|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg tror ikke du drikker det i sånne tilfeller for å bli fill. Jeg skjønner bare ikke at du synes det er godt. men nå liker jeg ikke øl da Kan ha noe med det å gjøre 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 13:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Eneste jeg liker av drikkevarer er noen likører... og champagne... cider...
Ellers finnes det sikkert noen drinker jeg liker, men kjøper ikke sprit ass... blir for harry 
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 15:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Liker shotting best, men drikker det meste egentlig om jeg får tilbudet. Cognac syns jeg er best om jeg bare skal kose meg, uten noen planer om å dra ut eller noe. Men jeg unngår å drikke i nærheten av familiemedlemmer.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 15:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Merkelige greier, det der. Jeg er så vant til å drikke vin til maten sammen med familien at jeg ikke tenker over det. Har også vært på diverse grillfester og liknende sammen med familien og vært i temmelig godt hommør. Ser på det som helt ordinært at man også deler alkoholens gleder sammen.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 17:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
| Glahn skrev: | | Merkelige greier, det der. Jeg er så vant til å drikke vin til maten sammen med familien at jeg ikke tenker over det. Har også vært på diverse grillfester og liknende sammen med familien og vært i temmelig godt hommør. Ser på det som helt ordinært at man også deler alkoholens gleder sammen. |
Herlig at noen viser til alkoholens gleder for en gangs skyld! Ã… nyte alkohol sammen (eller alene) er kjempekos!!!!
|
Skrevet: Søn 05 Des 2004, 11:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Norsk drikke-kultur er vel mer flatfylla i helgene men aldri ellers, og det er rett og slett ikke sunt.
Å ta seg en øl eller et glass vin til et måltid eller på kveldstid er sånn man pleier å gjøre i andre land, og det er bedre for kroppen og levern i seg selv.
Men nå er det der å bare drikke for å drikke en forskjell da.
Men å drikke noen øl i eget selskap ser jeg ikke noe galt med, har gjor det selv flere ganger, og kjenner mange som gjør likedan 
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 21:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
| cyan_26 skrev: | Norsk drikke-kultur er vel mer flatfylla i helgene men aldri ellers, og det er rett og slett ikke sunt.
Å ta seg en øl eller et glass vin til et måltid eller på kveldstid er sånn man pleier å gjøre i andre land, og det er bedre for kroppen og levern i seg selv.
Men nå er det der å bare drikke for å drikke en forskjell da.
Men å drikke noen øl i eget selskap ser jeg ikke noe galt med, har gjor det selv flere ganger, og kjenner mange som gjør likedan  |
hrmf..hva var det du mente der? at å ta seg en øl eller vin til et måltid eller på kveldstid er sånn man pleier å gjøre i andre land??
vel. familien min tar seg et glass vin nesten hver kveld.. og jeg kjenner veldig mange andre familien som også gjør det.. kanskje ikke så mange tar seg en øl eller vin til middagen som er klokken 17:00.. men en vin om kvelden er vel ikke noe rart?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 11:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Det var ment sånn generelt sett, mer myntet på den yngre garde som oss selv da, at vi ikke pleier å "nyte" alkohol til mre enn å bli full på i helgene, generelt sett gjenntar jeg. At de mer i andre land drikker alkoholhodige drikker til måltider som lunsj og andre måltider utover kvelden.
Men det er ikke alle som gjør det. Jeg pleier å ta meg en øl i ny og ne, enten til mat eller bare for kos. Pottis og øl og en film på søndag liksom. Ikke bare supe sprit på lørdagen.
If you get the picture 
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Man 20 Des 2004, 19:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: