok til. Problemet er å finne noen å bruke dem opp sammen med!
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 17:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 435 Bosted: Flekkefjord
|
Jeg har en glasskål med kondomer stående til pynt i hyllen på rommet mitt. rosa og grønt er ikke så værste farger sammen forstår dere, og da kan man jo like greit ha dem fremme i en skål. litt til pynt og litt just in case liksom. De er riktig nok tatt hos helsesøster på skolen, men hadde ikke hatt problemer med å kjøpe på butikken heller.
|
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 19:14 Sist endret av rebecca den Man 27 Des 2004, 02:15, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg hadde ikke hatt problemer med å kjøpe kondomer. Men min kjære hadde ikke klart det. Han hadde blitt noe helt usannsynlig flau. Untatt om de var til å ha på hagle/rifle -løpet under jakta, da hadde det gått "som smurt"=)
|
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 19:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
Men uansett.. jeg tør ikke å gå i butikken å handle kondomer selv.. uffa.. jeg er kanskje for ung? men jeg vet selv hva jeg hadde tenkt om det hadde kommet en jente inn i butikken min å tatt en pakke kondom.. "hihi..lurer på hva hun skal i kveld jeg?" hihi.. også det værste er at kondomene alltid ligger rett ved kasse, det vil si at _alle_ i køen ser at DU tar pakka
+ at på alle bensinstasjoner ligger dem bak kassa, så du må spørre om det.
Syntes sånn er fælt jeg.. hadde vært mye enklere om den ligget litt sånn gjemt i alle de andre varene mine
hvis typen min kjøper kondomer (noen han gjorde i begynnelsen, så bestilte han fra nettet.. hehe)
|
Skrevet: Tir 21 Des 2004, 19:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg!
|
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 09:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
ønskemestern skrev: | Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg! |
Det tror jeg faktisk ikke henger på grep. Det er vel mer det at det er ved kassen henger de og legger ting så folk ikke skal glemme det..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 10:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Crash_O skrev: | ønskemestern skrev: | Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg! |
Det tror jeg faktisk ikke henger på grep. Det er vel mer det at det er ved kassen henger de og legger ting så folk ikke skal glemme det.. |
Som tyggis, dent, lighter og Vi Menn...? er det som står med kassen til vanlig..
|
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 12:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
ønskemestern skrev: | Crash_O skrev: | ønskemestern skrev: | Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg! |
Det tror jeg faktisk ikke henger på grep. Det er vel mer det at det er ved kassen henger de og legger ting så folk ikke skal glemme det.. |
Som tyggis, dent, lighter og Vi Menn...? er det som står med kassen til vanlig.. |
Ja.. Ved kassen henger det som folk flest kan finne på å rive med i siste liten.. Et annet poeng kan være at folk faktisk slipper å spørre ungjenter i butikken om hvor man kan finne kondomer. Lettere å rive ned en pakke fra stativet og gjemme under grandisen 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 13:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Crash_O skrev: | P-piller og P-sprøyte o.l. er fine ting
Jeg har til dags dato aldri kjøpt eller eid kondomer |
NÃ¥ beskytter et kondom mot en god del andre ting enn graviditet.
ønskemestern skrev: | Hvorfor kan de ikke bare ligge med deo'n, shampo'n og den andre hygienen?! Fordi Norge er navlebeskuende, og VIL vite hvem som har seg! |
Eventuelt for å forhindre at folk stjeler. Flaut og kjøpe, så man stapper det i lomma/veska i steden for å måtte gå igjennom den 'flaue' situasjonen man kanskje synes det er å kjøpe den.
|
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 13:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
haakoo skrev: | Crash_O skrev: | P-piller og P-sprøyte o.l. er fine ting
Jeg har til dags dato aldri kjøpt eller eid kondomer |
NÃ¥ beskytter et kondom mot en god del andre ting enn graviditet.
|
Vettu? det vet jeg faktisk. Så lenge jeg holder meg til ën partner så skal det der gå helt fint. Man trenger ikke gå med hjelm ute heller, selv om ting kan falle i hodet på en
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Jeg fikk jo ikke stemme, men jeg har ikke noe i mot og kjøpe det, det, men har ikke gjort det på 3 år.. kjøpte mine første kondomer da jeg var 16 helt aleine med lang kø bak på narvesen:P det var skøy hehe
|
Skrevet: Tor 23 Des 2004, 08:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
endelig fikk jeg stemme.. og jeg var en av de som tok "Guttens ansvar"..hihi.. trenger ikke å utdype meg..
men Glan, jeg vet det, jeg er ikke moden og stor nok og jeg syntes det er flaut å handle kondomer 
|
Skrevet: Søn 26 Des 2004, 21:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg også... Kipt å treffe på kjente å sånt.. Å det gjør jeg nesten alltid..
Men automaten på rimi eller boksen hos helsesøster er bra:)
|
Skrevet: Man 27 Des 2004, 02:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |