Av
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Om sommeren blir det vel mest shorts pÄ meg, tenker jeg...
Men til gjengjeld var man godt kledd pÄ Trondheimstreffet!
Synes disse planene for sommertreffet hĂžres helt utmerkede ut, jeg. WOO! Noe mer Ă„ se fram til!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 08:14
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
Trondheims deligasjon... Det er nok mulig det blir en liten (?) tropp fra trondheim som kommer nedover for Ä more seg pÄ sÞrlandets vakre omgivelser...
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 12:21
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
*krysse fingre*
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 12:31
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Det kommer i hvert fall en Vero, nedlesset i historisk preget laivstÊsj etter en uke pÄ en svensk herregÄrd fra 1800-tallet. *yay'e*
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 12:59
Alley^Cat
FrÀmling
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 12 Bosted: Kristiansand
"Det er nok mulig det blir en liten (?) tropp fra trondheim som kommer nedover for Ä more seg pÄ sÞrlandets vakre omgivelser..."
Jaha, skal du komme en tur til Kr.Sand med andre ord? :p
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 13:00
Randar
Alley^Cat skrev: "Det er nok mulig det blir en liten (?) tropp fra trondheim som kommer nedover for Ä more seg pÄ sÞrlandets vakre omgivelser..."
Jaha, skal du komme en tur til Kr.Sand med andre ord? :p
PrÞvde meg pÄ en lite dÄrlig ironi... Oslo er ikke akkurat vakker.....
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 14:23
ash
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
ikke akkurat pÄ sÞrlandet heller...
_________________ En dag uten kos er som en bÄt uten matros.
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 14:29
magnon
Varm i trĂžya
Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 47
noen som nevnte pysjparty? betyr det at man ikke kan gÄ i noe annet enn pysj? hva med de som ikke har pysj?
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 15:22
Veronica
Erkegranul
Da kjĂžper man en.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 16:01
Sumitha
FrÀmling
Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 24 Bosted: Namsos
Treffting PAINTBALL!!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 17:12
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Jeg foreslÄr fÞlgende for fredagen:
MÞtes i oslo og 'treffer' pÄ godt gammelt vis med Ä tasse rundt noen timer (uten sÄ store mÄl) fÞr man gÄr Ä spiser pÄ en utvalgt resturant og sitter der utover kvelden.
PĂ„ lĂžrdagen hadde det vĂŠrt fint om man dro et sted som innebar at man kan ha med hunder (les: vĂŠre ute :)
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 17:27
Sumitha
FrÀmling
Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 24 Bosted: Namsos
PAINTBALL Jeg foreslÄr nok en gang paintball. PAINTBALL. Jaaa. Vi kan bade ogsÄ. Men kanskje vi skulle prÞve paintball? Eller?
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 17:56
Zatharee
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
Piantball!!! I'm in!!!
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 18:05
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Tror nok jeg bare skal se pÄ Painball og ikke spille...
Riktignok har jeg pysj, men det klarer jeg aldri Ă„ sovne i, iallefall.
Jeg blir altfor varm.
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 21:37
Zatharee
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
hvorfor ikke spille? det er jo superfantafenomenalistisk gĂžy!
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 22:33
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
ikke for Ä drepe stemningen, men hvem har planer om Ä betale og fikse utstyr (og omrÄdet) til paintball? Og hva skal alle de som ikke spiller paintball gjÞre i mellomtiden? Personlig synes jeg paintball hÞres utrolig dumt ut pÄ et dsgf treff, sÄ fremt det ikke skjer pÄ sÞndagen nÄr de som ikke kan/skal/vil vÊre mÄ vente.
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 08:17
Randar
Re: PAINTBALL Sumitha skrev: Jeg foreslÄr nok en gang paintball. PAINTBALL. Jaaa. Vi kan bade ogsÄ. Men kanskje vi skulle prÞve paintball? Eller?
Oooohhhhh!!! Jeg er dĂžnn med!!!!
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 14:20
fido
Administrator
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
spiralis skrev: ikke for Ä drepe stemningen, men hvem har planer om Ä betale og fikse utstyr (og omrÄdet) til paintball? Og hva skal alle de som ikke spiller paintball gjÞre i mellomtiden? Personlig synes jeg paintball hÞres utrolig dumt ut pÄ et dsgf treff, sÄ fremt det ikke skjer pÄ sÞndagen nÄr de som ikke kan/skal/vil vÊre mÄ vente.
Vel, man mÄ jo nesten betale selv. Men det er ikke sÄ fryktelig dyrt, og det finnes mulighet for Ä leie bane og utstyr like utenfor Oslo. SelvfÞlgelig er det morsomst Ä vÊre med, men hvis vÊret er fint kan jo de som ikke spiller surre rundt med de berÞmte bikkjene, eller forberede grillen oppe i skogbrynet. SÄ fÄr vi som liker paintball lÞpt fra oss imens og er klare for mat etterpÄ.
Bare et forslag..
Og hvorfor hÞres paintball sÄ dumt ut? I Trondheim kjÞrte vi gocart. Bare halvparten ble med, men jeg tror ikke stemningen dÞde helt likevel. Eller hva? Granul forever!
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 16:59
Raksha
FrÀmling
Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 12
paintball hĂžrtes vondt ut
Tror jeg isÄfall blir kjip og holder meg til de "berÞmte" bikkjene.. jeg foreslÄr karneval (igjen)
_________________ Man kommer langt med et smil. Man kommer lengre med et smil og en pistol.
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 17:03
Veronica
Erkegranul
Jeg synes paintball er en god idé, hvis det er en relativt utbredt stemning for det. Jeg tror jeg er for pysete til Ä vÊre med selv, men har ikke noe i mot Ä slappe av under et tre i sommervarmen i mellomtiden, med litt saft og en bok.
Skrevet: Tir 01 Apr 2003, 20:04
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende